کد خبر : 14418
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 21:14

خانم‌های علاقه‌مند به ریمل بخوانند

خانم‌های علاقه‌مند به ریمل بخوانند

خانم‌های علاقه‌مند به ریمل بخوانند شاید در ظاهر ریمل زدن ساده ترین کارها باشد اما همین ریمل زدن ساده می تواند تکنیک های خاصی داشته باشد که اجرای هر کدام ظاهری بسیار زیباتر به چشم ها می بخشد؛ در واقع همین رازها هستند که باعث می شوند وقتی به مژه های بعضی از خانم ها

خانم‌های علاقه‌مند به ریمل بخوانند

ریمل

شاید در ظاهر ریمل زدن ساده ترین کارها باشد اما همین ریمل زدن ساده می تواند تکنیک های خاصی داشته باشد که اجرای هر کدام ظاهری بسیار زیباتر به چشم ها می بخشد؛ در واقع همین رازها هستند که باعث می شوند وقتی به مژه های بعضی از خانم ها نگاه می کنیم، به هم چسبیده و مصنوعی جلوه می کنند ولی بعضی ها برعکس زیبایی مژه هایشان به چشم می آید در حالی که هر دو گروه از ریمل استفاده کرده و قصدی جز زیباتر شدن نداشته اند. تفاوت اول این دسته در انتخاب نوع ریمل است، تفاوت دوم در استفاده صحیح از ریمل است و تفاوت بعدی در راههای مراقبت از مژه هایشان است.

کدام ریملها روغنی و کدام آبکی هستند؟

ریمل ها از نظر شکل ساختارى به ۲ نوع پودرى و مایع در بازار ایران عرضه می شوند. پایه اصلى ریمل هاى مایع به صورت آب و روغن است، ریمل هایى که پایه اصلى آنها روغن است و اصطلاحا به نام ضدآب یا واترپروف شناخته می شوند در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند ولى متأسفانه خشک شدن آنها روى مژه ها به مدت طولانى صورت می گیرد، ولى ریمل هایى که پایه اصلى آنها آب است دقیقا برخلاف ریمل هاى مزبور هستند و راحت تر پاک می شوند. در واقع براى پاک کردن انواع ریمل هاى پودرى و مایع می توان از آب استفاده کرد اما براى پاک کردن ریمل هاى روغنى (واترپروف) باید از محلول آب و صابون استفاده کرد. ریمل خوب وسیله ای است که استفاده از آن راحت باشد و نسبت به عرق، شستشو و ریزش اشک مقاوم باشد.

هر روز نزنید

توصیه می کنیم برای استفاده روزانه از ریمل های ضدآب استفاده نکنید، چراکه برای پاک کردن یک ریمل ضد آب باید حسابی تلاش کرده و از مواد پاک کننده استفاده کنید و همین مالیدن مواد پاک کننده و کشیدن دستمال و پنبه اطراف چشم، پوست لطیف این قسمت را می آزارد.نتیجه چیزی نخواهد بود جز از بین رفتن تدریجی انعطاف پذیری پوست و ایجاد چروک های زودرس. همچنین این تقلاها برای پاک کردن می تواند به مژه ها هم آسیب بزند و گاهی موجب کنده شدن آنها شود. هرچند شاید به دلیل پایداری بیشتر اکثر خانم ها این ریمل های ضدآب را ترجیح دهند اما توصیه می کنیم برای استفاده روزانه وسواس بیشتری به خرج دهید.

READ
بهترین لایه بردارپوست صورت و بدن من کدام است؟

با نسخه کلئوپاترا مژه ها را بلند کنید

بیایید به شیوه کلئوپاترا چشمهایتان را زیبا و جذاب کنید. تنها کافی است به روش او دست به دامن روغن فندق شوید و با این روغن مژه ها را ماساژ دهید.  سرانگشتان هر دو دست را به ۲قطره از این روغن آغشته کنید و مژه هایتان را ماساژ دهید. این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را بعد از یک ماه ببینید. خواهید دید اجرای این روش ساده و مستمر تا چه حد می تواند جذابیت و زیبایی چشمهایتان را بیشتر کند. تنها این نکته را به یاد داشته باشید که نباید از روغن فندق بیش از اندازه استفاده کنید حداکثر ۳ تا ۴ قطره از روغن فندق برای ماساژ مژه ها کفایت میکند و به راحتی جذب می شود.

با مژه های کوتاه چه کنید؟

باید ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید. اگر مژه هایتان کوتاه است و نازک به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه ها و مژه های انتهای چشم را ریمل بزنید.

READ
رنگ کردن مو با گیاهان

از جای معتبر بخرید

به دلیل اهمیت اصل بودن لوازم آرایشی ، خصوصا ریمل به دلیل مماس بودن با چشم ها ، توصیه میشود حتما از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید و خریدتان را از جایی انجام دهید که هم محصول اصل به شما تحویل دهد و هم تنوع زیادی داشته باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *