کد خبر : 13412
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 14:20

آموزش آسان دوخت گل برجسته

آموزش آسان دوخت گل برجسته

آموزشش خیلی راحته، حتی اگر تازه دارید گلدوزی میکنید باید بهتون بگم با این روش میتونید یک گل زیبا رو با ترفندی که بهتون یا می دم به صورت برجسته بدوزید.

از این آموزش می توانید برای انواع تزئینات استفاده کنید. خوبیش اینه که خیلی آسونه اما در عوض بسیار زیبا و قشنگه نتیجه ی کار… می توانید با دوخت تعدادی از این گلها تابلو درست کنید، یا روی کوسن و هر جایی که دلخواه تون هست از این گلها بدوزید.

آموزشش خیلی راحته، حتی اگر تازه دارید گلدوزی میکنید باید بهتون بگم با این روش میتونید یک گل زیبا رو با ترفندی که بهتون یا می دم به صورت برجسته بدوزید.

تصاویر رو ببینید:

این نمای پایانی گل هستش که واقعا قشنگ و رویاییه…

آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۷)

ابتدا مثل تصویر زیر دو دایره داخل هم دیگه روی پارچه بکشید:

آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان

نخ را از زیر کار داخل کنید و از روی کار بیرون بیارید ( روی دایره ی داخلی)آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۱)

ابتدا دور تا دور دایره ی داخلی را کوک ساده بزنید و بعد روی دایره بیرونی سوزن را از پارچه بیرون بیارید و نخ را مثل تصویر زیر گشاد مثل گلبرگ گل ، بذارید بمونه و بعد دوباره نخ را داخل پارچه کنید (نخ رو کامل نکشید، بذارید قسمت های گشاد دوخته شده شبیه گلبرگ گل همون طوری باقی بمونن) همین کارو دور تا دور دایره انجام بدید.آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۲)

یک ردیف دیگر هم از این گلبرگ های شل دور کارتون بدوزید ( همه اش کوک های ساده است دور کار که فقط موقع کشیدن نخ ، نخ رو تا آخر نمیکشی و میذارید بخشی از نخ شل روی کار باقی بمونه شبیه دایره های گلبرگ مانند) آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۳)

READ
طرز تهیه شیرینی پنج طعم کره ای مخصوص عید

حالا قسمت های هلال بسته ی نخ را قیچی بزنید:آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۴)

به همین راحتی!آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۵)

برای وسط گل هم داخل گل را با گره ی فرانسوی پر کنید. ساقه و برگ را هم با کوک ساده تکمیل کنید. در آینده دوخت انواع برگ و ساقه را براتون آموزش میدم.

آموزش دوخت گل برجسته - گلدوزی - گلدوزی آسان (۶)منبع :قمر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *