کد خبر : 10406
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 - 12:26

آموزش کیف چرم دست دوز/کار باچرم

آموزش کیف چرم دست دوز/کار باچرم

–  در ابتدا : الگوی کیف چرم دست دوز مورد نظر راطبق موارد زیر تهیه فرمایید ۱-۱-چارچوب اصلی کیف پول: مربع با ضلع۲۰cm و در صورت تمایل به محفوظ تر بودن ،لبه ی اضافه شده به عنوان درب مطابق تصویر را به یک ضلع مربع اضافه کنید. ۱-۲-جا کارتی ها: مستطیل ۴در۸٫۵cm به تعداد ۴

–  در ابتدا : الگوی کیف چرم دست دوز مورد نظر راطبق موارد زیر تهیه فرمایید

۱-۱-چارچوب اصلی کیف پول: مربع با ضلع۲۰cm و در صورت تمایل به محفوظ تر بودن ،لبه ی اضافه شده به عنوان درب مطابق تصویر را به یک ضلع مربع اضافه کنید.

کیف پول چرمکیف پول چرم

۱-۲-جا کارتی ها: مستطیل ۴در۸٫۵cm به تعداد ۴ وهمچنین یک مستطیل ۸٫۵ در ۱۲cm تهیه فرمایید. شما می توانید یکی از اضلاع ۸٫۵ cm در تمام مستطیل ها را به هر فرمی (هلال ، صعودی و..) که می خواهید در بیاورید . به طور دلخواه می توانید روی مستطیل بزرگ تر از قشر شکلی که روی چارچوب اصلی به کار بردید یک طرحی بزنید.

کیف پول چرم

۱-۳-یک مستطیل ۷در۲۰ و دو مستطیل ۳در۲۰ که یکی از این دو را می توان از چرم نازک تری انتخاب کرد.

کیف پول چرم

۲-   آستر کشیدن

۲-۱-سمت راست داخل کیف پول چرم دست دوز : مستطیلها در مورد الگویی (-۱-۲) با آسترهای سوزنی به طوری که تمامی آنها به صورت پی درپی قرار گیرند یک مستطیل۲۰ در ۸٫۵ را تشکیل می دهند آستر کشی می کنیم فقط کافی است که پشت هر الگو را با چسب آغشته کرده و به آستر مورد نظر بچسبانید و در نهایت همه ی آنها را مطابق شکل فقط کافیه حاشیه ها را چسب کاری کرده وبه هم متصل می کنیم.

READ
مدل لباس نوزاد پسرانه

کیف پول چرمکیف پول چرم

۲-۲-سمت چپ داخل کیف: می توانید مستطیل ۲۰ در ۷ را به عنوان محل عکسی انتخاب کنید و با کاتر شکل مورد نظر برای آن را جدا کنید.

کیف پول چرمکیف پول چرم

برای ورودی عکس هم کافی است برشی به اندازه ورودی عکس ببرید وبه اندازه ی محل برش خورده طلق پشت کار می چسبانیم

 در نهایت یک آستر سوزنی به صورت کامل پشت این مستطیل به صورتی که فقط حاشیه ها چسب کاری شود می چسبانیم

کیف پول چرم

۲-۳- ادامه ی سمت چپ: در یکی از مستطیلهای ۳ در ۲۰ یک مستطیل دیگربا کاتر در می آوریم به صورتی که از دو طرف۱٫۵ و از بالا یک و۱٫۵cm داخل میشویم.

کیف پول چرم

ابتدا یک آستر سوزنی ۷ در ۲۰ به پایین قسمتی که ۱٫۵cm داخل شده ایم می چسبانیم وحاشیه زیپ ۲۰cm را چسب زده و با احتیاط از پشت کار روی مستطیلی که درآوردیم قرار می دهیم وباز یک آستر ۸٫۵ در ۲۰ به بالا ترین قسمت مستطیل ۳ در ۲۰ می چسبانیم.

کیف پول چرم

۳-   سوراخ کردن

۳-۱-سمت چپ و راست داخلی  فقط کافی است یک طرف آن رانیم سانتی متر داخل شده و سوراخ هایی به فاصله ۰٫۷ یا ۰٫۵ سانتی متر میزنیم ولی در سمت چپ برای زیپ زیر زیپ را هم به همین شیوه سوراخ کرده در واقع در این مستطیل دو ردیف نیاز به سوراخ کردن داریم (نکته : زمان سوراخ کردن زیر زیپ آستر ۸٫۵ در ۲۰ را بالا می کنیم که جای سوراخ ها روی آن نماند.)

READ
آموزش دوخت کيف پول دو لت/کارباچرم

 کیف پول چرمکیف پول چرمکیف پول چرم

۳-۲-روی چارچوب اصلی سمت راست که محل کارت هامی باشد را می چسبانیم وسمت چپ اول قسمت مربوط به زیپ و دوم  قسمت مربوط به عکس را روی آن قرارداده بین این چپ وراست باید ۳cm فاصله باشد که با آن مستطیل ۳ در۲۰ می پوشانیم که از نظر دیداری شکیل تر خواهد بود (اما می توانید از این مستطیل صرف نظر کنید)

دور تا دور چارچوب اصلی را باید بوسیله ی خودکار چرم با فواصل ۰٫۷ سوراخ ها را علامت گذاری کرده و سوراخ کاری را انجام می دهیم.

کیف پول چرمکیف پول چرم

کیف پول چرم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *