کد خبر : 12909
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 22:59

آموزش گل کاغذی برای تزیین عید

آموزش گل کاغذی برای تزیین عید

  مواد لازم ساخت گل کاغذی کاغذ و مقوا همه جا هست پس دیگه بهونه ای برای تهیه وسایل لازم درست کردن این دسته گل زیبا ندارین! این گل فوق العاده ساده درست میشه حتی طرح و نقشه خاصی لازم نداره. چیزهایی که لازم داره: مقوای معمولی یا طرح دار، کاغذ رنگی یا حتی کاغذ

 

گل های کاغذی

مواد لازم ساخت گل کاغذی

کاغذ و مقوا همه جا هست پس دیگه بهونه ای برای تهیه وسایل لازم درست کردن این دسته گل زیبا ندارین! این گل فوق العاده ساده درست میشه حتی طرح و نقشه خاصی لازم نداره. چیزهایی که لازم داره:

  • مقوای معمولی یا طرح دار، کاغذ رنگی یا حتی کاغذ های باطله
  • قیچی و چسب و مداد
  • چندتا شاخه نازک درخت!

بعد بگین دکوراسیون هزینه داره! یک دوری در حیاط یا کوچه تون بزنین چند تا شاخه پیدا میکنین و حتما کاغذ و روزنامه باطله تووی خونتون هست. فقط یک مداد و قیچی لازم دارین تا مجانی بتونین یه دسته گل زیبا و خوشگل برای تزیین دکور خونه برای عید رو داشته باشین.

گل کاغذی ساده

 

مراحل درست کردن گل کاغذی

ابتدا یک کاغذ یا مقوا را به شکل مربع برش بزنین، بعد از اون با مداد یک مارپیچ دایره ای شکل مثل تصویر زیر بر روی اون بکشید. لازم نیست از چیزی کمک بگیرین فقط سعی کنید دایره ها در حد مطلوب منظم باشند. خود همین بی نظمی هایی که در کشیدن دایره ها پیش میاد طبیعی بودن شکل گل ها رو برای ما ایجاد خواهد کرد پس نگران نباشید.

کشیدن طرح گل

حالا خیلی ساده بر روی خطوطی که با مداد کشیدین رو با قیچی برش بزنین. همون بی نظمی هایی که در خط ها هست را هم رعایت کنین فقط مواظب باشین برشتون تیکه تیکه نشه.

READ
آموزش بافت صندل تابستانه دخترانه/قلاب بافی

برش طرح گل

خیلی عالی بعد از کامل کردن برش طرح گل باید از قسمت بیرونی این مارپیچ شروع کنین به لول کردن، خیلی آروم و بدون اینکه به بافت کاغذ صدمه ای وارد کنین سعی کنین مارپیچ رو لول کنین تا به انتهاش برسین.

لول کردن مارپیچ

بله به همین سادگی 🙂 انتهای گل ها رو هم با یک چسب بچسبونین، اگر چسب حرارتی باشه تمیز تر در خواهد اومد البته که از چسب های مایع معمولی که برای کاردستی هم میتونید استفاده کنید یا حتی نوار چسب های شیشه ای خودمون.

و این هم میشه نتیجه کار، گل های عید شما آماده اند. حالا به سلیقه خودتون این گل ها رو بر روی شاخه درخت هایی که تهیه کردین با چسب بچسبونین.

گل کاغذی عید

با این گل ها خیلی طرح های مختلف و متنوعی میتونین اجرا کنین،

منبع :دونفره

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *