کد خبر : 15518
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 21:48

آموزش بافت بلوز مردانه تک دکمه

آموزش بافت بلوز مردانه تک دکمه

  در این آموزش قصد داریم بافت مردانه ای رو خدمت شما ارائه بدیم که اکثر مردان عاشق چنین بافتی هستند چون در عین سادگی بسیار مدل زیبایی است و نوع بافت آن به طوری در مردان عامه پسنده است.بنابراین پیشنهاد میدم حتما برای عزیزانتون این بافت رو بزنید برسیم به آموزش و موارد لازم

 

baft-bolooz-mardane

در این آموزش قصد داریم بافت مردانه ای رو خدمت شما ارائه بدیم که اکثر مردان عاشق چنین بافتی هستند چون در عین سادگی بسیار مدل زیبایی است و نوع بافت آن به طوری در مردان عامه پسنده است.بنابراین پیشنهاد میدم حتما برای عزیزانتون این بافت رو بزنید

برسیم به آموزش و موارد لازم این بافت

کاموا: ۱۰ کلاف ۱۰۰ گرمی

میل شماره ۵/۵

پشت: ۷۸ دانه سرانداخته ۴۹ سانتیمتر جودانه ببافید و بعد از آن برای حلقه آستین دانه ها را به ترتیب ۳+۴ کور کنید. وقتی بلندی بافت به ۶۲ سانتیمتر رسید بافت را طوری ادامه دهید که از روی کار به این شکل دیده شود: ۲ رج رو ۲ رج زیر ۲رج رو ۲ رج زیر ۲ رج رو ۲ رج زیر  ۳ رج رو ۱ رج زیر ۱رج رو ۱ رج زیر. سپس ۲۸ دانه ی وسط را کور کرده و دو نیمه ی بافت را به صورت ۱ رج رو ۱ رج زیر ۱ رج رو ۱ رج زیر بافته کور کنید.

جلو: مانند پشت سرانداخته در سانتیمتر ۴۹ حلقه آستین را ایجاد کرده و در سانتیمتر ۵۲ دانه های باقیمانده را (۶۴ دانه ) به دو قسمت ۳۴ دانه برای سمت راست و ۳۰ دانه برای سمت چپ تقسیم نمایید و جداگانه به شکل زیر ببافید:

READ
طرز تهیه راویولی نخود فرنگی/آشپزی

سمت راست: مدل را ۲ رج ساده طوری که از روی کار به صورت رو دیده شود ببافید . سپس یک جا دکمه باز کرده مدل را تا ۶ سانتیمتر طوری ادامه دهید که دانه ها از روی بافت به صورت ۲ رج رو ۲ رج زیر ۲ رج رو ۲ رج زیر ۲ رج رو ۲ رج زیر ۲ رج رو ۲ رج زیر دیده شود. در تمام رج هایی که به صورت زیر دیده می شود و با ۳۸ دانه بافت را به صورت زیر با  بافت رکن ادامه دهید :

سری اول: ۳۸ دانه را به ترتیب زیر ببافید : از کنار یقه ۱۸ دانه بافته برگردید ( ۲۰ دانه نبافته  روی میل باقی می ماند ). دوباره ۲۲ دانه بافته برگردید ( ۱۶ دانه نبافته روی میل می ماند ). ۱۷ دانه بافته برگردید ( ۱۲ دانه نبافته روی میل می ماند )

سری های زوج : همه دانه ها را بافته برگردید .

سری سوم و پنجم و هفتم : از کنار یقه ۱۸ دانه بافته برگردید. سری  نهم از کنار یقه ۳۰ دانه  بافته برگردید. سری یازدهم برای سر شانه ۱۸ دانه کور کنید و ۲۰ دانه ی  باقیمانده را برای  پشت یقه تا ۱۵ خط رکن ببافید.

سمت چپ: ابتدا از کنار یقه  از پشت ۴ دانه ی بافته شده ،۴ دانه بیرون آورده و با ۳۴ دانه  مانند طرف دیگر ببافید .

READ
نحوه چرم دوزی روی شال

آستین : ۳۶ دانه سر انداخته و هر ۵/۲ سانتیمتر از هر دو طرف ۱ دانه اضافه کنید .۴۹ سانتیمتر ببافید تا تعداد دانه ها به ۵۴ برسد . سپس برای حلقه آستین دانه ها را  به ترتیب  ۲+۴ کور کنید . پس از آن هر رج از هر دو طرف یکی کور کنید تا  بلندی آستین  ۷۰ سانتیمتر شود.

خوب اینجا دیگه بافت ما آماده هستش و میبینید چه زیباست

خوشحالیم برای این بافت هم در کنار ما بودید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *