کد خبر : 1823
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 - 20:55

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه!خیاطی

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه!خیاطی

تاپ زیر هم از الگوی بالاتنه استفاده میکنیم و اون رو مطابق شکل ویرایش میکنیم و زیر سینه رو هم اوازمان میدیم چون تاپ زیری حالت گشاد و حاملگی رو داره . برای پشت تاپ هم باید برش از روی سینه رو داشته باشیم.

چون تاپ ۱۲ تا ۱۵ سانت از قسمت رویی بلندتره پس قسمت رویی رو باید قدش رو ۱۲ تا ۱۵ سانت کمتر بگیریم .

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”http://www.golbano.ir” ]برای این لباس از یک پارچه کشی مثل ریون استفاده کنید و تقسیم بندی ها رو هم برای پارچه کشی در نظر بگیرید .پارچه کشی نیازی به ساسون و جادوخت نداره پس الگو کشی برای اون خیلی راحت می باشد.[/box]: الگو و روش دوخت را مشاهده کنید

ابتدا الگوی استین سرخود را برای قسمت رویی لباس اماده میکنیم . و مطابق شکل استین را ویرایش میکنیم . البته شما میتونید برای استین لباس از الگوی استین از سرشانه کلوش هم استفاده کنید و لباس رو استین سر خود نکنید .ولی بیشتر به لباس میخوره که استین سرخود داشته باشد.

چون یقه لباس حالت افتادگی داره و گشاد هست پس از قسمت پایین لباس روی خط با*سن ۱۰ سانت پایین میریم و همچنین چون حالت روی هم امدن و چپ و راستی داره باید به اندازه ۲۰ سانت یا اندازه ¼ با*سن برای روی هم امدن لباس و همچنین چین در نظر بگیریم . چون قسمت رویی با چین به قسمت زیری وصل شده و تا مرحله رسیده که ۱۰ سانت روی هم رد شده .البته قسمت رویی باید از تاپ زیری گشاد تر باشه پس به اندازه ۳ سانت به گشادی قسمت رویی اضافه میکنیم ( مطابق مدل )

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه!خیاطی

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه!خیاطی

برای تاپ زیر هم از الگوی بالاتنه استفاده میکنیم و اون رو مطابق شکل ویرایش میکنیم و زیر سینه رو هم اوازمان میدیم چون تاپ زیری حالت گشاد و حاملگی رو داره . برای پشت تاپ هم باید برش از روی سینه رو داشته باشیم.

چون تاپ ۱۲ تا ۱۵ سانت از قسمت رویی بلندتره پس قسمت رویی رو باید قدش رو ۱۲ تا ۱۵ سانت کمتر بگیریم .

READ
خطرات دنیای دیجیتال برسلامت مغز!/سلامت

بعد از اینکه تاپ رو دوختیم ۱۲ سانت از پایین اون بالا میریم و دور تا دور اون رو علامت گذاری میکنیم و رد علامتها رو کمی چین میدیم تا مثل مدل بشه . بعد تیکه رویی رو پشت و جلوش رو بهم میدوزیم و پایین اون رو چین میدیم و به رد خط کشی ها میدوزیم . و در قسمت جلو به اندازه ۱۰ سانت روی هم رد میکنیم .

پارچه مورد نیاز : ۲ قد پارچه برایاین لازم داریم مثلا اگه قد رو ۷۰ گرفتید ۱٫۵ متر پارچه برای این لباس لازم دارید .

آموزش دوخت بلوز فانتزی زنانه!خیاطی

منبع : سایت ارتاکاوا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *