کد خبر : 15575
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 10:26

رمزگشایی “شخصیت” افراد در چند ثانیه !

رمزگشایی “شخصیت” افراد در چند ثانیه !

رمزگشایی “شخصیت” افراد در چند ثانیه ! برای شخصیت شناسی نباید به ظواهر اکتفا کرد اما به هر حال نحوه لباس پوشیدن یک شخص و البته زبان بدنش در رمزگشایی “شخصیت” او تاثیرگذار است. بازدید : 2,569 نفر شخصیت افراد را در یک چند ثانیه رمزگشایی کنید در این مطلب ما به شما یاد می

رمزگشایی “شخصیت” افراد در چند ثانیه !

شخصیت شناسی ، همدلی

برای شخصیت شناسی نباید به ظواهر اکتفا کرد اما به هر حال نحوه لباس پوشیدن یک شخص و البته زبان بدنش در رمزگشایی “شخصیت” او تاثیرگذار است.

بازدید : 2,569 نفر

شخصیت افراد را در یک چند ثانیه رمزگشایی کنید

در این مطلب ما به شما یاد می دهیم چطور در کمتر از 10 ثانیه به بخشی از شخصیت طرف مقابلتان پی ببرید.

همدلی:
یک فرد همدل همیشه توجه اش حین صحبت به فرد مقابلش است. در چشمان شما نگاه می کند و خودش را کمی کوتاه تر می کند. به نظر بسیار لمسی می رسد و سرش کمی متمایل است تا بتواند حرف ها را بهتر بشنود. از صورتش احساساتش هویداست.
فردی که صمیمی و همدل نیست مرتبا گردن و مچ دست خود را حس می کند. با پایش ضربه می زند یا شئی به دست دارد و مرتبا با آن بازی می کند.

هوش:
به نظر می رسد افرادی که لب های نازک و صورت های لاغری دارند باهوش تر از افرادی هستند که لب های پهن و صورت های بزرگی دارند. بسیاری از تحقیقات اجتماعی این موضوع را به اثبات رسانده است. افراد باهوش با اعتماد به نفس بالا همچنین ارتباط چشمی بیشتری با مخاطب برقرار می کنند.

شخصیت شناسی افراد

علاقه:
اگر طرف مقابل به شما نگاه می کند اما انگشتان پایش به داخل چرخیده یعنی در حال قضاوت منفی در مورد شماست. زمانی که فردی از شما خوشش نمی آید می توانید این موضوع را به سادگی از وضعیت ناخودآگاه بدن او بفهمید. حالت بدنی این فرد انگار شکست خورده است. برعکس وقتی فردی با شما راحت است اعضای بدنش به سمت شما چرخیده و آرامش دارد.

READ
آشنایی با کتاب درمانی/روانشناسی

عشق:
اگر فردی مجذوب شما باشد داخل بازوی خود را حین صحبت با شما لمس می کند و ابروهایش گره خورده نیست و به چشمان شما نگاه می کند. لحن صحبت او هم ریتمیک و مخملی است. اگر فردی به شما علاقه نداشته باشد به صورت شما مستقیما نگاه نمی کند و حین معاشرت با شما گردنش را می خاراند و انگشتان دستش را به حالت عصبی به هم می مالد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *