خانه / سلامت / رژیم درمانی / کاهش چربی در سی روز

کاهش چربی در سی روز

کاهش وزن کار ساده ای خواهد بود اگر کمی تلاش کنید. لازم است برخی از عادت های خود را درست کنید تا موفق شوید. اگر فکر می کنید چربی اضافه در ناحیه شکم دارید، پس می توانید آن را در طی تنها 30 روز کاهش دهید.
در زیر برخی از مراحل برای موفقیت در این کار را لیست کرده ایم، از این مراحل پیروی کرده و دوباره به اندام دلخواه خود بازگردید.
1. کاهش مصرف کالری
رژیم غذایی و میزان کالری دریافت روزانه بسیار در وزن شما تاثیر می گذارد. به گزارش پرشین وی بسیار مهم است که کالری های دریافتی روزانه را کم کنید تا چربی بسوزانید. می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در سایت های اینترنتی و یا برنامه های مبایل یافت می شود از میزان کالری مواد غذایی آگاه شده و مراقب رژیم غذایی و چیزی که می خورید باشید.
2. پرهیز از خوردن غلات گندم، برنج و…
رژیم غذایی شما ممکن است از محصولات غذایی غلات و یا سبزیجات طبیعی باشد. شما باید مصرف غلات را کم  و در عوض سبزیجات تازه را جایگزین کنید. برای مثال به جای خوردن برنج و پاستا و ماکارونی و … از میوه استفاده کنید. فیبر طبیعی میوه می تواند چربی اضافی بدن را تنظیم کند. بنابراین می تواند برای کاهش چربی ناحیه شکم ، بسیار سریع عمل کند.
3.  خوردن صبحانه ای سرشار از پروتئین
برای کاهش وزن صبحانه ای پروتئنی مصرف کنید. پروتئین انرژی مورد نیازتان را در طول روز خواهد داد ولی به شکل گرفتن چربی در بدن منجر نمی شود. برای مثال می توانید برای صبحانه تخم مرغ یا دانه سویا مصرف کنید. اگر دوست ندارید صبحانه سنگین صرف کنید، پس یک لیوان شیر سویا یا توفو برای شروع مصرف کنید.
4. افزودن سوپ و ماست به رژیم غذایی
ماست باید در برنامه غذایی شما باشد، چرا که به کاهش وزن  و به گزارش پرشین وی همچنین تنظیم عملکرد نرمال در سیستم گوارش کمک می کند. ماست از نفخ نیز جلوگیری می کند که این مشکل روی شکم تاثیر می گذارد. همچنین میزان زیادی از سوپ های ساده را برای مصرف مناسب کالری بدن در برنامه غذایی داشته باشید.
5. جایگزین کردن غذاهای پرکالری
رژیم غذایی نقش بسیار مهمی در کاهش وزن بازی می کند. شما باید رعایت زیادی در برنامه غذایی تان داشته باشید. غذاهای کم کالری را جایگزین غذاهای پرکالری خود کنید. برای مثال از ماست، شیر و پنیر کم چرب به جای پرچرب استفاده کنید. همه چیز را به اندازه بخورید تا در ناحیه شکم کاهش وزن داشته باشید. تمرکز شما باید روی صحیح خوردن باشد تا اضافه وزن نگیرید.
6. انجام تمرینات هوازی(Cardio)

 

اگر شما به طور مرتب به باشگاه رفته و ورزش می کنید، پس باید بیشتر روی تمرینات هوازی تمرکز کنید. این تمرینات روی عضلات شکمی کار کرده و به کاهش وزن در ناحیه شکم کمک می کند. حداقل پنج بار در هفته برای کاهش وزن سریع در ناحیه شکم این تمرینات را انجام دهید تا کمک به چربی سوزی کند.
7. انجام حرکات یوگا
بسیاری از آساناها (حرکات یوگا) می تواند به کاهش وزن کمک کند. این حرکات را روزانه به طور مرتب انجام دهید. آسانای  Vinyasa و آسانای planks می تواند بسیار موثر باشد. ابتدا حرکات خود را با اصول پایه کنترل تنفسی یا pranayam شروع کرده و سپس دو یا سه نوع آسانای مربوطه را انجام دهید. شما برای کاهش وزن به این طریق باید منظم عمل کنید تا در ناحیه مورد نظرتان شاهد تغییر باشید. همچنین پیاده روی حدود نیم ساع

ت روزانه در طی 30 روز نیز بسیار برای کاهش وزن در این مدت موثر است.

درباره ی bano1

مطلب پیشنهادی

۱۷ راه لاغری برای کارمندان و افرادی که وقت کافی ندارند

سرتان خیلی شلوغ است؟ کلی کار دارید و حتی وقت سر خاراندن هم ندارید؟ وقت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد نمایید *

قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس