کد خبر : 15955
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دی 1395 - 21:18

این دو خوراکی به شدت شما را لاغر می کنند

این دو خوراکی به شدت شما را لاغر می کنند

سال های سال کارشناسان تغذیه بر این باور بودند که مصرف نان و ماکارونی به عنوان دو خوراکی دارای کربوهیدرات موجب چاقی و افزایش می شود. باوری که امروز و پس از انجام تحقیقات چندان چندان قابل پذیرش نیست. به دنبال همین تصور غلط و کاهش مصرف مواد غذایی کربوهیدارت دار میان مردم در سه

سال های سال کارشناسان تغذیه بر این باور بودند که مصرف نان و ماکارونی به عنوان دو خوراکی دارای کربوهیدرات موجب چاقی و افزایش می شود. باوری که امروز و پس از انجام تحقیقات چندان چندان قابل پذیرش نیست.
به دنبال همین تصور غلط و کاهش مصرف مواد غذایی کربوهیدارت دار میان مردم در سه سال اخیر بسیاری از شرکت ها نان پزی خسارت مالی سنگینی را متحمل شدند. بروز اتفاقانی از این دست در حالی است که آخرین تحقیقات دانشمندان خبر از واقعیت دیگری می دهد.
بر این اساس، مصرف خوراکی های دارای کربوهیدارت به ویژه نان و ماکارونی نه تنها باعث افزایش وزن نمی شود بلکه به کاهش وزن هم می تواند کمک کند. به همین خاطر، کارشناسان تغذیه مردم را تشویق به بازگرداندن کربوهیدرات به سبد غذایی شان می کنند.
ترکیبی که ضمن تأمین انرژی بدن شما برای مدت زمان طولانی مانع مصرف میان وعده های چرب و شیرین می شود. در واقع، حجم بدنی انسان در صورت عدم دریافت کربوهیدارت لازم روز به روز افزایش می یابد؛ چراکه انرژی مورد نیاز بدن تأمین نشده است.
به گفته محققین، کاهش مصرف کربوهیدات به متابولیسم و فرایند چربی سوزی در بدن آسیب می رساند و مانع از رسیدن شما به وزن و اندامی متناسب می شود. در واقع، بدن برای اینکه بتواند کارکردهای خود را داشته باشد به دریافت کربوهیدرات نیاز دارد.
بنابراین، اگر جزء طرفدران انبوه نان و ماکارونی هستید ولی از ترس افزایش وزن به شمت این دو خوراکی نمی روید، ترس خود را کنار بگذارید و با خیالی راحت و برای داشتن اندامی متناسب نان و ماکارونی را به سفره غذایی خود بازگردانید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *