کد خبر : 670
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1392 - 18:10

آشپزی/طرز تهیه کیک بستنی خوشرنگ و خوشمزه

آشپزی/طرز تهیه کیک بستنی خوشرنگ و خوشمزه

وسایل و مواد لازم: یک کاسه فلزی بزرگ و نایلون یا سلفون کمی بزرگتر از داخل کاسه بیسگوییت شکلاتی ١٦ عدد، ١.٥ لیتربستنی وانیلی نرم شده ، پودینگ کاستارد وانیل…ی فوری، مینی مارشملو ١ پیمانه ، نارگیل خشک شده ١/٤ پیمانه، آجیل خرد شده ١/٤ پیمانه، تمشک یخزده کمی له شده ١ پیمانه ، (شکلات

وسایل و مواد لازم:

یک کاسه فلزی بزرگ و نایلون یا سلفون کمی بزرگتر از داخل کاسه
بیسگوییت شکلاتی ١٦ عدد، ١.٥ لیتربستنی وانیلی نرم شده ، پودینگ کاستارد وانیل…ی فوری، مینی مارشملو ١ پیمانه ، نارگیل خشک شده ١/٤ پیمانه، آجیل خرد شده ١/٤ پیمانه، تمشک یخزده کمی له شده ١ پیمانه ، (شکلات خرد شده، مقداری کاستارد وانیلی فوری برای موقع سروکردن).

در کاسه نایلون سلفون را پهن کرده به صورتی که مقداری از آن از کاسه آویزان باشد. سپس ١٠ عدد بیسگویت خرد شده +همه مواد فوق (به جز پودینگ وانیل و شکلات آخر) را در کاسه مخلوط کرده و سطح آن را صاف کرده سپس با بقیه بیسگویت خرد شده روی آنرا بپوشانید و شبانه داخل فریزر بگذارید تا حسابی یخ زند .

قبل از سرو کردن کاسه را بیرون آورده و در دمای خانه حدودا ٥ دقیقه گذاشته تا کمی نرم شود. سپس آن را در ظرف مورد نظر برگردانده و نایلون روی آن را به آهستگی برداشته و روی آن را شکلات آب شده ریخته و در صورت دلخواه با کاسترد وانیل سرو کنید.
به همین راحتی و سادگی
مارشملون و پودینگ فوری ایران یافت میشه. متاسفانه من آدرس ندارم.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *