کد خبر : 10943
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 22:07

آموزش ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر چینی/عروسک

آموزش ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر چینی/عروسک

یکی از ابزار های مورد استفاده برای هنرمندان جهت خلق شخصیت های کارتونی خمیر چینی است. به خاطر تهیه آسان و در دسترس بودن و قیمت مناسب در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ما به آموزش  ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر چینی  میپردازیم. وسایل لازم جهت ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر

یکی از ابزار های مورد استفاده برای هنرمندان جهت خلق شخصیت های کارتونی خمیر چینی است. به خاطر تهیه آسان و در دسترس بودن و قیمت مناسب در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
ما به آموزش  ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر چینی  میپردازیم.

وسایل لازم جهت ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر چینی :

خمیر چینی در دو رنگ سفید و سیاه به مقدار لازم

b1

 آموزش ساخت عروسک بره ناقلا با خمیر چینی :

طبق عکس زیر اجزای بدن بره رو درست کنید.عکس خیلی واضح و ساده هست.
برای بدن یه مقدار از خمیر سفید رو توی دستتون به شکل توپ در بیارید.و مقدار نسبتا زیادی گلوله های کوچولو تو سایز های مختلف درست کنید و بذارید مقداری خشک بشه تا برای پشم بره استفاده کنید.برای دستها دو تا اشک درست کنید و با یه چاقو یا ابزار روش رو دو تا خط بندازید.برای پا هم همین کار رو انجام بدید.
برای گوش دو تا اشک کوچیک درست کنید و توشو گود کنید و برای سر هم یه تیکه خمیر رو توی دستتون به صورت بیضی در بیارید،کمی پهنش کنید،دو قسمت وسطش رو کمی به داخل فشار بدید و با ابزار دو تا سوراخ برای بینی روش ایجاد کنید.

دیگه بقیه مراحل خیلی ساده هست، بدن بره رو بردارید و توی پاهای اون تیکه ی کوچیکی از خلال دندون با چسب وارد کنید و به بدن بچسبونید.سر رو هم به همین طریق به بدن وصل کنید و قسمت به قسمت بدن بره رو چسب بزنید و گلوله های کوچولو رو به طور نا مرتب و در هم به اطراف بدن بچسبونید.جای دست ها رو روی بدن در نظر بگیرید،بعد تیکه ی کوچیکی از خلال دندون رو به بدن بچسبونید و دستها رو به بدن وصل کنید.حالا نوبت گوشهاست،اونا رو سر جای خودشون بچسبونید و چند تا گلوله ی سفید کوچیک رو به بالای سر بره با  چسب بچسبونید.برای چشم هم دو تا خمیر گلوله شده ی خیلی ریز رو باز کنید و دو تا خمیر سیاه کوچیک تر رو روشون بچسبونید.

READ
طرز تهیه ‏کوکو مرغ (1)/ آشپزی

b2

خب عروسک بره ی ناقلای شما حاضر شده.میتونید برای زیرش یه مقدار خمیر سبز رو بردارید،باز کنید،با سوزن اونو به صورت نامرتب و تیغ تیغی در بیارید تا مثل چمن بشه و با گلهای کوچولو تزئین کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *