کد خبر : 11426
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 21:34

آموزش بافت سارافون کوتاه/بافتنی

آموزش بافت سارافون کوتاه/بافتنی

آموزش سارافون بافتنی کوتاه دخترانه فوق العاده زیبا آموزش بافت سارافون کوتاه آموزش نوعی سارافون بافتنی زیبای دخترانه و زنانه مناسب مهمانی میتوانید این سارافون زیبا را با انواع شلوار لی یا کتان ست کنید سایز: 38 -40 ملزومات : 5 کلاف 100 گرمی میل شماره 3.5 )در مدل توری دانه ها بر حسب هر

آموزش سارافون بافتنی کوتاه دخترانه فوق العاده زیبا

آموزش بافت سارافون کوتاه

آموزش بافت سارافون کوتاه

آموزش نوعی سارافون بافتنی زیبای دخترانه و زنانه مناسب مهمانی میتوانید این سارافون زیبا را با انواع شلوار لی یا کتان ست کنید

سایز: 38 -40

ملزومات :

5 کلاف 100 گرمی

میل شماره 3.5

)در مدل توری دانه ها بر حسب هر 25 دانه 10 سانت گفته شده )

)درمدل بالای لباس دانه ها بر حسب هر 22 دانه 10 سانت گفته شده )

پشت:

105 دانه سر انداخته و با طرح کشباف 1 دانه زیر+1 دانه رو 22 سانت ببافید برای کور حلقه ابتدا از هر طرف 13 دانه کور کنید و بعد در هر (رج روی بافت دانه اول را گرفته و2 دانه یکی کنید و مجددا 2 دانه یکی کنید بافت را ادامه دهید تا 5 دانه آخر که دوبار 2 دانه یکی کنید و دانه آخر را ببافید. رج پشت را ببافید) داخل پرانتز را 9 مرتبه دیگر تکرار کنید تا از هر سمت 33 دانه کم شود (39 دانه)

4 رج بدون کم کردن ببافید بعد (در هر رج روی لباس دانه اول را گرفته یک دانه اضافه کنید وبافت را تا یک دانه آخر ببافید بعد یک دانه اضافه کرده و دانه آخر را ببافید رج پشت را بافته) پرانتز را تکرار کنید تا به هر سمت 16 دانه اضافه شود.

READ
طرز تهیه آش شله قلمکار/ آشپزی

در ظمن بافت زمانی که بافت به 39.5 سانت رسید برای گودی یقه پشت از دانه های وسط بافت 33 دانه کنار گذاشته و بافت را بصورت 2 تیکه سمت چپ و راست ادامه دهید.

ابتدا سمت راست روی بافت :دانه ها را از طرف حلقه به طرف یقه ببافید و برگردید رج پشت را بافته ودر رج روی بافت دانه اول را گرفته 1 دانه اضافه کنید بقیه دانه ها را بافته و دانه آخر را نبافته برگردید رج پشت را بافته و رج روی لیاس را ببافید و 1 دانه آخر را نبافته و برگردید دانه های سرشانه را ببافید تا قد لباس 44.5 سانت بشود وبعد دانه های سرشانه را در یک رج کور کنید. سمت چپ را هم بصورت قرینه ببافید.(البته در این سمت دانه های یقه وقتی رج پشت لباس را میبافید کنار گذاشته میشود) دانه های یقه را نگه میداریم برای بافت قاب یقه

پیش:

105 دانه سر انداخته و مانند پشت با بافت کشباف 1 دانه زیر+1 دانه رو 9.5 سانت ببافید از این قسمت بافت بصورت 2 تیکه چپ و راست بافته میشود تا بتوانیم سجاف پیش را ببافیم. ابتدا سمت راست روی لباس:

55 دانه بافته و برگردید این 55 دانه کشباف تا 22 سانت ببافید و برای کور حلقه ابتدا 5 دانه در یک رج (سمت پهلو) کور کنید و بافت را ادامه دهید ودر رج روی لباس سمت حلقه دانه اول را گرفته و 1 دانه کور کنید و بافت را ادامه دهید (کور کردن را هر رج روی لباس تکرار کنید تا کلا 15 دانه کم بشود. در ظمن وقتی بافت به 26 سانت رسید برای گودی یقه پیش از سمت سجاف به ترتیب 6-5-4-3-3-2-1 دانه نبافته و کنار بگذارید و16 دانه سر شانه را ببافید تا قد کل لباس 44.5 سانت بشود و دانه های سرشانه را در یک رج کور کنید. برای بافت سمت چپ ابتدا 5 دانه روی میل اضافه کنید و بافت را از سمت سجاف بسمت پهلو شروع کنید (این 5 دانه برای سجاف است) بافت را بصورت قرینه سمت راست ببافید.

READ
بانوی هنرمندی که با چرم معجزه می کند/زنان موفق

سجاف یقه:

درزهای سرشانه را بدوزید دانه های یقه پیش و پشت را روی میل گذاشته و دور تا دور یقه را دانه بگیرید و2 رج کشباف ببافید و دانه ها را کور کنید.

سجاف حلقه:

دورتادور حلقه آستین را هم دانه گرفته 2 رج کشباف ببافید و کور کنید.

قسمت توری پایین لباس:

51 دانه سرانداخته و طبق نقشه شطرنجی بافت را 109 سانت ببافید و دانه ها را کور کنید.

در نقشه شطرنجی قسمت پیچ توری 4 مرتبه تکرار میشود و رجهای 2 – 4 – 6- پشت لباس تکرار بافی میباشد بغیر از دانه های ابری(رکن) رج 8 پشت لباس روی نقشه داده شده و از رج 1 تا 9 را تکرار کنید. بافت را به پایین لباس وصل کنید.

آموزش سارافون بافتنی کوتاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *