کد خبر : 10760
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 15:34

اگه میخوای واقعا موفق بشی اینو بخون /رازموفقیت

اگه میخوای واقعا موفق بشی اینو بخون /رازموفقیت

اگر واقعا می خواهی موفق شوی و واقعا تصمیم داری توی زندگی به اون چیزایی که دوست داری برسی اگه واقعا می خواهی توی هر زمینه ای که دوست داری موفقترین باشی باید یه تصمیم خیلی خیلی خلی مهمی بگیری یه تصمیمی توی یه بخش از زندگیت که توی تمام جنبه ای زندگیت تاثیر می

اگر واقعا می خواهی موفق شوی و واقعا تصمیم داری توی زندگی به اون چیزایی که دوست داری برسی اگه واقعا می خواهی توی هر زمینه ای که دوست داری موفقترین باشی باید یه تصمیم خیلی خیلی خلی مهمی بگیری یه تصمیمی توی یه بخش از زندگیت که توی تمام جنبه ای زندگیت تاثیر می گذاره و اون اینه :

این متن زیر  رو با صدای بلند و از صمیم قلب و با تمام وجودت بخون : سعی کن چند بار و چند بار در هفته بخوان انوقت ببین که چه شور و شوق و انرژی فوق العاده در وجودت خواهی یافت که تو را انچنان به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد که تا الان برایت غریب بوده .

واما …

 اگه میخوای واقعا موفق بشی اینو بخون /رازموفقیت

امروز فصل جديد زندگيم را رقم  ميزنم .

امروز تصميمي گرفته ام . تصميم گرفته ام تا فصل جديدي در زندگيم رقم بزنم امروز ميخواهم زندگي جديدي را آغاز كنم كه با تمام زندگي گذشته ام زمين تا آسمان متفاوت باشد .

ديروز زندگيم روزها و شبهايي سرشار از روزمرگي بي تفاوتي تنبلي و باري به هر جهت بودن كه جز سفيدي روز و تاريكي شب هيچ اتفاقي ديگر در آن رخ نميداد گذشته است دیروزی که هيچ تازگي در هيچ يك از روز و ماه و هفته و سالش برايم اتفاق نمي افتاد جز گذشتن از دست رفتن جواني و غريبه تر شدن در دنيايي كه هر روزش با روز قبلش متفاوت تر و بهتر بود. روز و شبهايي كه هر لحظه اش رتبه ديگران از من بهتر و درجه و ارزش من و زندگيم از ديگران كمتر و كمتر ميشد .

امروز من از نو متولد مي شوم . و ديگر مثل گذشته نه فكر خواهم كرد و نه احساس و نه زندگي . امروز فقط فقط و فقط به اوج قله موفقيت و پيشرفت و زندگي رويايي كه دوست دارم مي انديشم و براي رسيدن به ان از تمام وجود و قلب و دل و دست و افكار و لحظه لحظه زندگيم مايه مي گذارم .

ديگر پاداش تلاش و كوشش من شكست نخواهد بود . از اين پس هر بامداد قبل از طلوع خورشيد همگام با طلوع سپيده صبح زندگي و اميد با نيرويي كه تاكنون نميشناختم بيدار مي شوم . قدرت من افزايش مي يابد . جديت من آشكار مي شود تا هر لحظه و هر دقيقه زندگيم را همچون طلاي  پر ارزشي در دستانم بگيرم و آنرا در مكاني نهم تا در آينده مرا ثروتمندترين و موفقترین مرد دنيا كند و ان اينگونه است كه اگر امروز را صرف كارهاي تكراري و بهوده و بي ارزش و خواب و تنبلي كنم يعني آخرين فرصت زندگيم را براي بينظير بودن نابود كرده ام و دوباره هزاران هزار درجه و رتبه بايد از گذشته ام در مكاني پستتر و پائينتر قرار بگيرم .

 

بنابراين هر ساعت و دقيقه و لحظه امروز را گرامي خواهم داشت زيرا هرگز تكرار نخواهند شد چه كسي ميتواند باد را در تور اندازد ؟ هر دقيقه اين روز را با هر دو دست خواهم گرفت و به آن از عشق خود خواهم دميد زيرا بهاي آن وراي قيمت گذاري است . فقط احمقها بين جواهرات نفيس و سنگ ريزه هاي بيابان تفاوتي نمي بينند و ساعات عمر را صرف كارهاي بيهوده و تكراري مي كنند . من اين ساعات را نفيستر خواهم كرد . امروز آرزوي من براي رويارويي با سختيها تنبليها نا اميديها خستگيها و نتوانستنها آنچنان رويايي است در وجودم ُ که هم اكنون و هر لحظه چنان قدرت و انرژي و شور و اشتياقي در من فوران مي كند كه تمام نااميديها و كسلي ها و خستگيها را در هم مي كوبم و با تلاشي خستگي ناپذير و پشتكاري آهنين دقايقم را براي رسيدن به آرزوها و خواسته هام طلايي و افسانه اي مي كنم .

آرزوي من براي رويارويي با جهان بر هر ترسي كه با طلوع خورشيد پيدا شده بود غلبه كرده و من از آن آنچه مي انديشيدم زودتر به خواسته هايم خواهم رسيد .

امروز زندگي جديد و پر از بزرگي را رقم مي زنم . وبا خود سوگند ياد مي كنم كه هيچ چيز زندگي جديد مرا به تعويق نيندازد . من حتي يك لحظه از زندگيم را هم تلف نخواهم كرد چون نه دوباره بدست مي آيد و نه دوباره ميتوانم لحظه اي را جايگزين آن كنم اگر مي خواهم برترين باشم و مطمئنم هستم كه ميتوانم نمي گذارم هيچ چيز بي ارزشي لحظه اي مرا از رسيدن به روياهايم باز دارد . نميگويم عيب نداره فوقش يك روز ديرتر هيچ وقت هيچ موقع و هيچ لحظه .

بزودي من با گامهاي بلند و استوار در ميان انسانها قدم بر مي دارم و آنها مرا نخواهند شناخت زيرا امروز من انسان خارق العاده اي هستم با توانائيها و استععدادهايي بي نظير و بزرگ و عظيم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *