کد خبر : 7598
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 22:17

راهکار های تقویت اعتماد به نفس/راز موفقیت

راهکار های تقویت اعتماد به نفس/راز موفقیت

  راهکار های تقویت اعتماد به نفس شکست سایه ای خواهد بود که موجب می شود اعتماد به نفس و موفقیت شما رنگ ببازد. بهترین اعتماد به نفس را می توانید از طریق ارزیابی واقع بیانیه توانایی های خود به دست بیاورید، در این صورت راه رسیدن به رویاهای موفق شما روشن و نمایان خواهد

تقویت اعتماد به نفس-موفق باشی 

راهکار های تقویت اعتماد به نفس

شکست سایه ای خواهد بود که موجب می شود اعتماد به نفس و موفقیت شما رنگ ببازد. بهترین اعتماد به نفس را می توانید از طریق ارزیابی واقع بیانیه توانایی های خود به دست بیاورید، در این صورت راه رسیدن به رویاهای موفق شما روشن و نمایان خواهد شد. یک کتاب الهام بخش بخوانید. به نوار گوش کنید. در سخرانی شرکت کنید تاهمه چیز را درباره قدرت های شگفت آوری که در وجودتان هست و توانایی های که دارید، بشنوید.

این یک حقیقت است که که برای موفقیت باید خود باور داشته باشید. این پیام، تا اندازه برای شما مفید است. اما در بلند مدت احساس توانایی اغراق آمیز، بیشتر از احساس توانایی عادی، مفید نخواهد بود. نباید خود را سوپر من تصور کنید. اگر سعی کنید توانایی های زیادی به دست بیاورید و چند هندوانه را با یک دست بردارید، به خودتان آسیب می رسانید، زیرا چنین کاری حتی استعدادهایی را که دارید در سایه قرار می دهد و اعتماد به نفس شما را سلب می کند.

Resilience and Nurturing Your Inner Self راه های تقویت اعتماد به نفس

تقویت اعتماد به نفس-موفق باشی

شکست سایه ای خواهد بود که موجب می شود اعتماد به نفس شما رنگ ببازد. بهترین اعتماد به نفس را می توانید از طریق ارزیابی واقع بیانیه توانایی های خود به دست بیاورید، در این صورت راه رسیدن به رویاهای شما روشن و نمایان خواهد شد.

بروس، در تعطیلات آخر هفته به مربی گری داوطلبانه فوتبال در تامپای فلوریدا می پرداخت. او از مربی گری کودکان لذت می برد؛ به آنها روش های بازی را یاد می داد و اصول بدن سازی و کار تیمی را به آنها می آموخت. اما آنچه او را شگفت زده می کرد واکنش های تماشاگران بود.«آنها فکر می کنند ونس لومباردی هستند و می گویند«برنده شدن همه چیز نیست،بلکه تنها چیز است» تمر کز من روی آموزش بازی و روحیه ورزشی است، اما والدین در اطراف زمین می دوند و نعره می زنند، گویی این یک مسابقه حساس و سر نوشت ساز است.» بروس شکوه کنان می گوید:«آنها فریاد می زنند و عصبانی می شوند. بر سر یکدیگر و حتی کودکان فریاد می کشند. هر وقت اشتباهی در بازی می کنند، آنها طوری رفتار می کنند گویی این کودکان برای شکست خردن آفریده شده اند.» دیدن این مناظر دلهره آور است،لذت یک کودک به دلسردی تبدیل می شود زیرا والدین او می خواهند او مانند«سلطان پله» بازی کند؛

READ
5 اصل برای اینکه سایت تان مورد اعتماد باشد /راز موفقیت

آنها توجه ندارند که او یک کودک هفت ساله که به ورزشی سالم مشغول است و از آن لذت می برد.» اعتماد به  نفسی که بر اساس ارزیابی واقع بینانه شخصی ایجاد شود، به میزان ۳۰درصد رضایت از زندگی را افزایش می دهد.

منبع:مجله اینترنتی موفق باشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *