کد خبر : 15936
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 21:38

به متولدین ماه های مختلف چه هدیه ای بدهیم؟

به متولدین ماه های مختلف چه هدیه ای بدهیم؟

شما هم حتما در زندگی تان به مناسبت های مختلف هم هدیه گرفته اید و هم هدیه داده اید. از گذشته های دور تا به امروز، هدیه دادن از رسم های نیک محسوب می شود و افراد از هر جنس و سن و رنگ، بنا به موقعیت های مختلف اقدام به انجام این حرکت زیبا

شما هم حتما در زندگی تان به مناسبت های مختلف هم هدیه گرفته اید و هم هدیه داده اید. از گذشته های دور تا به امروز، هدیه دادن از رسم های نیک محسوب می شود و افراد از هر جنس و سن و رنگ، بنا به موقعیت های مختلف اقدام به انجام این حرکت زیبا می کنند. نفس هدیه دادن فارغ از این که ارزش مادی آنچه اندازه باشد، به نوعی پیوند بین اشخاص را محکم تر می کند و خبر از علاقه انسان نسبت به عزیزانش می دهد.

در این مطلب با رویکردی سرگرم کننده و برای پر کردن اوقات فراغت شما، سعی کرده ایم میزان علاقه مندی و واکنش های متولدین ماه های مختلف را نسبت به گرفتن هدیه بررسی کنیم. اما فراموش نکنید آنجه در این میان مهم به نظر می رسد میزان شناخت شما از فرد موردنظر است که در نهایت روشن می کند که برای او چه هدیه ای تهیه کنید.

فروردین

فروردینی ها عموما جزو آن دسته از افراد هستند که تحت هر شرایطی از کادو گرفتن یا به تعبیر فرهنگی ها سورپرایز شدن خوشحال می شوند. فرقی هم ندارد چه موقع هدیه را دریافت کنند. خوشحال باشند، کسل باشند یا از موضوعی دلخور باشند، در کل با دیدن کادو روحیه شان زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد. خیلی هم ظاهر کادوپیچ هدیه برایشان مهم نیست و در قید و بند آن نیستند، فقط شاید با عجله بخواهند از محتوای آن باخبر شوند! فراموش نکنید که حتما در روز تولد یک فروردینی هدیه اش را بدهید چون در صورت از یاد بردن و عقب و جلو شدن تاریخ این مناسبت، ممکن است حسابی از دستتان دلخور شود. از نظر کاربرد هم هدایایی که قابلیت بازی یا ورزش کردن را در خود داشته باشند احتمالا بیشتر باب میلشان خواهد بود.

متولد ماه ها ، شخصیت شناسی

اردیبهشت

از آنجایی که متولدین اردیبهشت معمولا افرادی بااحساس، قانع و از دوستداران طبیعت هستند و در بعضی نوشته های قدیمی، عنصر وجودی این ماه را خاک عنوان کرده اند، پس می تواند نتیجه گیری کرد که هدایایی مثل گل ممکن است برایشان مناسب باشد. به ویژه گلی مثل رز که خبر از علاقه و دوست داشتن شخص کادودهنده را به دریافت کننده هدیه می رساند. اگر هم نیت، شاد کردنشان است می توان به جای رز از گل هایی مثل نیلوفر یا زنبق استفاده کرد. حتی چه بسا وسایل باغبانی هم اثرگذار باشد. فقط یادتان باشد گل های مصنوعی هدیه ندهید که خیلی بعید است حتی لبخند بزنند! در کنار گل و گیاه، خیلی از متولدین اردیبهشت به خوراکی و در کل آشپزی نیز علاقه زیادی دارند. اگر دست پخت خوبی دارید هدایایی مثل یک غذای خوش مزه، کیک و یا شیرینی مودر علاقه شان می تواند گزینه های خوبی به عنوان کادو به متولدین این ماه با شد پس چه بهتر خواهدبود که در یک مراسم خاطره انگیز هدیه های موردنظرتان را به اردیبهشتی ها تقدیم کنید.

خرداد

یکی از ویژگی های مشترک متولدین خرداد، شاید این باشد که دوست دارند اکثر مواقع با دوستانشان در ارتباط باشند. به همین دلیل هر ابزار و وسیله ای که قابلیت فراهم کردن این امر را داشته باشد برایشان جالب خواهدبود. مثلا تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و.. می توانند هدایای مناسبی برای این افراد باشند. بیشتر خردادی ها از طرفداران پروپاقرص مطالعه کردن هم هستند، پس در کنار انواع کتاب ها، می توانید دست به ابتکار زده و غافلگیرشان کنید! می پرسید چطور؟ ساده است، مثلا خرید یا تهیه اشتراک مجله مورد علاقه شان به مدت یک سال احتمالا هدیه جذاب و متفاوتی برای آن ها خواهد بود. برای آن دسته از خردادی های عاشق سفر هم قاعدتا لوازم سفر از قبیل چمدان سبک، دوربین یا کتاب راهنمای مسیر انتخاب های خوبی خواهند بود. اگر هم متولد ماه خرداد انسان فراموش کاری بود، می توانید در روز تولدش برای او یک اپلیکیشن و برنامه مدیریت زمان به عنوان مکمل هدیه اصلی برای تلفن همراه او نصب کنید.

READ
عامل خوش شانسی کشف شد

تیر

گفته می شود برای خیلی از تیرماهی ها، خانه و محیط درونی آن خیلی حائز اهمیت است، پس هر هزینه ای که قابل تطابق با فضای منزلشان باشد احتمالا برایشان خوشحال کننده خواهدبود اگر شخص دریافت کننده همسرتان است، وسایل تزیینی اتاق پذیرایی یا آشپزخانه گزینه مناسبی است. یک تابلوی نقاشی یا یک صنایع دستی برای اتاق شخصی هم برای او خوشایند خواهدبود. اگر هم کادوگیرنده یک آقا، مثلا برادرتان بود هدایا و وسایل کاربردی یا مکانیکی همانند مثل جعبه آچار و ابزار گزینه های بدی نخواهند بود.

مرداد

بهتر است موقع تهیه کادو برای افراد مردادی، تصور کنید که می خواهید به یک شخصیت بزرگ هدیه بدهید و شاید همین طرز فکر باعث شود هدیه تان در نوع خود بهترین و بی نقص ترین باشد. خیلی از مردادی ها با توجه به خلق و خویشان دوست دارند در مرکز توجهات باشند از این رو بد نیست در جمع دوستان مشترک و زمانی که همه چشم ها به سوی اوست، هدیه تان را تقدیمش کنید. به دلیل طبع پرشور و انرژی شان اگر کاغذ کادویتان را با رنگ های گرم و آتشین مثل قرمز، طلایی، زرد یا ترکیبی از این ها انتخاب کنید احتمالا خیلی برای زودتر باز کردن هدیه شان وسوسه خواهند شد! مثلا شمع های تزئینی و خوش بوکننده، روان نویس های شیک، ظروف بلوری یا گلدانی با طراحی های زیبا و چشمگیر، می توانند هدایای جذابی برای شخص متولد مرداد باشند.

شهریور

با توجه به خلقیات شهریوری ها این نکته مهم است که برای انتخاب هدیه یک متولد شهریور باید مقداری وقت گذاشته و درباره خصوصیات شخصیتی او اطلاعاتی به دست آورید و سپس اقدام به تهیه کادو کنید. بعضی از شهریوری ها خیلی به سلامتی شان اهمیت می دهند و ممکن است ورزشکارانی غیرحرفه ای یا حرفه ای باشند، پس هدایایی مثل لوازم ورزشی و گرم کن می تواند خوشحالشان کند. برخی دیگر از متولدین این ماه دارای روحیه ای خلاق هستند و همواره ایده های هنری مختلفی در ذهن دارند. برای این گروه شاید هدایایی مثل وسایل نقاشی و الگوهای طراحی و گرافیکی به خلق آثار هنری شان کمک شایانی کند. بازی های فکری هم انتخاب های بدی نیستند. هستند در بین مردان و زنان این ماه که بازی های پیچیده و فکری برایشان جذاب باشد.

مهر

سمبل متولدین مهرماه ترازوست که نشان دهنده تعامل در آن هاست. به همین دلیل نیازی نیست حتما کادوی گران قیمت یا پیچیده ای انتخاب کنید و صدالبته هدیه تان نباید دست پایین باشد. با توجه به احساساتی و رمانتیک بودن خیلی از متولدین اولین ماه فصل خزان، بهتر است یک یادگاری را که نشان از رابطه ویژه شما با او باشد، در کنار هدیه خود قرار دهید. مثلا یک عکس یادگار دو نفره، دفترچه خاطرات یا هر چیزی که تداعی کننده خاطرات مشترک شما دو نفر باشد. خیلی از مهرماهی ها عاشق رنگ های آبی و سبز هستند، از آبی کم رنگ و آسمانی گرفته تا آبی تیره. پس پیراهن و شال و در کل لباس هایی با این رنگ هدیه ای مناسب برای آن ها به حساب می آید.

متولد ماه ها ، شخصیت شناسی

آبان

READ
وسواس فکری مغزتان را می خورد/روانشناسی

مردان و زنان آبانی عموما به خودشان خیلی اهمیت می دهند و خود را خیلی دوست دارند تا حدی که مشاهده شده هرازچندگاه برای خود بدون مناسبت هدیه می خرند! در عین حال انسان هایی دوست داشتنی و دارای ذهنی محقق و نگاهی موشکافانه به مسائل هستند. اکثر آن ها کنجکاو از آب در می آیند و به موارد پررمز و راز علاقه مند هستند، پس برای جذابیت بیشتر بد نیست هدیه تان را طوری کادوپیچ کنید که حس کنجکاوی شان را به بیشترین میزان ممکن برانگیخته کنید. حتی می توانید هدیه شان را در جایی مثل اتاق یا میز کارشان مخفی کنید تا با یافتن آن ناگهان خوشحال شوند. بعدی نیست شیفته رنگ های تیره هم باشند چون شاید این طور فکر کنند که این رنگ ها عمیق و اسرارآمیز هستند. یا این ویژگی ها حتی کتاب های فلسفی یا یک فیلم پلیسی، معمایی هم می تواند هدیه خوبی برای جماعت متولد آبان باشد.

آذر

آذرماهی ها بیشترشان افرادی هستند که دید مثبتی به زندگی دارند، اهل معاشرت هستند و در گفتارشان صداقت نمایان است. خیلی از آن ها عشق سفر هستند و هر هدیه ای که به نوعی به فعالیت های بیرون منزل مربوط باشد، رضایتشان را جلب خواهد کرد. بهتر است برای دوست آذرماهی خود هدیه ای انتخاب کنید که فقط برای خودش باشد. به عنوان مثال، یک کیف زیبا، یک جفت کفش راحتی یا یک دوربین عکاسی. اگر او اهل شعر و ادبیات است معمولا به دلیل عشق به خواندن و دانستن، هدیه ای مثل یک کتاب می تواند هدیه ای فوق العاده برای او باشد. کتاب های شعر، تاریخی یا یک رمان طولانی عاشقانه پرفراز و نشیب احتمالا هدایای جالبی برایش خواهدبود. خیلی از آن ها دوست دارند اوقات فراغت شان را در کنار عزیزان و دوستانشان سپری کنند، پس یک هدیه که قابلیت سرگرم سازی برای دو یا چند نفر را داشته باشد، می تواند موردپسندشان قرار بگیرد مثل یک جفت راکت تنیس یا شطرنج.

دی

از آنجایی که بیشتر دی ماهی ها افرادی با حس مسئولیت پذیری بالا هستند، اگر وظیفه ای به آنها محول شود با توجه به قدرت مدیریت و رهبری فوق العاده شان می توانند به خوبی آن کار را به اتمام برسانند. حالا فرض کنید می خواهید برای یک مدیر لایق هدیه ای تهیه کنید و بد نیست هنگام تحویل هدیه به روحیه خوب مدیریتی شان هم اشاره کنید! بعید نیست کادوهایی که نقش مثبتی در تصحیل یا شغلشان داشته باشد بیشتر باب میلشان باشد.

READ
چگونه تشخیص دهیم فرزندمان اوتیسم است

شاید یک دست کت و شلوار مناسب با محیط های رسمی گزینه خوبی باشد. عموما متولدین این ماه افرادی راست گو محسوب می شوند و چندان اهل تعارف نیستند. به همین دلیل اگر دوست داشتید، می توانید از آن ها بخواهید نظرشان را در مورد کادوی شما بیان کنند. با این تفاسیر خیلی هم اهل تظاهر نیستند، پس شاید زیاد جالب نباشد هنگام اهدای هدیه، از انتخاب خود تعریف کنید.

از همین رو ممکن است حتی به طعنه، ایراد کوچکی به کادوی شما بگیرند و نیازی نیست چندان از این بابت دلگیر شوید، چون چیزی در دل ندارند و صرفا این حرف را از سر عادت گفته اند!

بهمن

خیلی از بهمنی های عزیز هستند که چندان در قید و بند گرفتن کادو نیستند یا زرق و برق آن برایشان جندان مهم نیست. افرادی به اصطلاح خاکی و راحت که حتی اگر فراموش کنید برایشان هدیه ای تهیه کنید هم خیلی از دستتان دلخور نمی شوند.

بعضی از آن ها حتی به گفتن کلامی تبریک مثلا روز تولدشان هم قانع اند و همین به یاد بودن برایشان باارزش خواهدبود. با این حال قبل از اینکه قصد داشته باشید چیزی برایشان انتخاب کنید بهتر است از این موضوع اطمینان حاصل کنید که نمونه هدیه شما را نداشته باشند و گزینه شما برایشان تازه و جذاب باشد، حالا هر چیزی که می خواهد باشد. از عطرهای مختلف و ماگ گرفته تا لباس های ساده و خوش دوخت و عینک آفتابی یا لوازم الکترونیکی!

متولد ماه ها ، شخصیت شناسی

اسفند

از اسفندی ها عموما به عنوان افرادی صبور، فروتن و سازگار یاد می شود. آن ها دارای روحیه ای حساس هستند که اغلب باعث می شود اشخاصی خیرخواه از کار دربیایند و البته تا حدی درون گرا هم محسوب می شوند. به دلیل همین خصوصیات شاید تشخیص اینکه چه هدیه ای می تواند آن ها را خوشحال کند کمی سخت باشد. اگر  اسفندماهی مورد نظرتان اهل تخیل و دنیای فانتزی بود و علاقه به دنیای فراواقعی داشت، می توان یک کتاب یا رمانی هیجان انگیز و پر از ماجرا یا یک بازی فکری به عنوان هدیه تقدیمش کرد. دنیای خیال انگیز آن ها شاید تمایل به سفر و مشاهده سرزمین های ناشناخته قدیمی را هم برایشان ایجاد کند و در این صورت، انتخاب یک هدیه مرتبط با سفر و فرهنگ های دوردست خالی از لطف نباشد.

گفته می شود متولدین آخرین ماه فصل برف و سرما علاقه زیادی به آب دارند، پس اگر شناگرهای خوبی هستند، وسایل شنا و غواصی و اگر هم نیستند،یک عکس زیبا از منظره ای دریایی یا وسیله ای تزیینی دارای المان های تداعی کننده دریا می تواند خوشحالشان کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *