کد خبر : 3907
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 23:09

آموزش بافت کیف کیسه ای/قلاب بافی

آموزش بافت کیف کیسه ای/قلاب بافی

باتوجه به سلیقه تون میتونید سایزش رو همینقدر نگه دارید یا اینکه کیف رو بزرگتر کنید. اگر می خواهید که بزرگتر بشه روش اضافه کردن دونه رو ادامه بدید.

www.nexttime.ir2

 

نخ ضخیم قلاب شماره ۴

گل بانو:اگر هم بخواهید می تونید نخ نازک و شماره قلاب هم کوچیک تر بشه اما تعداد رج هایی که دونه ها رو زیاد می کنید بیشتر باشه.

یک حلقه طلایی ۶ تایی بزنید.

رج یک:دو زنجیره بزنید.در همان دانه یک پایه بلند بزنید. در هرکدام از پایه ها دو پایه بلند بزنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج ۱۲ دانه داریم

رج دو: دو زنجیره بزنید. در دانه اول یک پایه بلند در دانه دوم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. در دانه اخر یک پایه بلند بزنید( دانه دوم آن همان زنجیره هاست). دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج ۱۸ دانه داریم.

رج سه: دو زنجیره بزنید. در دانه اول و دوم هر کدام یک پایه بلند و در دانه سوم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج ۲۴ دانه داریم.

رج چهار: دو زنجیره بزنید. در دانه اول و دوم و سوم هرکدام یک پایه بلند و در دانه چهارم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج ۳۰دانه داریم.

READ
طرز تهیه مرغ بریون نمکی /آشپزی

رج پنج:دو زنجیره بزنید. در دانه اول و دوم و سوم و چهارم هر کدام یک پایه بلند و در دانه پنجم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج ۳۶ دانه داریم.

رج شش:دو زنجیره بزنید. در پنخ دانه اول هرکدام یک پایه بلند و در دانه ششم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج ۴۲ دانه داریم.

رج هفت:دو زنجیره بزنید. در شش دانه اول هرکدام یک پایه بلند و در دانه هفتم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج  ۴۸ دانه داریم.

رج هشت:دو زنجیره بزنید. در هفت دانه اول هرکدام یک پایه بلند و در دانه هشتم دو پایه بلند بزنید. این کار را تا انتها تکرار کنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید. در انتهای رج  ۵۴ دانه داریم.

* باتوجه به سلیقه تون میتونید سایزش رو همینقدر نگه دارید یا اینکه کیف رو بزرگتر کنید. اگر می خواهید که بزرگتر بشه روش اضافه کردن دونه رو ادامه بدید.

READ
آموزش بافت شال گردن طرح برگ سه بعدی

رج نه :دو زنجیره بزنید.در دانه بعد یک پایه بلند بزنید. در هرکدام از پایه ها یک پایه بلند بزنید. دانه اخر را با شلال یا بخیه به دانه دوم از زنجیره ها متصل کنید.

به اندازه ۷سانت رج نه را ببافید. یا به اندازه ای که متناسب با سایز کیفتان است.

چون اگر نختان نازک تر است سایز کیف کوچکتر و اگر نخ تان ضخیم تر است سایز کیف بزرگتر میشود.

 در این رج یک دانه ببافید.* یک دانه جا بیندازید. در دانه بعد دو دانه ببافید*. قسمت بین ستاره را تا انتهای رج تکرار کنید. این کار باعث ایجاد سوراخ هایی در بافت میشود که بعدا نخ را از داخل آن رد می کنید.

سه سانت دیگر مانند رج نه ببافید.کور کنید.

دو زنجیره ۵۰ سانتی بزنید. آن را از داخل سوراخ هایی که بعد از ۷ سانت بافت ایجاد شد بکنید . یکی را از سمت راست تا نصف دانه ها و یکی را از همان دانه به سمت چپ در نصف دیگر دانه ها.

منبع:بروز ترین اخبار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *