کد خبر : 14769
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دی 1394 - 16:11

آموزش بافت مدل کندوی عسل

آموزش بافت مدل کندوی عسل

مدل کندوی عسل با دومیل سایز 7،  26 دونه سربگیرید. رج 1: تمام دانه ها از رو رج 2: تمام دانه ها از زیر رج 3: تمام دانه ها از رو رج 4: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا

مدل کندوی عسل

با دومیل سایز 7،  26 دونه سربگیرید.
رج 1: تمام دانه ها از رو
رج 2: تمام دانه ها از زیر
رج 3: تمام دانه ها از رو
رج 4: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 5: یکی از زیر، *( 3 تا از زیر، 2تا دونه با نخ در پشت رد کنید، 3 تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 6: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
https://telegram.me/azinbaft
رج 7: یکی از زیر، *( 3 تا از زیر، 2تا دونه با نخ در پشت رد کنید، 3 تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 8: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 9: یکی از زیر، *( 3 تا از زیر، 2تا دونه با نخ در پشت رد کنید، 3 تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 10: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج  11: تمام دانه ها از رو
رج 12: تمام دانه ها از زیر
رج 13: تمام دانه ها از رو
رج 14: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 15: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، 6 تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 16: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 17: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، 6 تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 18: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 19: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، 6 تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 20: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 21 تا 40: تکرار رج 1 تا 20
رج 41: تمام دانه ها از رو
رج 42: تمام دانه ها از زیر
رج 43: تمام دانه ها از رو
کور کنید.
قسمت لبه های راست و چپ با قلاب بافته شده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *