کد خبر : 7127
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 21:42

آموزش بستنی ساندويچی/دسر

آموزش بستنی ساندويچی/دسر

درست کردن دسرهای مختلف برای بچه‌ها آن‌ها را سر ذوق می‌آورد و برای شما هم سرگرمی جالبی خواهد بود. در شروع کار احتمالا شما نتیجه خوبی نمی‌گیرد،اما اگر دست به کار شوید و دسرهای مختلف را امتحان کنید بعد از مدتی دستتان راه می‌افتد. اولین پیشنهاد ما به به بستنی ساندویچی است. مواد لازم: بستنی

درست کردن دسرهای مختلف برای بچه‌ها آن‌ها را سر ذوق می‌آورد و برای شما هم سرگرمی جالبی خواهد بود. در شروع کار احتمالا شما نتیجه خوبی نمی‌گیرد،اما اگر دست به کار شوید و دسرهای مختلف را امتحان کنید بعد از مدتی دستتان راه می‌افتد. اولین پیشنهاد ما به به بستنی ساندویچی است.

مواد لازم:

بستنی نرم شده با هر طعم و رنگ: سه فنجان

بیسكوئیت گرد دارای خرده‌های شكلات: 24 عدد

مغز گردو با بادام خرد شده،‌ خرده شكلات، ترافل‌ها رنگارنگ، پودر نارگل، شكلات‌ها رز مختلف: سه‌چهارم فنجان برای تزئین

 

 

طرز تهیه:

روی هر یک عدد بیسكوئیت ‌به اندازه تقریبا یک چهارم فنجان از بستنی‌ها بمالید و این كار را برای 12 عدد از بیسكوئیت‌ها انجام دهید. حالا 12 عدد بیسكوئیت باقی مانده را روی بیسكوئیت‌های دارای بستنی بگذارید تا ساندوچ‌ها بستنی به وجود آید. سپس ساندویچ‌ها را مانند چرخ‌های ایستاده داخل هر یک از مواد بالا برای تزئین بغلتانید و بعد آن‌ها را مدت چهار ساعت در فریزر بگذارید تا بستنی‌ها كاملا سفت شوند.

 

نكته 1: در صورت كه بستنی‌ها ساندویچ را داخل كیسه پلاستیک بگذارید و در آن را ببندید می‌تواند آن‌ها را تا یک ماه در فریزر نگه دارد.

نكته 2: می‌تواند به جای رنگ‌ها و طعم‌های مختلف بستنی از رنگ‌ها و طعم‌های مختلف بستنی نرم شده از ماست میوه‌ای زده بین بیسکوئیت‌ها استفاده كنید.

READ
روش دم کردن چای زنجبیل/نوشیدنی

نكته 3: برای مغذی‌تر كردن این ساندویچ‌ها و در صورتی كه كودک دلبند شما نسبت به بادام‌زمینی حساسیت ندارد می‌تواند پیش از مالیدن بستنی‌ها را بیسكوئیت‌ها را طرف صاف هر یک  از 12 عدد بسكوئیت حدود یک قاشق غذاخوری كره بادام‌زمینی مالیده و بعد رو آن‌ها را با بستنی پوشش دهید

منبع:پرشین وی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *