کد خبر : 3901
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 22:38

آموزش بافت کیف دخترانه/قلاب بافی

آموزش بافت کیف دخترانه/قلاب بافی

گل بانو:باورتون نمیشه بافت این کیف چقدر ساده ست. و میتونید هم برای خودتون ببافید و هم به عنوان هدیه. .نخ ضخیم و قلاب شماره ۵ ۲۰ تا زنجیره بزنید. در دانه سوم از قلاب یک پایه بلند بزنید. در تمام دانه ها تا انتهای رج هر کدام یک پایه بلند بزنید. ( اگر میخواهید

www.nexttime.ir7گل بانو:باورتون نمیشه بافت این کیف چقدر ساده ست. و میتونید هم برای خودتون ببافید و هم به عنوان هدیه.

.نخ ضخیم و قلاب شماره ۵

۲۰ تا زنجیره بزنید. در دانه سوم از قلاب یک پایه بلند بزنید. در تمام دانه ها تا انتهای رج هر کدام یک پایه بلند بزنید. ( اگر میخواهید کیف بزرگتر شود تعداد زنجیره ها رو بیشتر کنید.)

برگردید.

رج دوم: سه زنجیره بزنید. در تمام دانه ها پایه بلند بزنید.

تمام کار تا انتها مانند رج دوم بافته میشود. سایز کیف رو میتونید دلخواه ببافید اما اگر میخواهید که کیفتان مربع شود طول بافتتان باید دو برابر عرض به علاوه ۵ سانت بشود.

مثلا اگر تعدا دانه هایتان که ۲۰ تا بود شده ۱۵ سانت. شما رج دو را انقدر تکرار میکنید که از ابتدای کار بشود ۳۵ سانت. اون قسمت ۵ سانتی برای در کیف هست.

انتهای کار را که کور کردید کیف را مانند شکل روی هم قرار دهید. یعنی قسمت ۵ سانتی بماند برای در دو تا قسمت ۱۵ سانت روی هم قرار بگیرد. قسمت لبه ها که روی هم هست رو از روی کار یه کوک مختصر بزنید که موقع بافتن لبه از هم جدا نشه. حالا برای بافتن دور لبه های کیف از قسمت سمت راست در کیف شروع کنید و دور تا دور کار را پایه کوتاه بزنید. در هر پایه بلند دوتا پایه کوتاه بافت میشود. یا اگر بخوام بیشتر توضیح بدم باید بگم که

READ
روشی ساده برای نقاشی روی شیشه /هنر ویترای

ببینید ما الان داریم توی عرض کیف پایه میزنیم. یعنی بغل های پایه ها رو می بافیم. پایه بلند های ما بلند هستند. اگر بخوایم توی هر کدوم از این بلندی ها یه پایه بزنیم کیف جمع میشه پس دوتا پایه کوتاه میزنیم. قسمت در کیف و پایین کیف که عرض کار هست هم که برای هر پایه یه پایه میزنیم.

منبع:بروز ترین اخبار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *