کد خبر : 15510
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 18:40

آموزش بافت پالتو زنانه زیبا وشیک

آموزش بافت پالتو زنانه زیبا وشیک

در این آموزش براتون پالتو زنانه زیبایی رو آموزش میدم که امیدوارم خوشتون بیاد و لذت ببرید و ببافید. برای بافت این پالتو زیبا کلا ۲۰ کلاف کاموا لازم دارید. ۱۴ کلاف کاموا ۵۱۰۹ پونپونلا آلیزه و ۶ کلاف کاموا ۵۱۰۸ پونپونلا آلیزه ترکیه. میل شماره ۵ و قلاب شماره ۴ استفاده شده و سایز

در این آموزش براتون پالتو زنانه زیبایی رو آموزش میدم که امیدوارم خوشتون بیاد و لذت ببرید و ببافید.
برای بافت این پالتو زیبا کلا ۲۰ کلاف کاموا لازم دارید. ۱۴ کلاف کاموا ۵۱۰۹ پونپونلا آلیزه و ۶ کلاف کاموا ۵۱۰۸ پونپونلا آلیزه ترکیه. میل شماره ۵ و قلاب شماره ۴ استفاده شده و سایز لباس برای خانم هایی که ۳۶ و ۳۸ هستند مناسبه.

برای دیدن تصویر بزرگ روی عکس کلیک کنید.
woolen-1

 

 

دستور بافت این مدل زیبا به این صورت است :

نوع بافت : جودانه رکن پایه کوتاه

جلو : با نخ ۵۱۰۹ پونپونلا ۴۵ دانه سر انداخته ، ۱۰۰ سانتی متر جودانه می بافیم . بعد از آن برای حلقه آستین از یک طرف ۳ دانه کور می کنیم. در رج های برگشت بعدی ۱ دانه کور کرده قد بافت به ۱۰۷ سانتی متر که رسید ، برای یقه از سمت دیگر ۵ دانه کور می کنیم. هنگام رفت و برگشت از کنار دانه ی کور شده ،  یک دانه کور می کنیم تا اینکه همه دانه ها را کور کنیم.

woolen-6

پشت : با نخ ۵۱۰۹ پونپونلا ۸۵ دانه سر انداخته ، ۱۰۰ سانتی متر جودانه بافته ، مانند جلو از هر دو طرف حلقه آستین را کور می کنیم. قد حلقه آستین به ۲۵ سانتی متر که رسید دانه ها را کور میکنیم.

READ
طرز تهیه شیرینی انجیری

woolen-4

آستین : با نخ ۵۱۰۸ پونپونلا ۳۴ دانه سر انداخته ، ۲۵ سانتی متر رکن می بافیم. در حین تا کردن توجه شود که منگوله ها بیرون از کار بمانند. با نخ ۵۱۰۹ پونپونلا ادامه داده ، هر ۴ رج یکبار در هر دو طرف یکدانه اضافه کرده  و ۳۵ سانتی متر می بافیم. بعد از آن برای حلقه آستین از هر دوطرف ۳ دانه کور کرده و مانند جلو کور کردن را کامل می کنیم. ۱۲ دانه که در سرشانه باقی ماند ، دانه ها را کور می کنیم.

woolen-5

 

یقه : با نخ ۵۱۰۸ پونپونلا ۷۰ دانه سر انداخته ، با رکن ادامه داده و قد بافت به ۱۱۰ سانتی متر که رسید ، دانه ها را کور کی کنیم. بافت را تا کرده وو از کنار می دوزیم.

woolen-2

کلاه : ۵۱۰۸ پونپونلا ۳۲ دانه سر انداخته ۵۰ سانتی متر رکن میم بافیم. بافت را تا کرده و می دوزیم. گرد می کنیم. با نخ ۵۱۰۹ پونپونلا پایه کوتاه بافته و داخل دایره را از بیرون به داخل با پایه کوتاه پر می کنیم.

woolen-3

 

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه و ببافید و لذت ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *