کد خبر : 13537
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 20:06

پرطرف دار ترين رژلب ها در فصل بهار

پرطرف دار ترين رژلب ها در فصل بهار

  همانطور که خودتان احساس مي کنيد در فصل بهار انرژي خاصي به انسان ها بخشيده مي شود و به جزات ميتوان گفت همه ي انسان ها پر انرژي تر از قبل مي باشند ، در اين فصل زيبا بايد از رنگ هايي در آرايش خود استفاده کنيد که اين رنگ ها نيز به شما

safapatogh.ir/
 

همانطور که خودتان احساس مي کنيد در فصل بهار انرژي خاصي به انسان ها بخشيده مي شود و به جزات ميتوان گفت همه ي انسان ها پر انرژي تر از قبل مي باشند ، در اين فصل زيبا بايد از رنگ هايي در آرايش خود استفاده کنيد که اين رنگ ها نيز به شما انرژي دهند واز جمله ي اين لوازم آرايش انرژي دهنده ، مي توان به رنگ هاي انرژي دهنده ي رژ لب ها اشاره نمود.

 

باما همراه باشيد تا سه رنگ بسيار پر طرف دار و انرژي دهنده ي رژلب را که مخصوص فصل بهار مي باشند به شما معرفي کنيم:

رژ لب مرجاني: رنگ مرجاني ، يک رنگي ما بين صورتي و نارنجي مي باشد که از رنگ هاي بسيارپر طرف دار فصل بهار مي باشد و رنگي منحصر به فرد مي باشد ، اين رنگ را در فصل بهار مي توانيد استفاده کنيد و همراه آن لباس هاي گل دار نيز بپوشيد .

رژ لب صورتي داغ: اين رنگ يکي از رنگ هاي صورتي مي باشد که بين صورتي و سرخابي مي باشد و جزو رنگ هاي پر طرف دار بهار مي باشد و باعث انرژي بخشيدن به شما مي شود و چهره ي شما را بسيار شاداب مي کند.

رژ لب پرتقالي (نارنجي): اين رنگ نيز يکي ديگر از رنگ هاي پر طرف دار بهار مي باشد که رنگي بسيار جسورانه مي باشد و اگر همزمان با استفاده ي آن از سايه ي پرتقالي نيز استفاده کنيد و لباس سفيد بپوشيد منحصر به فرد خواهيد شد.

READ
آموزش شینیون بافت تاج/بافت مو

منبع: آرايشيک/پرداد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *