کد خبر : 15680
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 10:05

ليلا رجبي بي غيرت است؟!

ليلا رجبي بي غيرت است؟!

لیلا رجبی با واکنش به صحبت های یکی از کارشناسان شبکه ورزش صداوسیما  پس از ناکامی وی در المپیک، گفت: شنیدم که این کارشناس در یک برنامه تلویزیونی و جلوی چشم ٧٠ میلیون ایرانی، مرا متهم به بی غیرتی کرده است در حالیکه من در این ٨ سالی که در ایران هستم، افتخارات بیشتری نسبت

لیلا رجبی با واکنش به صحبت های یکی از کارشناسان شبکه ورزش صداوسیما  پس از ناکامی وی در المپیک، گفت: شنیدم که این کارشناس در یک برنامه تلویزیونی و جلوی چشم ٧٠ میلیون ایرانی، مرا متهم به بی غیرتی کرده است در حالیکه من در این ٨ سالی که در ایران هستم، افتخارات بیشتری نسبت به او کسب کرده ام. همیشه تلاش کرده ام که پرچم ایران را بالا ببرم؛ چه با مربی، چه بی مربی. چه با امکانات، یا بی امکانات.

واکنش لیلا رجبی به حرف های کارشناس صداوسیما: گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است

او در بخش دیگری از صحبت هایش نتایج این کارشناس را در المپیک پکن پیش کشید و گفت: خود او، در المپیک٢٠٠٨ پکن، پنجاهم شد، آیا فکر می کند با این نتیجه خودش هم بی غیرت است که حالا در مورد من اینطور حرف می زند؟ او اگر به خودش بی غیرت نمی گوید پس چطور می تواند جلوی تمام مردم به من توهین کند؟

لیلا رجبی ادامه داد: گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است و من از این بابت برای ایشان خیلی متاسفم. چون من همیشه ایران را کشور خودم دانسته ام و کم نگذاشته ام.

او از احسان حدادی هم دفاع کرد و گفت: در مورد احسان حدادی هم طوری حرف زده اند که به نظرم اصلا درست نیست. احسان واقعا تکرار نشدنی است . من نمی دانم واقعا دوومیدانی چند سال دیگر می تواند در المپیک مدال بگیرد؟ پس نباید با یک باخت، اینطور به یک ورزشکار توهین کرد.

READ
عجیب ترین ورزش های جهان کدامند؟

اگر آن کارشناس امروز حرفی می زند به خاطر مشکلی است که با کیهانی دارد در حالیکه نباید این مشکل را به ورزشکاران بکشاند. من فکر نمی کنم مشکل کیهانی به بچه ها ربط داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *