کد خبر : 15011
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 1:32

طرز تهیه سوپ پیاز فرانسوی

طرز تهیه سوپ پیاز فرانسوی

سوپ پیاز فرانسوی یکی از غذا های سنتی فرانسه است که معمولا در هنگام جشن ها سرو می شود و اصالت آن به منطقه “آلزاس” فرانسه بر می گردد. مواد لازم برای ۶ نفر ۶۵۰ گرم پیاز خلال شده ۵۰گرم کره ۱.۵ لیتر عصاره گوشت یا مرغ ۲ قاشق سوپ خوری آرد ۱/۲ قاشق چایخوری

سوپ پیاز فرانسوی

سوپ پیاز فرانسوی یکی از غذا های سنتی فرانسه است که معمولا در هنگام جشن ها سرو می شود و اصالت آن به منطقه “آلزاس” فرانسه بر می گردد.

مواد لازم برای ۶ نفر ۶۵۰ گرم پیاز خلال شده ۵۰گرم کره ۱.۵ لیتر عصاره گوشت یا مرغ ۲ قاشق سوپ خوری آرد ۱/۲ قاشق چایخوری نمک نان های مربع شکل مخصوص سوپ ۲۵۰ گرم پنیر گرویر رنده شده( اگر به پنیر گرویر دسترسی ندارید،می توانید از ۵۰۰ گرم پنیر چدار استفاده کنید) طرز تهیه پیاز ها را به خلال های نازک خرد کنید،کره را در یک قابلمه آب کرده، پیاز ها را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با شعله متوسط تفت داده شود تا زمانی که پیازها کمی تغییر رنگ دهند. آرد را به پیاز اضافه کرده و به آرامی مخلوط کنید. آب گوشت یا مرغ را اضافه کرده و اجازه دهید تا به جوش بیاید. سپس شعله آن را کم کرده و اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به آرامی جا بیفتد. نان را در فر به مدت ۱۰ دقیقه گریل کنید. سپس سوپ را در ظرف مورد نظر کشیده و نان ها و پنیر رنده شده را روی آن بریزید. هم چنین می توانید به مدت ۵ دقیقه ظرف را در فر گذاشته تا پنیر روی آن نیز طلایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *