کد خبر : 10961
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 مهر 1393 - 10:40

آموزش ساخت گل شمع سوز با پارچه حریر

آموزش ساخت گل شمع سوز با پارچه حریر

نخ پارچه های حریر بخاطر خاصیت پلاستیکی مانندی که دارند به راحتی با اندک حرارتی از شمع یا دستگاه هاویه ببینند جمع می شوند . امروز از همین خاصیت پارچه حریر استفاده می کنیم و آموزش یک گل زیبای حریری برای تزیین لباس ، موگیر و کیف و کفش را برایتان آورده ایم . ابتدا

نخ پارچه های حریر بخاطر خاصیت پلاستیکی مانندی که دارند به راحتی با اندک حرارتی از شمع یا دستگاه هاویه ببینند جمع می شوند . امروز از همین خاصیت پارچه حریر استفاده می کنیم و آموزش یک گل زیبای حریری برای تزیین لباس ، موگیر و کیف و کفش را برایتان آورده ایم .

آموزش  گل شمع

ابتدا از پارچه حریر دایره هایی به اندازه متفاوت برش بزنید . طوری که وقتی این دایره ها را روی هم می گذارید هم اندازه نباشند . می توانید بسته به سلیقه شخصیتان یک اندازه ی قطر مثلا ۱۵ سانتی متری برای دایره ی موردنظرتان در نظر بگیرید و بقیه دایره ها را به قطرهایی در اندازه هایی دو سانتی متر کوچکتر از قبلی برش بزنید .

آموزش  ساخت گل شمع

در مرحله بعد از یک دستگاه هاویه یا شمع استفاده کنید و حاشیه های دایره هایی که برش زدید را بسوزانید . در این مرحله دقت کنید که بخاطر خاصیت نخ های پارچه حریر و زود جمع شدن ان موقع حرارت پارچه ها در فاصله ی دوری از شعله ی شمع قرار دهید . دایره ها را داخل یکیدیگر قرار دهید . گل شقایق مانند شما کم کم شکل می گیرد.

 

آموزش  ساخت گل شمع

 

حالا با مهره فضای خالی کار را پر کنید . می توانید مهره ها را با نخ بدوزید . میتوانید به جای دوختن از چسب هم استفاده کنید و مهره ها در وسط گل بچسبانید .

READ
طرز تهیه آش خیار چنبر(چمبر) /غذای محلی

آموزش  ساخت گل شمع

پشت گل را هم یک سنجاق قفلی بزنید و آن را به هر کجا که دوست دارید وصل کنید .

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *