کد خبر : 13521
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 18:17

خارش کف دست هميشه مژده پول نيست

خارش کف دست هميشه مژده پول نيست

  خارش کف دست هميشه مژده پول نيست يک متخصص پوست و مو خارش کف دست را نشانه برخي از بيماري‌ها دانست. خليل صداقت‌پيشه متخصص پوست گفت: خارش کف دست مي‌تواند نشان‌ دهنده بسياري از بيماري‌هايي نظير هپاتيت باشد و در صورت تکرار بايد جدي گرفته شود و آزمايشات اساسي براي پيگيري بيماري‌ها انجام شود.

safapatogh.ir/

 

خارش کف دست هميشه مژده پول نيست
يک متخصص پوست و مو خارش کف دست را نشانه برخي از بيماري‌ها دانست.
خليل صداقت‌پيشه متخصص پوست گفت:

خارش کف دست مي‌تواند نشان‌ دهنده بسياري از بيماري‌هايي نظير هپاتيت باشد و در صورت تکرار بايد جدي گرفته شود و آزمايشات اساسي براي پيگيري بيماري‌ها انجام شود.
وي در رابطه با حساسيت‌هاي دارويي و خارش کف دست، گفت: احتمال واکنش بدن به دارويي خاص و اعلام ناسازگاري در قالب خارش کف دست نيز وجود دارد که در اين صورت اين نشانه بايد جدي گرفته و نسبت به مشورت با پزشک معالج آن دارو اقدام شود.
صداقت‌پيشه برخي از مواد شيميايي را محرک پوست دانست و ادامه داد: حساسيت تماسي در برخورد دست با برخي مواد شيميايي چون سيمان، شوينده‌ها، برخي رنگ‌ها که حساسيت‌زا هستند ممکن است باعث خارش دست شود.
پوست بزرگ‌ترين ارگان بدن است که وظيفه محافظت از کل بدن را بر عهده دارد، ولي به اين معني نيست که نيازي به مراقبت از پوست احساس نمي‌شود.پوست انسان در صورتي که در مقابل آفتاب، جراحت و خشکي مراقبت‌ شود مي‌تواند سلامت کل بدن را حفظ کند.
صداقت‌ پيشه معتقد است: اين نگهداري براي ما چندان دشوار نيست فقط کافي است که از جراحت و زخم جلوگيري کنيم و يا ضد آفتابي با SPF مناسب استفاده کنيم و رطوبت مورد نياز آن را تامين کنيم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *