کد خبر : 9425
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 20:03

طرز تهیه گل یخی/نوشیدنی

طرز تهیه گل یخی/نوشیدنی

    یک ایده زیبا و خلاقانه برای پذیرایی از میهمانان با نوشیدنی‌های رنگارنگ در فصل تابستان! در اینجا یک ایده عالی برای حفظ و استفاده از زیبایی گل‌ها را به شما ارائه می‌دهیم (البته که می‌توانید این کار را با تکه‌های میوه نیز انجام دهید)؛ آنها را داخل قالب‌های یخ منجمد کنید تا به

یخ زیبا

 

 

یک ایده زیبا و خلاقانه برای پذیرایی از میهمانان با نوشیدنی‌های رنگارنگ در فصل تابستان!

در اینجا یک ایده عالی برای حفظ و استفاده از زیبایی گل‌ها را به شما ارائه می‌دهیم (البته که می‌توانید این کار را با تکه‌های میوه نیز انجام دهید)؛ آنها را داخل قالب‌های یخ منجمد کنید تا به نوشیدنی‌هایتان زیبایی و درخشندگی ببخشند!

برای آنکه گل‌ها در مکعب‌های یخ به حالت معلق در آیند (در سطح یخ قرار نگیرند)، کار انجماد آنها را به صورت لایه لایه انجام دهید: یک قالب یخ بردارید (بهتر است اندازه مکعب‌های قالب‌تان بزرگ باشند تا یخ‌ها بتوانند گل‌ها را به مدت بیشتری در خود نگاه دارند)؛ مکعب‌های قالب را به عمق ¼ آب کنید. سپس گل‌ها را به طوری که رویشان به سمت پایین باشد روی سطح آب قرار دهید و آنها را فریز کنید. سپس دوباره قالب را در آورده و تا نیمه آب کرده و فریز کنید. مجدداً قالب‌ها را بیرون آورده و کامل آب کنید و فریز نمایید. تکه یخ‌های گُل دارتان آماده‌اند، آنها را در نوشیدنی‌هایتان بیاندازید و از زیبایی‌شان لذت ببرید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *