کد خبر : 11092
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 مهر 1393 - 21:15

بهترین لباس عروس‌ برای هیکل ساعت شنی/وسایل مورد نیاز عروس

بهترین لباس عروس‌ برای هیکل ساعت شنی/وسایل مورد نیاز عروس

بایدها و نبایدهای انتخاب لباس عروس برای هیکل ساعت شنی را در اینجا بخوانید و بهترین لباس عروس را بپوشید. احتمالا پیدا کردن یک لباس مناسب و زیبا برای هر عروسی سخت‌ترین بخش برنامه‌ریزی مراسم ازدواج است. در واقع، به دنبال چنین لباسی گشتن هم سخت و هم لذت‌بخش است و گاهی اوقات حتی ممکن

Hourglass

بایدها و نبایدهای انتخاب لباس عروس برای هیکل ساعت شنی را در اینجا بخوانید و بهترین لباس عروس را بپوشید.

احتمالا پیدا کردن یک لباس مناسب و زیبا برای هر عروسی سخت‌ترین بخش برنامه‌ریزی مراسم ازدواج است. در واقع، به دنبال چنین لباسی گشتن هم سخت و هم لذت‌بخش است و گاهی اوقات حتی ممکن است باعث نگرانی، عصبانیت و اضطراب عروس خانم هم بشود. همه اینها به این دلیل است که عروس‌ها از لباس و فرمی که به هیکلشان بیاید اطلاعی ندارند.
در این مطلب قصد داریم رازهای خرید لباس عروس برای هیکل‌های شبیه ساعت شنی را با شما در میان بگذاریم. هیکل ساعت شنی به هیکلی گفته می‌شود که بالاتنه و پایین تنه به خوبی با هم متوازی هستند و فرد کمر باریکی دارد.

بایدهای انتخاب لباس عروس برای هیکل ساعت شنی: این هیکل معمولا به عنوان هیکلی شناخته شده است که هر لباسی به آن می‌آید. البته بهتر است لباسی را انتخاب کنید که کمرتان را بیشتر به نمایش بگذارد.

لباس‌های عروس دو تکه، به خوبی هیکل شما را به نمایش خواهد گذاشت و کاملا برازنده هیکل ساعت شنی است

لباس‌های عروس دو تکه، به خوبی هیکل شما را به نمایش خواهد گذاشت و کاملا برازنده هیکل ساعت شنی است. هیکل‌ ساعت شنی همچنین در لباس‌هایی با یقه باز هم خیلی زیبا به نظر می‌رسد. لباس‌هایی با یقه باز و حالت‌دار که بالاتنه شما را بیشتر به نمایش می‌گذارد نیز برای کسانیکه چنین هیکلی دارند و علاقه به نشان دادن برآمدگیهای بالاتنه خود دارند، کاملا مناسب است. این نکته درگوشی را هم به خاطر داشته باشید که اگر پایین تنه شما کمی بزرگتر از بالاتنه‌تان است بهتر است لباسی با دامن شیپوری انتخاب کنید. در ضمن لباس‌های ساده و بلند با کمری تنگ و دامنی بلند و بدون پف نیز برای چنین هیکلی مناسب است.

READ
آموزش بافت کیف کیسه ای/قلاب بافی

نبایدهای انتخاب لباس عروس برای هیکل ساعت شنی: از آنجاییکه بالاتنه و همچنین پایین تنه و ران‌های شما با هم متوازن هستند، بهتر است از پوشیدن لباس‌هایی که به بدن شما حجم می‌دهند مانند لباسهایی با دامن پفی و همچنین لباسهایی که خیلی تنگ هستند، خودداری کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *