کد خبر : 12339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 6:48

گلشیفته فراهانی به قتل رسید

گلشیفته فراهانی به قتل رسید

گلشیفته فراهانی   بهزاد فراهاني در واکنش به شايعه قتل دخترش، گلشيفته اظهار داشت: دروغ است چون همين ديشب با گلشيفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود امروز باز هم شايعه ي عجيب ديگري در يکي از سايتهاي خبري ايران منتشر شد مبني بر اينکه گلشيفته فراهانی به قتل رسيد! يکي از سايت هاي خبري

گلشیفته فراهانی

 

بهزاد فراهاني در واکنش به شايعه قتل دخترش، گلشيفته اظهار داشت: دروغ است چون همين ديشب با گلشيفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود

امروز باز هم شايعه ي عجيب ديگري در يکي از سايتهاي خبري ايران منتشر شد مبني بر اينکه گلشيفته فراهانی به قتل رسيد!

يکي از سايت هاي خبري امروز با اعلام اين شايعه آورده است: «گلشيفته فراهاني به دليل درگيري و خوردن تير اسلحه به قتل رسيده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پليس به دنبال ضاربان وي مي باشد.بر اساس گزارش هاي منتشر شده پس از چند روز گلشيفته فراهاني در يک کليسا تشييع جنازه شده است.

گلشیفته فراهانی به قتل رسید

وي با خروج از ايران به همکاري با سينماي فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهاي شديد اهالي فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگي زنان و دختران محجوب ايران زمين را فراهم آورد.عاقبت گلشيفته فراهاني با پاياني تلخ، درس عبرتي شد براي تمامي کساني که به عزت و آبروي زن ايراني خيانت مي کنند.»

شايان ذکر است در همين رابطه بهزاد فراهانی در واکنش به شايعه قتل دخترش، گلشيفته اظهار داشت: دروغ است چون همين ديشب با گلشيفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.

گلشیفته فراهانی به قتل رسید

منبع :فان پاتوق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *