کد خبر : 12442
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 13:40

زیبایی و جوانسازی پوست با ماسک میوه های زمستانی

زیبایی و جوانسازی پوست با ماسک میوه های زمستانی

    زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک های میوه های همچون کیوی , پرتقال و خرمالو بسیار ساده تر و بدون دردسر به دست می آید و شما را از شر کرم های مختلف نجات می دهد و با این روش در هزینه و سلامت پوستتان قدم مثبتی برداشته اید چرا که بعضی

 

زیبایی و جوانسازی پوست
 

زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک های میوه های همچون کیوی , پرتقال و خرمالو بسیار ساده تر و بدون دردسر به دست می آید و شما را از شر کرم های مختلف نجات می دهد و با این روش در هزینه و سلامت پوستتان قدم مثبتی برداشته اید چرا که بعضی از کرم ها قیمت های بالایی دارند و علاوه بر آن حاوی مواد شیمیایی هستند.

در میان میوه های زمستانی کیوی – پرتقال و خرمالو دوستان پوست هستند و در واقع زیبایی و جوانسازی پوست را در هوای سرد به خوبی انجام می دهند. با ماسک کیوی اغاز می کنیم که به جرات یکی از بهترین میوه ها برای زیبایی و مرطوب سازی پوست در فصل سرما است.

 ماسك كيوي براي پوست‌هاي چرب

یک کیوی پوست گرفته، يك قاشق غذاخوري ماست، کمی پرتقال، يك قاشق غذاخوري روغن بادام و كمي عسل را با هم مخلوط كنيد. در پايان يك قاشق غذاخوري پودر بادام زميني و چند قطره روغن زيتون هم به آن اضافه كنيد. اين مواد را در همزن بريزيد تا به خوبي با هم مخلوط شوند و به حالت كرم دربيايند. مواد را روي تمامي پوست- به‌خصوص قسمت‌هاي چرب- ماساژ دهيد و پس از چند دقيقه صورت‌تان را بشوييد؛ نتيجه رضايت‌بخش خواهد بود؟

ماسک کیوی برای پوست های چرب

 

ماسک کیوی برای برای انواع پوست

كيوي سرشار از ويتامين C است و به همين دليل شما با تركيب ساده‌اي مي‌توانيد پوست‌تان را تغذيه كنيد. نصف يك موز را با يك عدد كيوي پوست‌كنده مخلوط كنيد و در آخر دو قاشق غذاخوري ماست در مواد بريزيد. اين ماسك را به مدت 20 دقيقه روي پوست‌تان نگه داريد و پس از آن صورت‌تان را با آب گرم شست‌وشو دهيد.

همچنین می توانید یک عدد کیوی, دو قاشق غذاخوری ماست ساده, یک قاشق غذاخوری آب پرتقال, یک قاشق غذاخوری روغن بادام و یک فنجان هویج له شده را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری بدست آید. ماسک را روی صورت قرار دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود؛ سپس با آب سرد آبکشی کنید.

READ
این ماسک مفید برای ‌زیبایی چشم است/آرایش

 

ماسک کیوی برای آبرسانی به پوست 

ر هوای سرد هميشه احتمال خشكي پوست را بدهيد، خصوصا اگر در شهري زندگي مي‌كنيد كه آب و هواي خشكي دارد. يك كيوي را پوست بگيريد و با يك خيار به خوبي مخلوط كنيد. اگر از فصل تابستان چند توت فرنگي فريز شده داريد، آنها را هم به اين مخلوط اضافه كنيد. در صورتي كه احساس كرديد مايه شما بيش از اندازه رقيق شده، كمي آرد جو به آن اضافه كنيد و ماسك خميري را 10 دقیقه روي پوست‌تان بگذارید. ميوه‌ها كارشان را خوب بلدند؛ پوست شما آب‌رساني شده است.

 

ماسک کیوی، لکه بر و لایه بردار طبیعی

برای تهیه این ماسک كافي است يك كيوي رسيده را به خوبي له كنيد و با چند ورق ليموی تازه  و يا چند قاشق آبليمو طبيعي مخلوط كنيد. ماسك را 10 دقيقه روي پوست‌تان نگه داريد، سپس را با آب ولرم شست‌وشو دهيد. در آخر می توانید پوست تان را با یک کرم مرطوب کننده ماسا‍ ژ دهید.  اين ماسك پوست شما را شفاف و لكه‌هاي قديمي روي پوست‌تان را محو مي‌كند.

 

ماسک کیوی برای پوست های تیره

کیوی رو پوره کنید و با یک قاشق ماست مخلوط کنید و روی پوسستون ماساژ بدید و بعد از بیست دقیقه بشویید.
ماسک کیوی  برای پوست های خشک
یک قاشق غذاخوری آب کیوی, یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید. پس از 15 دقیقه ماسک را توسط یک اسفنج پاک کنید.

 

READ
برگشتن مو های راکد به موهای سالم و بلند/آرایش وزیبایی

ماسک خرمالو برای پوست های خشک

يك قاشق غذاخوري كته بدون نمك و روغن را با يك قاشق مرباخوري روغن بادام شيرين، به همراه يك تكه كوچك خيار با پوست و نصف يك خرمالوي رسيده را در ميكسر بريزيد. اين مواد را روي پوست‌تان به مدت 10 دقيقه قرار دهيد. پوست شما با اين روش خيلي زود به لطافت مي‌رسد.

 

ماسک خرمالو  روشن‌كننده پوست 

برای روشن تر شدن پوست صورتتان باید دو عدد خرمالو را با يك هويج رنده شده مخلوط كنيد و روي پوست‌تان بماليد. 15 دقيقه صبر داشته باشيد تا اين ميوه خوش‌رنگ اثر خود را روي پوست‌تان بگذارد، بعد از آن پوست‌تان را به آرامي با آب سرد بشوييد.

 

ماسک خرمالو نرم‌كننده و براق‌كننده پوست 

برای تهیه یک ماسک میوه ای عالی برای نرمی پوست صورت کافیست تنها يك عدد خرمالوی نرم را به حالت پوره در آوريد و به آن كمي آرد جو يا غلات ديگر اضافه كنيد تا ماسك شما به حالت خميري در بيايد. به كمك يك قلم‌مو مي‌توانيد ماسك را روي پوست‌تان پخش كنيد. 10 تا 15 دقيقه اين ماسك را ‌روی پوست‌تان بگذارید، بعد از آن مي‌توانيد به كمك يك حوله نرم و آب گرم صورت‌تان را بشوييد تا مواد به خوبي پاك شوند. بعد از اين كار حتما پوست‌تان به چند سال قبل برگشته است.

 ماسک پرتقال برای پوست صورت
ماسک پرتقال برای پوست‌های چرب
یک پرتقال را نصف کرده و یک برش آن را آب بگیرید. سفیده یک تخم‌مرغ را خوب به هم بزنید و به همراه یک قاشق غذاخوری آرد ذرت، به آب پرتقال اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و روی پوست قرار دهید. پس از ۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.
گوشت پرتقال را با یک سفیده تخم‌مرغ مخلوط کنید و روی پوست خود قرار دهید. پس از 20 دقیقه با آب سرد آبکشی کنید.
ماسک پرتقال برای پوست‌های خشک
برای برطرف کردن خشکی پوست صورت که عاملی در پیری و چروک شدن پوست است از پرتقال کمک بگیرید . برای تهیه این ماسک باید پوست پرتقال را خشک و آسیاب کنید تا به  صورت گرد درآید. دو قاشق چایخوری پنیر دلمه شده پرچرب، روغن تخم کتان، یک قاشق چایخوری روغن کبد ماهی و یک قاشق غذاخوری چای پررنگ گرم را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس گرد پرتقال را به مواد اضافه کنید تا خمیری سفت به دست بیاورید. ماسک به دست‌ آمده را روی صورت قرار دهید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید.
ماسک پرتقال برای پاکیزگی پوست
یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با دو قاشق غذاخوری آب پرتقال مخلوط کنید. سپس جوی له شده را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید و به عنوان ماسک استفاده کنید. پس از 10 دقیقه آن را با پارچه پشمی‌مرطوب شده با آب سرد پاک کنید.
منبع :نمناک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *