کد خبر : 2185
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 13:01

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

پدرها هر چند اغلب سخت‌گیر هستند و گاهی هم کم‌حوصله می‌شوند اما با همه این‌ها دوست‌داشتنی‌ترین دوستان دنیا هستند…

گل بانو: بهترين روش براي تشويق كودكان به كتابخواني، مطالعه در حضور خود آن‌هاست. قرار نيست به آن‌ها از نتايج و فوايد كتاب خواندن بگوييد فقط كافي است مقابل چشمان آن‌ها دقايقي را به كتاب خواندن اختصاص بدهيد. اين روش ساده اما تاثيرگذار كودكان شما را تشويق مي‌كند تا درست مثل خود شما كتاب‌خوان شوند. پس از همين امروز شروع كنيد، كتاب دست بگيريد و در برابر چشمان كودكان‌تان مطالعه كنيد. كتاب‌هاي پيشنهاديمي‌توانند فرصتي براي شروع اين تمرين ساده و دلنشين باشند.  

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

ناشر: دانژه

نشانی: خیابان مطهري، خیابان سليمان خاطر (اميراتابك سابق)، كوچه اسلامي، تقاطع بانه، پلاک 2/4. تلفن:  88846148

اصول برقراری رابطه انسانی با کودک و نوجوان

نویسنده: احمد به‌پژوه

 قیمت: 60 هزار ريال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

در این کتاب سی‌وشش اصل مهم در زمینه اصول برقراری رابطه با کودکان، به زبان ساده و به‌طور فشرده همراه با پرسشنامه خودارزیابی، اصول برقراری رابطه و… مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است. مبنای این آموزش‌ها نیز این اعتقاد است که حساس‌ترین روزهای زندگی هر فرد در خانه و در دامان پدر و مادر  سپری می‌شود. بنابراین ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های عاطفی، اجتماعی و روانی را باید در خانواده و ناتوانی والدین در برقراری رابطه درست با کودک جست‌وجو کرد.

رشد گفتار و زبان در کودکان فارسی زبان

نویسنده: ناهید جلیله‌وند

قیمت: 6 هزار ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

اين كتاب حاصل بررسي نمونه‌هاي گفتار 2 كودك از 12 تا 60 ماهگي است. در فصل يكم ارتباط گفتار و زبان و تئوري فراگيري زبان توضيح داده مي‌شود  و در فصل‌های دیگر  روش‌شناسي و ويژگي‌هاي گفتار و زبان، اسم، فعل، ضمير، پرسش واژه‌ها و انواع گفته‌ها و جمله‌ها مطرح شده است. در بخش پایانی نیز  ويژگي‌هاي مشترك گفتار و زبان به همراه يك چك ليست از اين ويژگي‌ها در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

READ
درست کردن ژله به شکل هندوانه/دسر ویژه شب یلدا

100 پرسش و پاسخ درباره اختلال افسردگی یا دوقطبی در کودکان

نویسنده: لیندا کاکرورتی

 قیمت: 90 هزار ريال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

مخاطب خاص  کتاب« 100 پرسش و پاسخ …» والديني هستند كه فرزندشان از اختلال افسردگي يا دوقطبي رنج می‌برد. این کتاب که در قالب پرسش و پاسخ تنظیم شده است به مهم‌ترین سوال‌های مطرح از سوی بیماران و پزشکان در زمینه مشکلاتی مثل آشفتگی‌های روان‌شناختی، ناراحتی‌های هیجانی و … پاسخ‌ می‌دهد. پاسخ‌هایی  معتبر و کاربردی در مورد چگونگی روند درمان، آموزش استراتژی‌های سازشی، منابع حمایت و… .


ناشر: هیرمند

نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان لبافی‌نژاد، بین خیابان ۱۲ فروردین و خیابان فخر رازی، پلاک ۲۰۴  – تلفن: ۶۶۴۰۹۷۸۷

ماساژ کودک به زبان آدمیزاد

نویسنده: آلن فاکس،

 قیمت: 105 هزار ريال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

كتاب «ماساژ كودك به زبان آدميزاد» يك راهنماي دوستانه  است که با  استفاده از تصاوير گام به گام خود به کمک خود شما باعث کاهش استرس در کودکان و  رفع ناراحتی‌هایی مثل قولنج معده، یبوست و… در آن‌ها می‌شود. این کتاب به شما می‌گوید که چطور و به چه دلیل ماساژ كودك مي‌تواند  دلبستگی عمیق احساسي مثبت در شما و كودك‌تان ایجاد کند. یکی ‌دیگر از مباحث جذاب در این کتاب چگونگی ایجاد پیوند از طریق ارتباط فیزیکی با کودکان است.

شاد بارآوردن کودکان به زبان آدمیزاد

نویسنده: سواتکینز

قیمت: 140 هزار ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

همه  پدر و مادران مي‌خواهند كودكاني شاد و باادب داشته باشند. این کتاب به شما كمك مي‌كند تا فرزندان‌تان را از نوپايي تا نوجواني بهتر درك كنيد. كتاب «شاد بار آوردن كودكان به زبان آدميزاد» با آموزش نکات و شیوه‌های عملی در همین زمینه به شما كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي تربيتي خود را كشف كنيد و تغييراتي براي عادت‌هاي تربيتي جديد ايجاد كنيد تا روابط  شما با کودکان‌تان بهتر و در نتیجه شادتر شود.

READ
چگونه با کودکم رفتار کنم؟ /معرفی کتاب

چگونه پدرو مادر بهتری باشیم

نویسنده: داگ فیلدز

قیمت: 20 هزار ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

آیا شما هم جزو آن دسته والدینی هستید که در جست‌وجوی پیدا کردن راه‌حلی برای بهترین بودن هستید؟ اصلا خوب بودن به چه معناست، کنار آمدن با بچه‌ها و پسند آنی آن‌ها به معنای خوب بودن است یا سختگیری و در نتیجه ایجاد زمینه مناسب برای تحکیم ساختار شخصیتی آن‌ها؟! می‌توانید پاسخ سوال‌‌های‌تان را در کتاب «چگونه پدر و مادر بهتری باشیم» پیدا کنید. این کتاب شیوه‌های افزایش مهارت‌های پدر و مادر بودن را به شما آموزش می‌دهد.


ناشر قدیانی( کتاب‌های بنفشه)

نشانی:  تهران، خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری غربی، پ. ۹۰ – تلفن:  ۶۶۴۰۴۴۱۰، ۶۶۴٠٣٢۶۴

بپر بغلم

نویسنده: بت شوشین

گروه سنی: خردسال

قیمت:75000 ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

«بپر بغلم» ترکیبی است از متن و تصویر  ویژه کودکان خردسالی که تازه قرار است راه و رسم محبت کردن را بیاموزند. این کتاب با استفاده از متن و تصاویری جذاب کودکان خردسال را به کشف دنیای شگفت‌انگیز مهرورزی می‌برد. ضمن این‌که در قالب همین داستان‌ها و تصاویر هم آنان را با  چگونگی ابراز محبت
آشنا می‌کند.

بهترین بابای دنیا

نویسنده: آنا نیلسن و اماداد

گروه سنی: خردسال

قیمت: 15000 ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

بهترین کتاب بابای دنیا  از سری مجموعه‌ بهترین‌های توی دنیا از کتاب‌های بنفشه است. این کتاب به کمک داستان و تلفیق آن با دنیای تصویر به کودکان می‌آموزد که پدرها هر چند اغلب سخت‌گیر هستند و گاهی هم کم‌حوصله می‌شوند اما با همه این‌ها دوست‌داشتنی‌ترین دوستان دنیا هستند…

READ
آموزش شمع سازی

من که تاج سرم لگن دارم

نویسنده: شکوه قاسم‌نیا

گروه سنی: 2 تا 3 سال

قیمت:8000 ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

پدر و مادرهایی که خیال دارند کوچولوی‌َشان را از پوشک بگیرند می‌توانند روی این کتاب حساب کنند. این کتاب با استفاده از شعرهای آهنگین کودکانه و تصاویر متنوع هماهنگ با این شعرها، بچه‌ها را برای ترک پوشک و چگونگی دستشویی رفتن آماده
می‌کند.


ناشر قطره

نشانی: خیابان فاطمی، خیابان ششم(شیخلر)، کوچه خجسته شرقی، پلاک 10

تلفن: 88968996

چرا این بچه این‌قدر بی‌ادبه؟

نویسنده: دکتر پاتریک دولاروش

قیمت:55000 ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

هر بی‌ادبی از سوی کودک می‌تواند مستوجب مجازات و تنبیه باشد. همین تنبیه است که باعث می‌شود حرف والدین تاثیرگذار باشد.اگر پدر و مادر فقط به تهدید بسنده کنند اعتبار خود را از دست می‌دهند. به طور کلی تنبیه باید متناسب با بی‌ادبی باشد. در این کتاب شگردهایی ارائه شده است که والدین می‌توانند با تکیه بر آن‌ها با بسیاری از بی‌ادبی‌های کودک مقابله کنند و تنش حاکم بر فضای خانواده را فرو بنشانند.

دودو و سفر به دور دنیا
نویسنده: اوله کونکه

گروه سنی: ب

قیمت:16000 ریال

کتابهای پیشنهادی برای پدر و مادرها/معرفی کتاب

کتاب «دودو و سفر به دور دنیا» یک کتاب مصور است که با استفاده از نشانه‌های ملموسی که در خانه وجود دارند مفاهیم بزرگ‌تر را به بچه‌ها می‌آموزد. دودو موجود کوچولویی است که در گشت و گذار توی خانه حوضی را اقیانوس، مبلی را کوه و مسواک توی دستشویی را آنتن زرد اسرارآمیز روی قله کوه
می‌پندارد و….
منبع:سایت شیوا و مامی جونش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *