کد خبر : 13771
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 22:42

خانه ای مرموز در بالای برج ایفل

خانه ای مرموز در بالای برج ایفل

گوستاو ایفل، در زمان خود، مورد حسادت پاریسی ها بود؛ حسادتی که نه تنها به دلیل طراحی یکی از مشهورترین بناهای دنیا،  بلکه به این خاطر بر او اعمال می شد که آپارتمانی خصوصی در بالای برج ایفل برای خود طراحی کرده بود و تقریباً هیچ کس اجازه ورود به آن جا را نداشت. در

گوستاو ایفل، در زمان خود، مورد حسادت پاریسی ها بود؛ حسادتی که نه تنها به دلیل طراحی یکی از مشهورترین بناهای دنیا،  بلکه به این خاطر بر او اعمال می شد که آپارتمانی خصوصی در بالای برج ایفل برای خود طراحی کرده بود و تقریباً هیچ کس اجازه ورود به آن جا را نداشت.

در کتاب «300 متر از برج ایفل» به قلم هنری جرارد، آمده است که پاریسی ها حاضر بودند برای اجاره این فضا حتی برای یک شب، هزینه زیادی را متقبل شوند، اما گوستاو ایفل همواره این پیشنهادات را رد می کرد. البته او، استثناً از میزبانی میهمانان خاصی، چون توماس ادیسون لذت می برده است.

,خانه ای مرموز در بالای برج ایفل +عکس مرموز,برج ایفل,خانه,جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب، جالبترین ها، مطالب جالب و خواندنی

 
خانه ی مرموز گوستاو ایفل در بالای برج ایفل

برخلاف بنای آهنی ایفل، خانه بالای آن مکانی راحت و رمانتیک است؛ با کاغذ دیواری، مبلمان چوبی و نقاشی های رنگ روغن . در واقع خانه ای کامل برای دیدن پاریس از بهترین نقطه شهر.

بازدید کنندگان این برج، همواره از ورود به این خانه منع می شدند، چیزی که بدون شک خواسته آقای ایفل هم بوده است. اما به تازگی اعلام شده که درب های این آپارتمان، که در ارتفاع 1000 پایی از زمین قرار دارد، به روی بازدید کنندگان گشوده خواهد شد. گردشگرانی که پاریس را به عنوان مقصد خود بر می گزینند، از این به بعد می توانند از مکانی دیدن کنند که در طی سال ها مورد حسادت بسیاری از شهروندان پاریس بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *