کد خبر : 14435
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 16:29

عوارض اتو و صاف کردن مو

عوارض اتو و صاف کردن مو

صاف کردن شش ماهه مو چه عوارضی دارد؟    صاف کردن مو به دلیل مواد قوی که مصرف می شود، آب مو را خشک می کند. بعد از مدتی مو شروع به شکستن می کند و ریزش مو شروع می شود؛ البته اگر مواد استاندارد استفاده شود و کسی هم که این کار را انجام

عوارض اتو و صاف کردن مو

صاف کردن شش ماهه مو چه عوارضی دارد؟   
صاف کردن مو به دلیل مواد قوی که مصرف می شود، آب مو را خشک می کند. بعد از مدتی مو شروع به شکستن می کند و ریزش مو شروع می شود؛ البته اگر مواد استاندارد استفاده شود و کسی هم که این کار را انجام می دهد به این موضوع وارد باشد، صدمه کمتری به مو وارد می شود.

 

در سال چند بار موها رنگ شود آسیب کمتری می بیند؟
این سوال را می توان این گونه جواب داد؛ در صورتی که رنگ مو و اکسیدان مناسب با جنس مو انتخاب شود، میزان آسیب دیدگی مو نیز به حداقل می رسد. در صورت امکان از رنگ کردن موهای تان با رنگ های ترکیبی که به تازگی توسط افراد غیرمتخصص در فروشگاه ها تجویز می شود خودداری کنید چون مدت زمان اثر رنگ کوتاه است و پس از گذشت زمان رنگ از روی مو پاک می شود و آسیب های جدی به مو های شما می زند. پس دفعات رنگ کردن مو به این بر می گردد که شما از چه موادی و در چه زمانی استفاده می کنید. سپردن مو به یک متخصص و آگاه بودن از سلامت مو بسیار مهم است.

 

برای از بین رفتن وز و خشکی نوک موها چه باید کرد؟
ابتدا با کوتاه کردن و آبرسانی، موهای آسیب دیده را باید از بین ببرید. منظور از آبرسانی استفاده کردن از ویتامینه ها و ماسک موهای مناسب است. ترجیحا یک هفته قبل از رنگ کردن از ویتامینه ها و روغن های طبیعی، بادام تلخ و روغن کنجد تازه استفاده کنید تا مو آسیب کمتری ببیند. این کار باعث می شود تا خشکی نوک موها گرفته شود و مو جان تازه ای بگیرد.
برای جلوگیری از سفید شدن مو چه باید کرد؟

 

سفید شدن مو امری ارثی است و بیشتر اوقات نمی شود جلوی آن را گرفت اما می شود روند آن را کند کرد. استفاده از سیاه دانه می تواند روشی مناسب برای این کار باشد. سیاه دانه را روی پوست سر بمالید تا مو های تان دیر تر سفید شود؛ البته استفاده از حبوباتی مانند لوبیا سیاه که امروزه در ژاپن برای جلوگیری از سفید شدن مو ها مصرف می شود نیز خیلی موثر است.

READ
اگر می خواهید یک عروس زیبا و رویایی باشید/آرایش وزیبایی

 

لطفا راهنمایی کنید که بعد از  اپیلاسیون چرا نواحی زیر بغل تیره می شود و چه کار باید کرد تا تیره نشود؟

تیرگی زیر بغل و کشاله ران بستگی به تیرگی پوست فرد دارد. با این حال می شود از کرم های سفید کننده مخصوص اپیلاسیون استفاده کرد ولی در حالت عادی استفاده دائم از اپیلاسیون باعث روشنی پوست می شود.

 

برای کاشت ناخن چه مدلی بهتر است؛ ناخن گرد یا صاف؟
بهتر است این سوال را طور دیگری جواب داد؛ اصولا برای کاشت ناخن سلامت انجام آن بسیار مهم تر از مدل ناخن است. مدل ناخن سلیقه ای است. شما می توانید براساس مد جلو بروید و همیشه به روز باشید ولی هرگز فراموش نکنید کاشت ناخن باید توسط کسی انجام شود که در این کار ماهر است و نکات بهداشتی را به دقت رعایت می کند.

 

برای اینکه ناخن های براق و درخشنده ای داشته باشیم، بهتر است از پولیش استفاده کنیم یا برق ناخن؟
ناخن هم نیاز به مراقبت و زیبایی دارد. استفاده از سوهان و پولیش یک امر ضروری برای مرتب نگاه داشتن ناخن است. اگر می خواهید روی ناخن های تان لاک نزنید، بهتر است از پولیش ناخن جهت براق کردن آن استفاده کنید تا ناخن های براق و زیبایی داشته باشید. ولی اگر می خواهید مدت زمان بیشتری ناخن های تان براق بماند، حتما از لاک های براق کننده استفاده کنید.

READ
آموزش درست کردن تقویت کننده طبیعی برای ابروها

 

چگونه ابروها را پرپشت تر نشان دهیم؟
با زدن سایه داخل ابروها یا استفاده از مداد های مخصوص ابرو می توانید به راحتی به ابرو های تان کادر دهید یا حتی آنها را پر کنید. اگر ابروهای تان با مداد یا سایه شکل نمی گیرند، آخرین راه استفاده از تاتوی هاشور است تا ابرو های شما را به طور طبیعی پرپشت نشان دهد.

 

من مو و ابرویی مشکی و تنک دارم. (پراکنده) تاتوی قهوه ای زشت نیست؟چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟
خوشبختانه اگر جای مناسبی را برای کار تاتو خود انتخاب کنید به راحتی می توانید به تاتوی دلخواه تان برسید. جدیدا، رنگ های تاتویی آمده که قابلیت رنگ پذیری دارند و به راحتی می توانید هر زمانی که مایل بودید از رنگ دیگری استفاده کنید. بین موهای پراکنده ابرو نیز می توانید هاشور کرکی یا سایه بزنید تا ابرو پر به نظر بیاید و جلوه زیباتری به چهره تان بدهد.

 

من فقط 3 ماه ایران هستم، این زمان برای ایجاد یک ابروی تاتو شده خوب مناسب است؟
بله. شما می توانید در این زمان تاتو کنید. فاصله نرمال زدن تاتو تا ترمیم بین یک ماه تا چهل روز است. پس با خیال راحت این کار را در ایران انجام دهید.

 

آیا استفاده از کرم های روشن کننده در آرایش تاثیری دارد؟
بله. روی پوست صددرصد تاثیر می گذارد. فرورفتگی ها و برجستگی های روی پوست را پوشانده و آن را براق می کند و در نتیجه آرایش زیباتر و تمیزتر جلوه می کند.
,صاف کردن مو چه عوارضی دارد؟ سوال و جواب آرایشی,آموزش آرایش,رنگ مو,آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو، مدل ناخن

چه کار کنم لک های روی پوستم و سیاهی زیر چشمم از بین برود؟
برای حذف کامل این لک ها باید در درازمدت مراقبت هایی را طبق دستور پزشک انجام دهید اما اگر شما می خواهید به مهمانی بروید و لک های روی پوست تان شما را ناراحت کرده بهتر است از کرم های مخصوص گریم استفاده کنید تا لک ها پوشیده شود. برای سیاهی زیر چشم نیز از کانسیلر استفاده کنید. این کار باعث می شود سیاهی زیر چشم به خوبی گرفته شود.

READ
برطرف كردن گودی وپف زیر چشم/ارایش وزیبایی

 

از چه زمانی باید از کرم دور چشم استفاده کنیم و کدام مارک بهتراست؟
کرم های دور چشم معمولا باید از 25 سالگی به بعد استفاده شود. فراموش نکنید که همواره دور چشم باید مرطوب و چرب باشد تا از ایجاد چین و چروک جلو گیری شود. مارک های کرم های دور چشم حتما باید با مشاوره پزشک متخصص یا آرایشگری که متخصص در کار پوست است، انتخاب شود. همه این اقدامات می تواند باعث این شود تا چروک دور چشم شما کمتر از قبل شود یا اثری از آن نماند.

 

برای داشتن ابرویی پرپشت چه باید کرد؟
اگر می خواهید ابروهای تان پرپشت شود، باید از محصولاتی که برای این کار هستند استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید از محصولات سینره که برای پرپشت شدن ابروهاست استفاده کنید؛ البته مارک های دیگری هم در بازار موجود است. قدیمی ها می گفتند بادام سوخته را در ابرو ها بکشید تا پرپشت تر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *