کد خبر : 9633
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 13:15

اگر می خواهید صبح ها خوش قیافه و خوش پوست باشید بخوانید/آرایش وزیبایی

اگر می خواهید صبح ها خوش قیافه و خوش پوست باشید بخوانید/آرایش وزیبایی

    حتی خوش چهره ترین آدم ها هم صبح ها بعد از اینکه از خواب بیدار می شوند و مقابل آینه می ایستند، احساس می کنند زشت هستند! البته این احساس خیلی هم بی ربط نیست چون بیشتر آدم ها وقتی از خواب بیدار می شوند از تماشا کردن خود در آینه احساس رضایت

 

 

اگر می خواهید صبح ها خوش قیافه و خوش پوست باشید بخوانید!

حتی خوش چهره ترین آدم ها هم صبح ها بعد از اینکه از خواب بیدار می شوند و مقابل آینه می ایستند، احساس می کنند زشت هستند! البته این احساس خیلی هم بی ربط نیست چون بیشتر آدم ها وقتی از خواب بیدار می شوند از تماشا کردن خود در آینه احساس رضایت ندارند. آنها نمی دانند با پف چشم ها، تیرگی پوست و بی حالی چشم های شان چه کنند. پس دست به دامن انواع روش ها می شوند تا بتوانند اندکی چهره شان را جذاب تر و آراسته تر کنند. ما به شما راهکار هایی طبیعی و کاربردی را توصیه می کنیم تا صبح وقتی از خواب بیدار می شوید و جلوی آینه می ایستید از قیافه خودتان وحشت نکنید!

شب خوش پوست عزیز!

پوست صورت آدم ها درست مثل خودشان به خواب شبانه احتیاج دارد تا بعد از یک روز شلوغ و صدمه هایی که به واسطه آفتاب، استرس و لوازم آرایشی دیده است خودش را بازسازی کند. بنابراین وقتی شما به خواب می روید پوست صورت تان هم این فرصت را پیدا می کند تا اوضاع خودش را بهبود بخشد. خواب کافی و مناسب یکی از دلایل سلامت چهره شما در اول صبح است. بنابراین خوابیدن دست کم ۷ ساعت در طول شبانه روز به شما توصیه می شود. داشتن خوابی مناسب و آرام به کاهش میزان تنش ها و استرس های روزمره منجر می شود و همین مسئله می تواند بروز جوش های پوستی ناشی از استرس و تنش را به ویژه در نوجوانان و جوانان کنترل کند.

اگر می خواهید صبح ها خوش قیافه باشید…

با پف چشم خداحافظی کنید

بیدار می شوید، مقابل آینه می ایستید، آن هم در شرایطی که باید ۰۲ دقیقه دیگر از خانه بیرون بزنید. حالا مانده اید تکلیف شما با این همه پفی که روی چشمان تان نشسته، چیست! دلیلش را می دانید؟ وقتی سر شما روی تخت به صورت افقی قرار می گیرد مایعی اطراف چشم شما جمع می شود که در قالب همان پف چشم به نظر می آید. راه حل بسیار ساده است؛ از ۲ بالش برای زیر سرتان استفاده کنید طوری که سرتان بالاتر از سطح بدن قرار بگیرد. اگر همچنان با این مشکل مواجه شدید، هر روز صبح بعد از بیدار شدن ۲ تکه یخ را برای یک دقیقه روی چشمان تان بگذارید تا پف آنها کمتر شود.

READ
روش رنگ کردن موهای سفید

با حلقه سیاه چه کنیم؟

آیا می خواهید صبح ها وقتی از خواب بیدار می شوید چشمان تان برق بزنند؟ قطعا چشمان بی حال و خواب آلود را ترجیح نمی دهید. اجازه ندهید وقتی از خواب بیدار می شوید حلقه های سیاه دور چشمان تان روزتان را خراب کنند. راه حل آن بسیار ساده است. البته سیاهی دور چشم می تواند یک اتفاق موروثی باشد با این حال می توان از شدت آن جلوگیری کرد. فقط کافی است چشم های تان را به اندازه کافی ببندید. کرم دور چشم را حتما نباید شب ها استفاده کنید، از کرم های سبک دور چشم می توانید در ابتدای صبح هم استفاده کنید. این کرم ها سیاهی دور چشم را تا حدود زیادی کاهش می دهند. دقت کنید که برخی از برندها متناسب سن افراد کرم های مختلفی دارند. مثلا کرمی برای افراد بالای ۲۵ سال و کرم های قوی تری برای افراد بالای ۳۵ سال.

وقتی رنگ از پوست تان می رود!

بهتر است با خودتان رو راست باشید. اگر جزو آن دسته از آدم هایی هستید که عادت دارند تمام شب را بیدار بمانند و خواب شبانه را با خواب صبح عوض کنند برای تان خبر بدی داریم. دقت کرده اید که هر روز بعد از بیدار شدن از خواب چقدر رنگ پریده هستید؟ این رنگ پریدگی در صورت تداوم چنین وضعیتی با لک وپیس هایی همراه می شود که روی پوست صورت شما جاخوش می کنند. اما خواب به موقع و درواقع شبانه کمک می کند تا جریان خون به طور صحیح در پوست صورت شما حرکت داشته باشد و درنتیجه دیگر خبری از رنگ پریدگی و لک وپیس نخواهد بود. اگر گاهی شب بیداری را ترجیح می دهید بهتر است گاهی هم خواب به موقع شبانه را جایگزین کنید تا صبح ها وقتی بیدار می شوید، بتوانید در آینه به صورت خودتان با رضایت نگاه بیندازید.

READ
مدل رنگ موی عنابی مد سال ۹۴

حمام گرم شبانه، جشن پایان هر روز

برای یک خواب راحت، بی دغدغه و البته ریکاوری پوست صورت بابت همه لطمه هایی که در طول روز خورده یک حمام آب گرم بهترین پیشنهاد ممکن است. حمام کردن تاثیر زیادی در کاهش استرس و تنش روزانه دارد و آنقدر شما را ریلکس و آرام می کند که احساس خواب آلودگی می کنید و راحت تر به خواب می روید. قبل از حمام به دلیل نوع خورد و خوراک، استرس های روزانه و لوازم آرایشی که احتمالا برای صورت تان استفاده کرده اید اصلا بعید نیست دمای بدن تان کمی بالا رفته باشد اما یک دوش آب گرم می تواند همه چیز را میزان کند و به تبع آن خواب راحت تری را تجربه خواهید کرد. خوابی که پوست شما هم در آن شریک است و به این ترتیب دوباره خودش را بازسازی می کند.

نمک غیر مجاز آب مجاز

گاهی پرهیز های غذایی می تواند بیشتر از هر کرم و دارویی ضامنی برای سلامت و شادابی پوست افراد باشد

ورم صورت تان را کنترل کنید

اگر شب ها حسابی با غذاهای شور و پر نمک دلی از عزا در بیاورید صبح که از خواب بیدار می شوید، باید تاوان بدی برای این بخوربخور پس بدهید. یک صورت متورم چیزی نیست که برای اول صبح خواسته باشید به خصوص که قرار است در انظار عمومی ظاهر شوید. لطفا به خاطر زیبایی خودتان هم که شده شب ها انواع میوه جات را جایگزین غذاهای شور کنید. غذاهای شور باعث تجمع مایع در سطح پوست صورت تان می شوند و درنتیجه زشت از خواب بیدار می شوید. چه کسی دوست دارد صبح ها زشت باشد و با همان هیبت به جمع مردم برود؟!

READ
برق لبتان را خودتان درست کنید/آرایش وزیبایی

آب بخورید و خوش قیافه شوید

اگر خودتان و قیافه تان را دوست دارید شب ها قید نوشیدنی های دارای مواد افزودنی، نوشابه و امثال اینها را بزنید و به جای همه آنها تا می توانید آب بخورید. شنیده اید که می گویند فلانی انگار آب زیر پوستش رفته و قیافه اش بهتر شده. برای بهتر شدن قیافه این روزها به جز انواع و اقسام جراحی ها از کوچک کردن گوش گرفته تا جلو آوردن فک و عقب بردن چانه و از این دست ماجراها، نوشیدن آب را به برنامه غذایی روزانه تان اضافه کنید.

پوست تان را خلوت کنید!

شب ها قبل از خواب پوست تان را با دستمال های مرطوب و مخصوص آرایش از هرگونه آلودگی و آرایشی پاک کنید. بعد از آن باید با یک مرطوب کننده قابل اطمینان رطوبت را به صورت تان برسانید. این کرم مرطوب کننده باید قابلیت حفظ رطوبت روی پوست صورت تان را داشته باشد. همچنین پزشکان برای حفظ رطوبت اطراف چشم کرم های مخصوصی تجویز می کنند که به دلیل داشتن گلیسیرین ، چربی و رطوبت را دور و اطراف چشم شما نگه می دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *