کد خبر : 12523
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1393 - 11:51

لطفاٌ ساپورت نپوشید!!!

لطفاٌ ساپورت نپوشید!!!

اگر از جمله طرفداران ساپورت هستید بد نیست بدانید که این نوع پوشش مشکلات زیادی را به همراه دارد. شاید باور کردن این موضوع سخت باشد که یک لباس چگونه میتواند این همه مشکل را به همراه داشته باشد  اما این یک واقعیت است که تحت فشار قرار دادن پوست ,اندامها و اعصاب مشکلاتی جدی

اگر از جمله طرفداران ساپورت هستید بد نیست بدانید که این نوع پوشش مشکلات زیادی را به همراه دارد. شاید باور کردن این موضوع سخت باشد که یک لباس چگونه میتواند این همه مشکل را به همراه داشته باشد  اما این یک واقعیت است که تحت فشار قرار دادن پوست ,اندامها و اعصاب مشکلاتی جدی را به همراه می آورد. پس چنانچه قصد دارید در مورد این مشکلات و بیماری ها بدانید این مطلب را تا آخر مطالعه نمایید.

6546465 (2)
خون رسانی به پوستتان کم میشود!
پوست در سلامت انسان نقش بسیار مهمی دارد و چنانچه به هر دلیلی  خون رسانی به پوست کم و یا قطع شود خط های بسیاری را برای پوست و بافت های زیرین آن به همراه دارد.

وقتی شلوار تنگ یا ساپورت می پوشید، بافت های زیرین در بدن تان دچار آسیب های جدی می شوند، اما نشانه این آسیب دیدگی ها خیلی زود آشکار نمی شود. شاید همین تاخیر در بروز نشانه ها باعث شود مدت بیشتری از این لباس ها استفاده کنید و فرصت درمان به موقع را از شما بگیرد.

اعصابتان خط خطی میشود!
رشته های عصبی همچون سیم کشی های تو در تو در تمام قسمت های بدنتان حضور دارند و فشار ناشی از پوشیدن ساپورت باعث آسیب رسیدن به اعصاب زیرین بدنتان میشود اما چون این آسیب دیدگی مخفی است باعث میشود شما از آن بی خبر بمانید و این بی خبر ماندن باعث شدت گرفتن مشکلات میشود.
افرادی که زیاد ساپورت میپوشند بعد از مدت طولانی پوست شان شروع به گز گز کردن میکند که به مرور زمان با نادیده گرفتن این مشکل نشانه ها گسترش پیدا میکنند.همچنین احساس نوعی بی حسی در پاهای این افراد دیده شده است .

عقیم میشوید!
یکی از آسیب های ناشی از پوشیدن شلوار های تنگ شبیه ساپورت برای مردان عقیم شدن است.
ساختار بیضه در مردان طوری است که دمای مورد نیاز برا ی تولید اسپرم کمتر از دمای بدن است و همین امر باعث شده که کیسه ی بیضه خارج از بدن و زیر شکم قرار داده شود .وقتی که هوا سرد میشود خود به خود بیضه ها به شکم نزدیک تر میشود و دمای آن بالا میرود و هنگامی که هوا گرم است بیضه ها آویزان تر میشوند و دمای آنها کاهش میابد حال وقتی فرد شلوار تنگ پوشیده باشد خود به خود این اختیار را از بیضه ها میگیرد و باعث اختلال در تنظیم دمای بیضه ها میشود و در دراز مدت باعث نا باروری در مردان خواهد شد.

READ
راه‌های ساده برای‌ آب شدن چربی‌های بدن

بوی بد میدهید!
ساپورت ها به علت تنگی باعث گرم شدن سطح پوست  و گردش نداشتن هوا میشود و همین امر باعث افزایش تعریق در ناحیه تناسلی و پاها میشود که این امر خصوصا برای خانم ها باعث بد بو شدن ناحیه تناسلی میشود.
در اوایل برطرف کردن این بود با مواد شوینده و خوشبو کننده کار آسانی است اما در دراز مدت این قضیه خیلی مشکل میشود.

کهیر می زنید!
پوشیدن ساپورت به خاطر فشار زیاد و طولانی مدت آن به پوست باعث ایجاد کهیر فشاری میشود که برای برطرف کردن آثار آن نیاز به 72 ساعت زمان میباشد.

ساپورت بیمارتان میکند!
پوشیدن ساپورت باعث ابتلا به بیماری های عفونی شدید همچون کاندیدیاز میشود.اندام تناسلی زنان به خاطر تنگ بودن ساپورت و گرما و تعریق زیاد مرطوب میشود و به مدت زیادی به همان صورت باقی میماند و همین شرایط برای بروز بیماری های قارچی بسیار عالی است.
پوشیدن ساپورت علاوه بر اینکه جلوی تنفس پوست را میگیرد به دلیل تماس زیاد مواد پلاستیکی حساسیت زا با پوست باعث ایجاد نوعی عارضه به نام اگزمای تماسی میشود.
همچنین پوشیدن ساپورت باعث بروز عارضه خارش سوارکار میشود که عموما به صورت دانه های قرمز و گرد در کشاله ران , باسن و اندام تناسلی ظاهر میشود .
چنانچه بدن شما برای بیماری های عفونی و قارچی مستعد است بهتر است به شما بگوییم که دوره های درمانی مختلف هیچ فایده ای ندارد و بهتر است در نوع پوشش خود تغییر ایجاد کنید و به جای پوشیدن ساپورت و لباسهای تنگ از لباس های ساخته شده به وسیله ی الیاف طبیعی همچون نخ و پنبه استفاده نمایید.

READ
7 دلیل برای اینکه از امشب کم نخوابید /سلامت

منبع :کرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *