کد خبر : 13034
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اسفند 1393 - 12:12

معیار های انتخاب کفش عروسی متفاوت

معیار های انتخاب کفش عروسی متفاوت

علاوه بر همه استرس های عروسی و شک و تردید ها برای انتخاب یک لباس عروسی بسیار زیبا, انتخاب آرایشگر خوب و دلخواه , پذیرایی خوب و آبرومند و موزیک خوب و محل مناسب برای برگزاری جشن عروسی شما و… انتخاب کفش عروس نیز خود استرس دیگری است که به همه موارد بالا اضافه می

بانوکده

علاوه بر همه استرس های عروسی و شک و تردید ها برای انتخاب یک لباس عروسی بسیار زیبا, انتخاب آرایشگر خوب و دلخواه , پذیرایی خوب و آبرومند و موزیک خوب و محل مناسب برای برگزاری جشن عروسی شما و… انتخاب کفش عروس نیز خود استرس دیگری است که به همه موارد بالا اضافه می شود .

بهتر است مدل و جنس کفشی که برای عروسی خود انتخاب میکنید از نوع بهترین باشد موقع خرید کفش عروی تنها به زیبایی آن فکر نکنید و لازم است که پایتان نیز در آن راحت باشد چون در شب عروسی کفش باید ساعت ها در پای شما باشد و با آن کفش بایستید و تمام وقت همواره لبخند نیز به لب داشته باشید حتی اگر دلتان از دست کفش های پاشنه بلند و پنجه باریک تان خون باشد .

 

چه کسی گفته که کفش عروس باید پاشنه بلند باشد ؟ بخصوص اگر شما بلند قد  هستید و آقای داماد قد زیاد بلندی ندارند بهتر است که آن شب کفش بدون پاشنه و یا حداقل با پاشنه کوتاه بپوشید تا هم تفاوت قد عروس و داماد به چشم نیاید و هم بتوانید تا صبح بدون وقفه همراه مهمان ها برقصید بدون این که احساس خستگی کنید .

READ
مدل لباس نامزدی به رنگ بنفش /مدل لباس

 

می توانید در شب عروسی خود مانند سیندرلا کفشی براق به پا کنید یا یک کفش ساده و کلاسیک بپوشید در این صورت به دفعات می توانید از آنها استفاده کنید .

هر چند که همه باید قانون را رعایت بکنند ولی بعضی وقت ها شکستن قانون می تواند جالب باشد مثل نپوشیدن کفش سفید با لباس عروسی اخیرأ تعداد عروس هایی که کفش قرمز یا سرخابی با لباس سفید عروسی شان می پوشند روز به روز در حال افزایش است بخصوص در میان عروس خانم های برزیلی و آرژانتینی .

 

اگر تصمیم گرفتید که کفش رنگی با لباس عروسی تان بپوشید حتمأ دسته گل و لاک ناخن و روژلب تان را همرنگ کفش هایتان انتخاب کنید.

 

شما حتی می توانید دست به کاری جدبد زده و کفش عروسی خود را به نحوی متفاوت انتخاب کنید مثل پوشیدن یک جفت چکمه بسیار شیک سفید با لباس عروسی بخصوص اگر عروسی در فصل زمستان باشد بسیار منطقی به نظر می آید اگر این کار را کردید برای تزئین لباس از پوست سفید استفاده کنید یا یک اشارپ پوست سفید روی شانه هایتان بیندازید.

منبع :بانوکده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *