کد خبر : 3938
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1392 - 18:55

آموزش بافت گل رز/قلاب بافی

آموزش بافت گل رز/قلاب بافی

گل بانو:رج اول : اول تعدادی زنجیره میزنین ((که این تعداد بسته به بزرگی و کوچکی گل تغییر میکنه )). رج دوم : را با سه زنجیره شروع میکنین و بعدش در سومین زنجیره رج اول یک پایه کوتاه میبافین و باز یک زنجیره میبافین و در سومین زنجیره راه قبل باز یک پایه کوتاه

612587_0dSCPyzi
گل بانو:رج اول : اول تعدادی زنجیره میزنین ((که این تعداد بسته به بزرگی و کوچکی گل تغییر میکنه )).

رج دوم : را با سه زنجیره شروع میکنین و بعدش در سومین زنجیره رج اول یک پایه کوتاه میبافین و باز یک زنجیره میبافین و در سومین زنجیره راه قبل باز یک پایه کوتاه میبافین واینبار 2 زنجیره و یک پایه کوتاه دیگه توی همون زنجیره رج اول یک پایه کوتاه دیگه میزنیم ویک زنجیره بافته ویک پایه کوتاه در سومین زنجیره رج اول میبافیم و باز 2تا زنجیره ویک پایه کوتاه دیگه توی همون زنجیره قبلی میبافیم .

رج سوم : با سه تا زنیره شروع میکنیم ودر اولین زنجیره رج دوم یک پایه بلند میبافیم و بعدش دو تا زنجیره و در زنجیره بعدی از رج دوم 2تا پایه بند میبافیم و بعدش 2تازنجیره و باز2 تا پایه بلند در زنجیره بعدی از رج دوم وبا 2تا زنجیره و بعد 2پایه بلند در زنجیره بعدی از رج دوم میبافیم و باز دو زنجیره برای فاصله میبافیم و باز دو پایه بلند در زنجیره بعدی.

رج چهارم : با 3 زنجیره شروع میکنیم و بعددر دو زنجیره رج سوم 6 تا پایه بلند میبافیم و بعد یک پایه کوتاه وسط دو زنیره بعدی در رج سوم میبافیم و باز 6 پایه بلند در 2 زنیره رج سوم میبافیم و با یک پایه کوتاه به وسط 2 زنجیره بعدی رج سوم وصل میکنیم و..
وقتی این بافت که حالت یک نوار را دارد را بافتیم شروع میکنیم به پیچیدن این نوار مثل وقتی که با روبان گل درست میکنیم چندین دور اونو میپیچیم و با سوزن و نخ اونو محکم میکنیم و با مروارید و هر نوع تزیینی که دوست داشتین میتونید استفاده کنین .
منبع:آرتاکاوا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *