کد خبر : 15691
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 10:25

رضازاده: رستمی کار بزرگی انجام داد

رضازاده: رستمی کار بزرگی انجام داد

قهرمان المپیک سیدنی و آتن معتقد است سهراب مرادی شرایط بهتری نسبت به بهداد سلیمی برای کسب مدال دارد. حسین رضازاده، وزنه بردار اسبق کشورمان در مورد کسب مدال طلای کیانوش رستمی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  کیانوش بسیار خوب کار کرد و توانست مدال خوش‌رنگ طلا را برای کشورمان به دست بیاورد. درست است

قهرمان المپیک سیدنی و آتن معتقد است سهراب مرادی شرایط بهتری نسبت به بهداد سلیمی برای کسب مدال دارد.

حسین رضازاده، وزنه بردار اسبق کشورمان در مورد کسب مدال طلای کیانوش رستمی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  کیانوش بسیار خوب کار کرد و توانست مدال خوش‌رنگ طلا را برای کشورمان به دست بیاورد. درست است که حریف‌های روس او محروم شدند اما رستمی واقعا خوب کار کرد .

رضازاده گفت: رستمی وزنه‌های خوبی را انتخاب کرد. شاید کیانوش می‌توانست وزنه‌های سنگین‌تری هم بالای سر ببرد اما مهم کسب مدال طلا بود که به دست آورد. تا آنجا که من می‌دانم رستمی مربی خودش بوده است و تنها تمرین کرده است بنابراین او کار بزرگی انجام داد. به رستمی بابت کسب مدال طلا تبریک می‌گویم و امیدوارم مدال او سرآغاز مدال‌های دیگر کشورمان در المپیک باشد.

قهرمان المپیک سیدنی و آتن در مورد دیگر وزنه برداران کشورمان گفت: شانس‌های اصلی کسب مدال سهراب مرادی و بهداد سلیمی هستند که فکر می‌کنم مرادی شرایط بهتری نسبت به سلیمی داشته باشد. به هر حال بهداد مصدوم بوده است و غیرت به خرج داده که به المپیک رفته است.

رضا زاده در ادامه گفت: البته بهداد قطعا شانس مدال دارد اما حریف گرجستانی خوبی دارد که کار او را سخت می‌کند. به نظر من سلیمی فرصت کمی داشت اما با این حال می‌توانیم امید زیادی به مدال او داشته باشیم.

READ
نحوه صحیح ورزش کردن در ماه رمضان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *