کد خبر : 15516
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 21:41

دستور بافت این ژاکت زیبای مردانه

دستور بافت این ژاکت زیبای مردانه

امشب براتون یک مدل ژاکت دکمه دار مردانه رو می خوام آموزش بدم تا همه با هم ببافیم برای بافت این ژاکت زیبا از دو رنگ کد ۱۹۰۰ و ۳۹۰۴ استفاده شده که از اولی ۵ کلاف و از دومی ۳ کلاف استفاده شده. برای کار از میل شماره ۵ استفاده شده.   برای مشاهده

امشب براتون یک مدل ژاکت دکمه دار مردانه رو می خوام آموزش بدم تا همه با هم ببافیم

برای بافت این ژاکت زیبا از دو رنگ کد ۱۹۰۰ و ۳۹۰۴ استفاده شده که از اولی ۵ کلاف و از دومی ۳ کلاف استفاده شده. برای کار از میل شماره ۵ استفاده شده.

 

برای مشاهده عکس بزرگ روی تصویر کلیک کنید.

115

 

دستور بافت این ژاکت زیبای مردانه به این صورت است :

 

نوع بافت: ساده بافی،روبافی

 

جلو: با نخ ۱۹۰۰ بورجوم اسپورت ۴۶ دانه سر انداخته، ۵ سانتیمتریک رو، یک زیر کشبافت می بافیم. از این به بعد، بصورت۳ رج ساده با نخ ۳۹۰۴ و یک رج رکن با نخ ۱۹۰۰ تکرار کرده و ۴۸ سانتیمتر می بافیم. بعد از آن، برای آستین رگال ۳ دانه را تا آخر زیر بافته و از کنار ۳ زیر، در هر رج رفت ۱ دانه کورمی کنیم. قد بافت به ۵۸ سانتیمتر که رسید، برای گودی یقه از وسط جلو، ۶+۳+۲+۱+۱+۱ دانه کور کرده و به اتمام می رسانیم.

woolen-1

پشت: با نخ ۱۹۰۰ بورجوم اسپورت ۹۶ دانه سر انداخته، ۵ سانتیمتر یک رو، ۱ زیر کشبافت می بافیم. بعد، مانند جلو بصورت ۳ رج ساده با نخ ۳۹۰۴ و یک رج رکن با نخ ۱۹۰۰ تکرار کرده و ۴۸ سانتیمتر می بافیم. بعد از آن برای آستین رگلان ۳ دانه از هر دو طرف را تا آخر زیر بافته و از کنار دانه های ۳ زیر، در هر رج رفت ۱ دانه کور می کنیم. قد بافت به ۷۰ سانتیمتر که رسید، همه دانه ها را کور می کنیم.

READ
طرز تهیه شکلات هندوانه ای/شیرینی

woolen-2

آستین: با نخ ۱۹۰۰ بورجوم اسپورت ۴۰ دانه سر انداخته، ۵ سانتیمتر ۱ رو، ۱ زیر کشبافت می بافیم. بعد، مانند جلو بافته و در این میان هر ۱۲ رج یک بار از هر دو طرف ۱ دانه اضافه می کنیم. قد آستین به ۵۰ سانتیمتر که رسید از این به بعد، فقط با نخ ۳۹۰۴ ادامه داده، برای آستین رگال ۳ دانه از هر دو طرف را تا آخر زیر بافته و از کنار دانه های ۳ زیر، در هر رج رفت ۱ دانه کور می کنیم تا ۱۴ دانه باقی بماند. ۱۴ دانه را یکباره کور می کنیم.

woolen-3

 

سجاف :با نخ ۱۹۰۰ از جلو دانه در آورده، ۵ سانتیمتر ۱ رو ۱ زیر کشبافت می بافیم. در سجاف سمت چپ جا دکمه درست می کنیم.

 

یقه : با نخ ۳۹۰۴ از دور یقه دانه در آورده، ۵ سانتیمتر۱ رو، ۱ زیر کشبافت می بافیم. در سمت راست یقه جادکمه درست می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *