کد خبر : 14284
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 آذر 1394 - 13:42

آموزش بافت کلاه فوق العاده شیک و زیبا

آموزش بافت کلاه فوق العاده شیک و زیبا

آموزش بافت کلاه فوق العاده شیک و زیبا آموزش بافت کلاه کاموا طبق رنگ بندی عکس میل گرد و پنج میل شماره 5 , 3 توجه کنید بافت بصورت گرد بافته می شود . می توانید بجای میل گرد , از ابتدا با پنج میل ببافید . 96 دانه دانه با آبی تیره سر اندازید

آموزش بافت کلاه فوق العاده شیک و زیبا

آموزش بافت کلاه

آموزش بافت کلاه

کاموا طبق رنگ بندی عکس
میل گرد و پنج میل شماره 5 , 3
توجه کنید بافت بصورت گرد بافته می شود . می توانید بجای میل گرد , از ابتدا با پنج میل ببافید .
96 دانه دانه با آبی تیره سر اندازید . ابتدا و انتهای کار را بهم وصل کنید (با اضافه کردن یک دانه تا از تعداد دانه ها کم نشود ) , بافت رادگرد ببافید . ابتدای رج را علامتگذاری کنید , یک رج رو , یک رج زیر و یک رج رو ببافید . سپس رج اول تا 7 نقشه را ببافید . رج بعد ; با کاموای تیره ببافید , (5 دانه زیر , در دانه بعد دو دانه ببافید ) تکرار تا آخر – 112 دانه می شود .
سپس رج 9 تا 12 نقشه را ببافید . رج بعد : با کاموای سبز چرک ببافید , (6 دانه زیر , در دانه بعد دو دانه ببافید) تکرار تا آخر – 128 دانه می شود . سپس رج 18 تا 23 نقشه را ببافید . سپس رج اول تا نقشه را دو مرتبه ببافید . سپس رج اول تا 16 را یک مرتبه ببافید . برای شکل دادن بالای کلاه به این صورت ببافید , وقتی تعداد دانه ها کم شد با 5 میل ادامه دهید . رج اول : با کاموای سرمه ای ادامه دهید , (6 دانه زیر , دو دانه یکی) تکرار تا آخر – 112 دانه می شود . یک رج در میان به روند کم کردن ادامه دهید , رج های برگشت را رو ببافید . وقتی 20 دانه ماند , کاموا را از درون دانه های رج آخر رد کنید و بکشید .

آموزش بافت کلاه

READ
ایده های جالب برای سفره هفت سین نوروز/هفت سین

آموزش بافت کلاه

منبع: مجله اشراق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *