کد خبر : 3794
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1392 - 19:02

آموزش بافت سویشرت بچه گانه/بافتنی

آموزش بافت سویشرت بچه گانه/بافتنی

پشت 40 دانه سر بیندازید. به اندازه 2 سانت همه دانه ها را در همه رج ها رو ببافید. به اندازه 20 سانت یک رج زیر یک رج رو ببافید 11 دانه در ابتدای رج کور کنید شانه لباس رج بعد هم 11 دانه در ابتدای رج کور کنید شانه لباس از داخل 18 دانه

غ

پشت

40 دانه سر بیندازید. به اندازه 2 سانت همه دانه ها را در همه رج ها رو ببافید.

به اندازه 20 سانت یک رج زیر یک رج رو ببافید

11 دانه در ابتدای رج کور کنید شانه لباس

رج بعد هم 11 دانه در ابتدای رج کور کنید شانه لباس

از داخل 18 دانه باقی مانده نخ یا سنجاق رد کنید و بگذارید برای گردن.

جلو

مانند پشت بافته می شود با این تفاوت که به جای 20 سانت 15 سانت باید بشود.

در این رج 17 دانه می بافیم 6 دانه کور می کنیم. 17 دانه می بافیم.

می توانید هر کدام از این دو قسمت 17 تایی را جدا ببافید یا باهم ببافید به هر حال تا جایی می بافیم که به اندازه سرشانه های قسمت پشت برسد.

برای قسمت راست 11 دانه کور می کنیم و 6 دانه باقی مانده را در سنجاق می گذاریم تا در نرود.

 طرف دیگر هم به همین صورت. 6 دانه ها باید در قسمت وسط کار قرار بگیرد.

سرشانه ها را به هم بدوزید. به اندازه ۴ و نیم اینچ برای حلق آستین جا بگذارید و بغل لباس را هم بدوزید.

کلاه

در حالی که روی لباس به سمت شماست با میل یک شماره بزرگ تر از قسمت سمت راست لبه یقه شروع کنید و نخ را متصل کنید و ۶ دانه داخل سنجاق را زیر ببافید. سه دانه بگیرید ( یکی از درز شانه و یکی از قسمت سمت راست درز و یکی از قسمت سمت چپ درز) آنها را نیز زیر ببافید. ۱۸ دانه قسمت پشت گردن را زیر ببافید. مجدد سه دانه بگیرید ( یکی از درز شانه و یکی از قسمت سمت راست درز و یکی از قسمت سمت چپ درز) آنها را نیز زیر ببافید). ۶ دانه ی دیگر داخل سنجاق را زیر ببافید. در کل ۳۶ دانه دارید.

READ
خجالتی بودن فرزندتان را از نوزادی بشناسید

در حالی که طرف پشت لباس به سمت شماست. یک رج رو ببافید. و در طول رج ۸ دانه به طور مساوی اضافه کنید. بافت را ادامه دهید تا جایی که از ابتدا ۶ اینچ بشود. همه دانه ها را کورد کنید. کلاه را تا کنید و قسمت بالای آن را به هم بدوزید.

لبه کلاه

در حالی که طرف روی لباس به سمت شماست با میل گرد از مرکز قسمت یقه شروع کنید و ۷۸ دانه از کل یقه و  کلاه به شکل زیر بگیرید.سه دانه در قسمت یقه٫ ( اگر یادتان باشد در این قسمت ۶ دانه کور کردید و اکنون از وسط این ۶دانه شروع می کنیم پس ۳ دانه می بافیم) ۳۶ دانه قسمت یقه تا وسط کلاه٫ ۳۶ دانه قسمت وسط کلاه تا یقه. سه دانه از قسمت یقه. با سنجاق این قسمت را به عنوان ابتدای رج مشخص کنید. رج یک: همه از رو

رج دو : دو دانه زیر ببافید. دو دانه را باهم زیر ببافید. تا جایی که ۴ دانه تا سنجاق بماند زیر ببافید. دو تا باهم زیر ببافید. دو دانه ی آخر را زیر ببافید.

رج سه: همه از رو بافته می شود.

رج چهار: یک دانه از زیر ببافید. دو دانه باهم از زیر ببافید. تا جایی که ۳ دانه در سنجاق بماند زیر ببافید. دو دانه را باهم زیر ببافید. دانه ی اخر را زیر ببافید.

READ
طرز تهيه كيك كره اي /شیرینی

از رو همه را گشاد کور کنید.

 807285023473919834791-300x168

آستین ها:

در حالی که طرف روی لباس به سمت شماست با میل سایز اصلی تان از قسمت درز حلق آستین ۳۶ دانه بگیرید و  زیر ببافید. برای این قسمت حلق آستین که رکن بافته میشود برای سه رج همه را از رو ببافید. رج آخرتان طرف پشت لباس است. با میل بزرگتر همان حالت معمولی یک رج زیر یک رج رو بافت را ادامه دهید. ۴ رج. رج اخر پشت لباس است.

طرف روی لباس به سمت شماست. از هر طرف رج یک دانه کم کنید. هر ۸ رج که بافتید این کار را انجام دهید که در کل سه بار این کار انجام می شود. اکنون ۲۸ دانه دارید. بافت را تا جایی که شش و نیم اینچ از ابتدا بشود ادامه دهید. رج آخر روی لباس باشد.

برای قسمت رکن سر آستین ۴ رج همه را از رو ببافید. رج آخر از رو باشد.

DSC07913-300x224

گشاد کور کنید .

آستین ها را بدوزید.

 DSC07914-300x224DSC07912-300x196

 

 

منبع:دونه دونه دات کام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *