کد خبر : 15360
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 تیر 1395 - 15:57

آموزش بافت شال گردن به روش گیس بافی

آموزش بافت شال گردن به روش گیس بافی

  آموزش شال گردن بافتنی مدل گیس،من عاشق پاییز و زمستون و شال گردن هاشو و …. کلا لباسهای زمستونیم. یک ایده جالب به ذهنم رسید که با اون یک شال گردن بافتنی درست کنم، ولی این بار بدون نیاز به میل بافتنی و وقت و کار و زحمت…. و نتیجش شده اینی که میتونید

بافت شال گردن گیس دار,روش بافت شال گردن گیس دار,آموزش بافت شال گردن گیس دار

 

آموزش شال گردن بافتنی مدل گیس،من عاشق پاییز و زمستون و شال گردن هاشو و …. کلا لباسهای زمستونیم. یک ایده جالب به ذهنم رسید که با اون یک شال گردن بافتنی درست کنم، ولی این بار بدون نیاز به میل بافتنی و وقت و کار و زحمت…. و نتیجش شده اینی که میتونید در تصاویر ببینید، یک شال گردن فوق العاده با بافتهای درشت.

البته مدتهاست که تصمیم به درست کردن اون گرفتم تا اینکه بالاخره دست به کار شدم و اونو درست کردم. من به ویژه عاشق طرح های توری کاری و قلاب بافی اونم. خوب برای اینکه بتونید اینو درست کنید باید اول مواد زیر رو آماده کنید:

۲ رنگ متفاوت از کافواهای کمی ضخیم و الیاف مناسب،   باندهای لاستیکی،   قلاب دامن،  گیره چرمی.

مرحله ۱

آموزش بافت شال گردن قلاب بافی,روش بافت شال گردن قلاب بافی,بافت شالگردن قلاب بافی

 

یک رنگ از کامواهاتون رو انتخاب کرده و تکه هایی به بلندی ۶۰ اینچ (حدود ۱٫۵ متر)  از آن را ببرید. ۸ تکه از اونها رو با یک بند لاستیکی محکم کنید تا یک بخش رو درست کرده باشید. این کار رو ۳ بار باید تکرار کنید. حالا هر سه تا بخش آماده شده رو از یک گیره دامن آویزان کنید و به دیوار یا در اتاقتون وصل کنید تا راحتتر بتونید ببافی. حالا اونهارو بهم ببافید و انتهاشون رو هم با یک گیره محکم کنید. خیلی سفت نبافید. به دنبال یک بافت شل و جادار هستیم.

READ
مدل بافت های زیبای دخترانه /بافتنی

مرحله ۲

آموزش شالگردن قلاب بافی,شال گردن قلاب بافی,بافت شال گردن قلاب بافی

بافت شال گردن گیس دار,بافت شالگردن,آموزش بافت شالگردن

 

آموزش بافت شال گردن گیس, بدون میل(عکس)

 

همین کار را با رنگ دیگر هم تکرار می کنیم، ولی این بار باید هر ردیف بافته شده را به ردیف کناری ببافیم. این روند را هر بار باید تکرار کنید تا به یک ردیف ۵ تایی بافته شده برسیم. هر ردیف بافته شده باید در کنار قبلی قرار گیرد.

مرحله ۳

آموزش بافت شال گردن,گیس بافی,آموزش گیس بافی,بافت گیس,بافت لباس گیس دار

 

آموزش بافت شال گردن گیس, بدون میل(عکس)

بعد از این کار باید انتهای اونو تر و تمیز کنید.  بندهای پلاستیکی را درآورده و گیره های بهتری جایگزین کنید. گیره را خیلی خوب و محکم به رشته بافته شده گره بزنید و چندبار هم به دور آن بپیچید تا کاملا محکم شود.  این کار را برای تمام گره ها انجام دهید.

خوب حالا بهترین و همه کاره ترین شال گردن ممکن را دارید. میتونید در روزهای خیلی سرد از اون استفاده کنید. میتونه کوتاه باشه، بلندباشه و یا هر طور  که بخواهید تزیینش کنید. اگه از اون خوشتون اومده بهتره دست به کار شید و یکیشو درست کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *