کد خبر : 14858
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دی 1394 - 20:18

آموزش دوخت کیف چرم مردانه

آموزش دوخت  کیف چرم مردانه

دوخت کیف چرمی با دست هنریه که کاربرد زیادی در زندگی روزمره داره و با یادگیری دوخت کیف های دست دوز میتونید علاوه بر تامین نیازهای خودتون و خونواده به کسب درآمد بپردازید.  کیف چرمی که امروز اموزشش رو براتون گذاشتم یه کیف ساده ولی پرکاربرد خضوصا برای مرد هاس. با این آموزش دوخت کیف

دوخت کیف چرمی با دست هنریه که کاربرد زیادی در زندگی روزمره داره و با یادگیری دوخت کیف های دست دوز میتونید علاوه بر تامین نیازهای خودتون و خونواده به کسب درآمد بپردازید.  کیف چرمی که امروز اموزشش رو براتون گذاشتم یه کیف ساده ولی پرکاربرد خضوصا برای مرد هاس. با این آموزش دوخت کیف چرمی زیبا همراهم باشید.

دوخت کیف چرمی با دست با روشی آسان:

دوخت کیف چرمی با دست کار راحتیه، اما بهتره مرحله به مرحله پیش برید تا کیف چرمی که میدوزید کار قشنگ و متفاوتی شه. امروز برای کسایی که میخوان برای اولین بار کیف چرمی بدوزن یه آموزش ساده و راحت دارم که با این روش خیلی سریع میتونید یه کیف قشنگ تهیه کنید. برای شروع شما به دو جنس چرم احتیاج دارید. برای روی کار جنسی محکمتر و برای قسمت داخل کیف چرمی نازک تر. الگو طرح هایی رو که در تصاویر زیر میبینید ابتدا در سایز دلخواه روی کاغذ بکشید و بعد اونو روی پارچه چرم منتقل کنید و برش بزنید.

دوخت کیف چرمی با دست

دوخت کیف چرمی با دست

دوخت کیف چرمی با دست

خب حالا با کمک سوزن و نخ مخصوص کارتون رو دور دوزی کنید. میتونید از نخ مخالف و یا همرنگ استفاده کنید و الگوهایی که برش زدید رو کامل دور دوزی کنید.

دوخت کیف

دوخت کیف چرمی با دست

حالا از تکه های چرم برای روی کار و به اصطلاح نمای کیف استفاده کنید و طرح دلخواه رو روش پیاده کنید.

READ
۱۵ بهانه برای ورزش نکردن!وزش بانوان

دوخت کیف

دوخت کیف

تو این مرحله از آموزش دوخت کیف چرمی با دست میریم سراغ دکمه زدن و کارهای نهایی. اینکارو میتونید به دست کسایی که اینکاره هستن و وسایل لازم رو دارن بسپارید. کیفی که امروز آموزشش رو براتون گذاشتم کیف کارت و جاکلیدیه که اغلب آقایون ازش استفاده میکنن. برای داخل کیف دو تا مستطیل لازم دارید ک برای جای کارت به داخل کیف متصل کنید و همچنین میتونید جا کلیدی فلزی آماده از بیرون تهیه کنید و به قسمت داخلی کیف متصل کنید.

دوخت کیف

دوخت کیف چرمی

دوخت کیف چرمی

خب دوستهای گل کیف چرمی مردانه ما آماده س. اونو تهیه کنید و به عزیزانتون هدیه بدید.

دوخت کیف چرمی

دوخت کیف چرم

امیدوارم از دوخت کیف چرمی با دست لذت برده باشید و این کیف زیبا رو به عنوان نمونه کار اول و ساده تر حتما انجام بدید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *