کد خبر : 14630
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 17:29

برای لاغر شدن اینگونه غذا بخورید

برای لاغر شدن اینگونه غذا بخورید

در این مقاله قصد داریم روش های درست غذا خوردن برای لاغر شدن و کاهش وزن را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید چاقی؛ پدیده ای که این روزها بلای جان بسیاری از ما شده، پدیده ای سمج که هر چه می کنیم موفق به مهار کامل آن نمی شویم. رژیم های

در این مقاله قصد داریم روش های درست غذا خوردن برای لاغر شدن و کاهش وزن را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید

چاقی؛ پدیده ای که این روزها بلای جان بسیاری از ما شده، پدیده ای سمج که هر چه می کنیم موفق به مهار کامل آن نمی شویم. رژیم های طولانی، ورزش های طاقت فرسا و مراجعه مدام به متخصصان تغذیه شیوه هایی است که اغلب افراد چاق یا دارای اضافه وزن برای حل این مشکل به کار می گیرند؛ اما باز هم جوابی از این همه تلاش نمی گیرند.

اگر شما هم جزء همین دسته افراد دسته بندی می شوید بهتر است راه پیشنهادی کمی عجیب ولی نتیجه بخش ما را جدی بگیرید. رو به روی آینه بنشینید و غذا بخورید؛ بله این خبر کاملاً صحیح اثبات شده است و نتیجه سال ها تحقیق در باب شیوه های مختلف لاغری است. بر همین اساس دانشمندان عقیده دارند: اگر موقع غذا خوردن در موقعیتی قرار داشته باشیم که بتوانیم صورت خودمان را ببینیم می توانیم تا حد زیادی نسبت به کاهش وزن امیدوار باشیم.

sipa.s palvelut.fi

در واقع زمانی که مقابل آینه قرار می گیریم، تمایل کمتری به خوردن مواد غذایی ناسالم، فست فودها، خوراکی های چرب و شیرین پیدا می کنیم. بر این اساس، افرادی که جزء علاقه مندان پر و پا قرص شکلات، شیرینی، چیپس و سایر غذاهای ناسالم هستند زمانی که به حالت چهره خودشان در آینه نگاه می کنند لذت همیشگی را از آن خوراکی نمی برند و در نطرشان چندان لذیذ جلوه نمی کند. کلید طلایی این اتفاق در احساس ناخوشایندی است که در اثر دیدن خودمان مقابل آینه هنگام غذا خوردن پیدا می کنیم.

READ
باكتري های خطرناک اسفناج !

هر چند این فرآیند چندان باور پذیر به نظر نمی رسد؛ ولی وجود یک آینه هنگام غذا خوردن می تواند به تغذیه سالم و روی آرودن به خوراکی بدون ضرر کمک قابل توجهی کند. در این اتفاق آینه همان کاربرد همیشگی خود را که نشان دادن حقایق به ماست را انجام می دهد و به سادگی حالت فیزیکی نه چندان خوشایند ما را در هنگام خوردن غذاهای ناسالم نشان می دهد. بنابراین، یک نگاه به آینه در هنگام غذا خوردن کافی است تا قضاوت منصفانه تری در مورد ظاهر فیزکی خودمان داشته باشیم، بنابراین شما بدون هیچ زحمت و هزینه خاصی می توانید زندگی بهتر و تعذیه ای سالم تر داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *