کد خبر : 6713
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 20:08

یک نوشیدنی خوب برای افراد با طبع سرد/نوشیدنی

یک نوشیدنی خوب برای افراد با طبع سرد/نوشیدنی

  اگر شما فردی با طبع سرد هستید… اگر در هضم غذا مشکل دارید… اگر چربی اضافه بخصوص در شکم و پهلو دارید… اگر اشتهای کاذب دارید و معمولا گرسنه هستید… اگر حافظه ضعیفی دارید و دوست دارید حافظه تون رو تقویت کنید… یک پیشنهاد عالی براتون دارم: چای گلپر بنوشید این نوشیدنی یک گزینه

 

اگر شما فردی با طبع سرد هستید…

اگر در هضم غذا مشکل دارید…

اگر چربی اضافه بخصوص در شکم و پهلو دارید…

اگر اشتهای کاذب دارید و معمولا گرسنه هستید…

اگر حافظه ضعیفی دارید و دوست دارید حافظه تون رو تقویت کنید…

یک پیشنهاد عالی براتون دارم:

چای گلپر بنوشید

این نوشیدنی یک گزینه عالی برای همه کسانی است که خصوصیات بالا رو دارن.

چای گلپر باعث میشه معده تون گرم بشه، غذایی که نمیتونید هضم کنید و به اصطلاح روی دلتون مونده هضم بشه، چربی های اضافی بدنتون بدون اینکه رژیم بگیرید، (در صورت مداومت در استفاده) آب بشه، حافظه تون تقویت بشه و کلا احساس نشاط و شادابی بیشتری کنید.

-طبیعت گلپر گرم و خشک هست برای همین سوخت و ساز بدنتون رو بالا میبره و همین باعث سوختن چربیهای اضافی بدنتون میشه.

-علت کم حافظگی غلبه سردی به مغز هست که گلپر باعث میشه این غلبه سردی از بین بره و به طور محسوس حس خواهید کرد که حافظه بهتری دارید.

-اشتهای کاذب به علت غلبه سردی به معده هست. گلپر با گرم کردن معده شما به طور محسوس اون اشتهای کاذب رو در معده شما از بین میبره و مشکل هضم غذا رو هم که منشاءش همین سردی معده هست درمان میکنه.

خلاصه این چای یک نوشیدنی عالی برای همه طبع‌ها و مزاج های سرد هست.

طرز تهیه: مساله مهم اینه که تهیه این چای هم بسیار بسیار ساده هست. در یک لیوان آب جوش به اندازه یک قاشق مربا خوری تا غذا خوری (بسته به ذائقه خودتون) گلپر آسیاب نشده می ریزید و در لیوان رو می گذارید و چند دقیقه صبر می کنید تا به اصطلاح دم بکشه. وقتی آب داخل لیوان به زنگ زرد در اومد چای شما آماده است. گلپرهای روی چای رو با قاشق جمع می کنید و چای خود رو نوش جان می کنید.

این چای عطر مطبوع گلپر رو داره و کمی تلخ هست (به اندازه چای). به نظر من و با امتحان انواع شیرینی مثل عسل و کشمش و …، بهترین نوع شیرینی که میشه با این چای خورد خرما هست. اگر طبع شما سرد باشه این بهترین گزینه برای برطرف کردن خستگی و تشنگی شماست. بعد از دو سه بار امتحان کردن فکر می کنم شما هم مشتری دائمی این نوشیدنی طبیعی و مفید خواهید بود.

ممکنه شما بگید که از بوی گلپر  خوشتون نمیاد. در این صورت به احتمال بسیار قوی طبع شما گرم هست و اصولا نباید این نوشیدنی رو بخورید. من بارها امتحان کرده ام. کسانی که طبع گرم دارن حتی بوی گلپر رو نمیتونن تحمل کنن و بعضیها حتی سردرد و سرگیجه میگیرن چون گلپر خیلی گرمه و برای طبع های گرم قابل تحمل نیست. اما در مقابل همه طبع های سرد عاشق بوی گلپر هستند. طبع و مزاج آدم ها در بیشتر مواقع راهنمای خوبی برای انتخاب غذاها و نوشیدنی هاست.

امیدوارم شما هم امتحان کنید و اگر خوشتون اومد به دیگران هم توصیه کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *