کد خبر : 14540
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 18:30

راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند

راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند

روابط جنسی نقش بسیار مهمی در زندگی یک زوج بازی می نماید. در ایران متاسفانه دلیل بخش بزرگی از ازدواجهای نافرجام مشکلاتی است که زوجین در روابط جنسیشان به آن برخورد می نمایند. عدم اطلاعات کافی و نبود تجربه دلیل اصلی این ناکامی در زندگی زناشوئی است. هر چند هستند زوجهایی که زندگی را بسیار

راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند

روابط جنسی نقش بسیار مهمی در زندگی یک زوج بازی می نماید. در ایران متاسفانه دلیل بخش بزرگی از ازدواجهای نافرجام مشکلاتی است که زوجین در روابط جنسیشان به آن برخورد می نمایند. عدم اطلاعات کافی و نبود تجربه دلیل اصلی این ناکامی در زندگی زناشوئی است. هر چند هستند زوجهایی که زندگی را بسیار خوب و عاشقانه شروع نموده اند اما دز سالیان بعد و با گذشت شور اولیه از زندگیشان، که یک روال طبیعی است از زندگی مشترک سرخورده میشوند و به فکر طلاق می افتند. اگر زندگی زناشوئی شما دچار اختلال شده است بهتر است این موارد را بدقت بخوانید، مواردی که شامل تقریبا تمامی نکاتی است که یک زن میانسال میداند و میتواند بشما توصیه نماید.

راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند

1- اپیلاسیون کامل شما برای شوهرتان خیلی هم مهم نیست. البته مهم است که تفاوتی در این زمینه میان شما و شوهر شما وجود داشته باشد ولی تحقیقات نشان داده که برای اکثر قریب به اتفاق مردان اپیلاسیون کامل هر شب امر مهمی در افزایش تمایلات جنسیشان ندارد.

2- طول اندام تناسلی در کارکرد روابط جنسی مهم نیست. اگر برای شما اندازه مهم است بهتر است بدانید که دراز بودن آلت تناسلی شوهرتان در کارکرد روابط جنسی شما عامل موثری نیست، بر خلاف تصور عموم آنچه اهمیت دارد قطر آنست.

3- شوهرتان نیز دوست دارد در آغوش شما باشد. و تنها دلیلش این نیست که تنها نصف قوای جنسی مرد هنگام پس از اتمام روابط استفاده میشود دلیل این تمایل به در آغوش کسی ماندن اینست که بدن هر دوی شما هنگام روابط ماده ای شیمیائی بنام اکسی توسین ترشح می نماید که به آن همچنین معجون آغوش نیز می گویند. تحقیقات دانشگاه زوریخ نشان میدهد که این ماده در مردان نیاز به بغل کردن را همراه با نیاز به اعتماد کردن را بشدت افزایش میدهد.

4- اندازه آلت تناسلی مرد با سایز دستشان ارتباط مستقیم دارد. اندازه انگشت حلقه مرد بیانگر سایز آلت تناسلی او میباشد. در حقیقت اندازه این دو را مقدار تستسترونی تعیین میکند که هنگام بادار شدن مادرش به داخل رحم او سرازیر شده است. اگر اندازه انگشت حلقه از اندازه انگشت اشاره بزرگتر باشد دارای تستسترون کمتری است ولی اگر بلندتر باشد بهتر اگر نمی خواهید بچه دار شویر مراقبت ویژه ای از خود بعمل آورید!

5- به امتحانش می ارزه. گاهی تخت خواب زناشوئی شما نیز به مرخصی نیاز دارد همانگونه که شما به تنوع نیاز دارید بهتر است مکانهای مختلفی را در خانه هنگامی که بچه بیرون هستند البته، امتحان نمایید. حتی اگر بهمان اندازه موفقیت آمیز نبود باز به امتحانش می ارزه.

6- فیلمهای بالای 18 سال ما را نیز وسوسه می کند. این تفکر که فیلمهای بالای 18 سال تنها مختص آقایان است زیاد هم صحیح نیست در حقیقت اگر شما از نوعی سرد مزاجی مزمن رنج میبرید بهتر است همراه شوهرتان به تماشای این فیلمها بنشینید. تحقیقات محققان نشان داده که اگر برای آقایان 11 دقیقه طول میکشد تا تمایلاتشان با دیدن فیلم بر انگیخته شود در ما، زنان تنها یک دقیقه بیشتر، یعنی 12 دقیقه طول میکشد تا سرد مزاجی مزمن برطرف گردد.

READ
از کجا بفهمیم کمبود ویتامین D داریم/سلامت

7- مساله جاودانه مرغ و تخم مرغ. تحقیق محققان در هلند نشان داده است که رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان به همان اندازه میتواند خوشایند باشد که انجام حرفه ای حرکات یوگا. در این تحقیقات اثبات گردیده که در زنان هنگام رسیده به اوج لذت مغز کمترین نشانه های فعالیت را از خود بروز داده است و نشانه هایی از ترس، استرس و خستگی در آن مدت مشاهده نشده است. دلیل این امر اینست که در هنگام انجام روابط کمترین میزان از مغز شما نگران کارنامه بچه ها، خرید روزمره، مهمانی آخر هفته و بقیه چیزها است. اما خوب مساله اینست که اگر سعی در پاک نمودن ذهن خود از این مسایل ننمایید نیز با دشواری به اوج مراحل لذت میرسید.

8- در روابط خود صادق بمانید. برای راضی نگهداشتن شوهر خود لازم نیست که در رختخواب فیلم بازی نمایید تا شوهرتان فکر کند به اورگاسم رسیده اید. بهتر است با خود و شوهرتان صادق باشید. مشکلتان را با او در میان بگذارید تا با کمک هم حل شود بجای اینکه مشکل دیگری بوجود بیاورید تا بروی مشکل اول سرپوش بگذارید.

9- بهتر است جوراب پایتان باشد. شاید بی ربط بنظر بیاید اما بخصوص در فصل زمستان اگر روابطان با مشکل مواجه است بهتر است جوراب پایتان کنید. تحقیقات محققان هلندی نشان داده است که روابط زوجهایی که مشکل رسیدن به ارگاسم داشته اند و همچنین جوراب بپا نداشته اند پس از استفاده از جوراب بطرز قابل ملاحظه ای بهتر شده است. جوراب کمک میکند تا خون بسیار بهتر از قبل در رگها بگردش در بیاید.

10- صداقت بهترین راه است؟ واضح است که بهتر است شوهر شما درباره ارتباطات قبل از ازدواج شما خبر داشته باشد. ولی اینکه جزئیات ارتباط خود را با نامزد قبلیتان به او بگوئید یک نوع حس مقایسه شدن با کس دیگر را در وی بوجود می آورید که ممکن است بر حی اعتماد بنفس او تاثیر منفی بگذارد و این تاثیر روابط زناشوئی شما را تهدید نماید. آنچه گذشته دیگر اهمیتی ندارد سعی نمایید با زوج خودحال و آینده خود را بسازید.

11- بوی مرد. اگر شوهر شما پس از ورزش کردن به حمام نمیرود اشکالی ندارد. بوی تعرق مرد میتواند باعث تحریک زنان شود، اما بوی بدنی در حد نرمال. در تحقیقات دانشگاه برکلی کالیفرنیا بوی مرد تعریق کرده پس از ورزش باعث بالا رفتن فشار خون، ضربان قلب و تمایلات جنسی در زنان مورد آزمایش قرار گرفته شده است.

12- کمی فانتزی جواب می دهد. اگر از برنامه روتین شبانه خود خسته شده اید کمی تفریح به آن اضافه نمایید. پوشیدن لباس یا ماسکهای کاراکترهای فیلمهای مشهور میتواند خیلی هم مفرح باشد میتوانید بطور آزادانه با شوهر خود درباره فانتزیهای جنسی خود صحبت نماییدو نظر او را در اینباره بدانید.

READ
اهمیت بازی های وانمودی /روانشناسی

13- اگر خیلی خسته هستید… بهترین چیز درباره میانسالی اینست که نیازی به دروغ گفتن برای فرار از روابط احساس نمی نمایید. اگر سردرد دارید یا میخواهید کل آخر هفته را پای تلویزیون بنشینید میتوانید براحتی به او بگویید که این بار را بیخیال شود ولی اگر این حس آخر هفته دیگر هم بسراغتان آمد باید فکری اساسی در اینباره انجام دهید.

14- سایز مهم است! در یک تحقیق انجام شده در اروپا، 90% زنان از اندازه آلت تناسلی شوهرشان رضایت داشتند. در حالیکه 50% مردان نسبت به اندازه آلت خود احساس خوبی نداشتند. اگر جزو آن 90% هستید بهتر است برای رضایت خاطرو اعتماد بنفس مردانه او هم شده اینرا به وی بگویید.

15- لباس خواب آنچنانی آنقدر هم برایش مهم نیست.

16- پول همه چیز نیست… ولی تحقیقات نشان داده است زوجهایی که شوهران درآمد بالایی دارند بمراتب بیشتر از دیگران به ارگاسم میرسند. محققان بر این باورند که حس امنیتی که ثروت ممکن است در زن ایجاد نماید به رسیدن به ارگاسم کمک می نماید.

17- بوسه خوب نشان خوب است. تحقیقات نشان داده که زنان وضعیت روابطشان را از روی کیفیت بوسه شوهرشان میفهمندو اگر بوسه خوبی از آب در آمد امکان برقراری روابط زناشوئی بالا میرود.

18- خانمها مقدمند وضعیت برنده-برنده در روابط موقعی است که زن زودتر به ارگاسم برسد بنابراین بهتر است بی جهت مقاومت ننمایید.

19- روابط گارانتی ندارد. تنها شما نیستید که اکثر مواقع به ارگاسم نمی رسید. تحقیقات نشان داده است که تنها یک سوم زنان به ارگاسم می رسند دلیلی اکثر این این موارد عدم تحریک کافی کلیتوریس در زنان است بنابراین برای خود شما نیز بهتر است که این مورد بسیار مهم را با شوهر خود در میان بگذارید.

20- کار بجای رابطه اگر دارای روابط منظم با شوهر خود نیستید پس چکار دارید می کنید. تحقیقات یک موسسه آلمانی نشان داده است که بیشتر زنان و مردان که کمتر از یکبار در هفته دارای روابط جنسی با زوج خود هستند بیشتر وقت خود را بکار اختصاص میدهند. بنابراین اگر شوهر شما زیاد کار می کند شاید شما در اتق خواب از زیاد کار نمی کشید.

21- لباسهای خانگی راحت در خانه حداقل مجبور به رعایت پوشش خود نیستید بنابراین بهتر است کمی بیشتر از خود را برای شوهرتان نشان دهید تا کم کم تحریک شود.

22- قدم اول را شما بدارید. این یکی از کارهایی است که میتوانند شوهر میانسال شما را به سقف بچسباند. اینکه هنوز شما او را به اندازه ای جذاب می یابید که قدم اول را بروی او بردارید افتخار بزرگی برای یک مرد است.

READ
مصاحبه با نویسنده سریال همه چیز آنجاست

23- مشکل اوست. طبق نظر محققان مردان میانسال همیشه و همه جا تمایل به انجام روابط را ندارند از چهل سالگی سطح تستسترون مردان شروع به کاهش می نمایدو در سنین چهل و پنج تا پنجاه سالگی به اوج کاهش خود میرسد.

24- سینه های مردان هم به اندازه سینه های شما تحریک کننده است. بیش از نیمی از مردان در تحقیقات دانشگاه شفیلد انگلستان اعلام نمودند که سینه های آنان موجب تحریکشان میشود ولی تنها 10% این افراد چنین چیزی را به زوج خود گفته اند.

25- کسی واقعا نیازی به دانستن ندارد گفتن ریز داستانهای روابط شما با دوستان و خواهر و مادر خود چیزی به آن نمی افزاید بنابراین بهتر است داستاهای خود را در کتابچه خاطراتی بنویسید تا در سنین بالاتر روزهای خوب خود را بخاطر آورید.

26- کمی وقیح بودن کمک می کند کمی حرفهای کوچه بازاری و حتی وقیحانه رد و بدل نمودن در تحریک شوهر شما حربه بسیار کار آمدی است. فقط مراقب باشید مرز میان وقاحت و کثافت مرز باریکی است، از آن نگذرید.

27- روابط فقط بره صرف داشتن روابط کار همه نیست داشتن روابط خارج از چهاچوب گاهی ممکن است بسیار وسوسه انگیز باشد اما عاقبت خوبی بهمراه ندارد. تنها یک هفتم کسانی که در گذشته دارای روابط کوتاه مدت یا یکشبه بوده اند از کاری که انجام داده اند راضی بوده اند.

28- انگشتان پا ارزش امتحان دارند. انگشتان پا هم برای مرد و هم برای زن بسیار تحریک آمیز هستند. در حقیقت انگشتان پا، پشت زانو، گوشها و انگشتان پا از محرکترین ولی کمتر کشف شدهترین نقاط بدن هستند.

29- برای شوهرتان حمام هر شب شما اهمیتی ندارد!!

30- عشق برای همیشه وجود دارد یا برای حداقل مدت زمان طولانی، تحقیقات نشان داده است که زن و شوهر بهمراه هم میتوانند ماندگاری عشق و جذابیت به یکدیگر را برای مدت طولانی حفظ نمایند حتی اگر عشق آتشین اولیه از بین رفته باشد، تحقیقات نشان میدهد که در حقیقت اتفاق بدی نیفتاده است زیرا چیزی که در حقیقت از بین رفته است عدم احساس امنیت و اطمینان است.

31- زوجها بیشتر همبستر میشوند واقعیت دارد در طول سال زوجها حداقل 25% بیش از افراد ازدواج نکرده دارای رابطه جنسی هستند و کیفییت رابطه آنان نیز در کل از افراد ازدواج نکرده بهتر است.

32- شوهرتان فکر میکند شما همانگونه که هستید بسیار جذابید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *