کد خبر : 11967
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 - 19:27

آموزش بافت جفت چشمان/بافتنی

آموزش بافت جفت چشمان/بافتنی

Pair Of Eyelets   تعداد دانه ها مضربی از ۱۶ به علاوه ۱۲ است. رج یک و سه و پنج و هفت: طرف پشت کار است. سه تا زیر ببافید. یکی زیر ، * ۵ تادانه زیر ببافید. ۳ تا دانه رو ، ۴ تادانه  زیر و ۴ تا دانه از رو. از قسمت ستاره به

Pair Of Eyelets

Pair Of Eyelets


pair of eyelets

تعداد دانه ها مضربی از ۱۶ به علاوه ۱۲ است.

رج یک و سه و پنج و هفت: طرف پشت کار است. سه تا زیر ببافید. یکی زیر ، * ۵ تادانه زیر ببافید. ۳ تا دانه رو ، ۴ تادانه  زیر و ۴ تا دانه از رو. از قسمت ستاره به بعد را تا انتها تکرار کنید. اخر کار شما ۵ دانه زیر و سه دانه رو هست.

رج دو و شش: سه تا دانه زیر ببافید. ۵ تا دانه رو * نخ را پشت میل بیندازید (یعنی یک دانه اضافه می شود) دو تا دانه را باهم زیر ببافید.( یک دانه را نبافته رد کنید.یک دانه از زیر ببافید.دانه نبافته را به میل سمت چپ برگردانید و دانه ای که زیر بافته بودید را از داخل آن رد کنید و به میل سمت راست منتقل کنید.)  . نخ را پشت میل بیندازید. ۴ دانه را از رو ببافید. نخ را پشت میل بیندازید. ( یک دانه را نبافته رد کنید.یک دانه از زیر ببافید.دانه نبافته را به میل سمت چپ برگردانید و دانه ای که زیر بافته بودید را از داخل آن رد کنید و به میل سمت راست منتقل کنید.)  یک دانه از زیر ببافید. ۵ دانه از رو ببافید. از قسمت ستاره تا انتهای رج تکرار کنید. اخر کار شما یک دانه رو و سه دانه زیر هست.

رج چهار و هشت: سه تا دانه را از زیر ببافید. ۵ دانه از رو. * نخ را دور میل بیندازید. دو دانه را باهم  زیر ببافید. ( یک دانه را نبافته رد کنید.یک دانه از زیر ببافید.دانه نبافته را به میل سمت چپ برگردانید و دانه ای که زیر بافته بودید را از داخل آن رد کنید و به میل سمت راست منتقل کنید.) . نخ را دور میل بیندازید. ۴ دانه را از رو ببافید. یک دانه از زیر. نخ را دور میل بیندازید. دو دانه را باهم از زیر ببافید. ۵ دانه را از رو ببافید. از قسمت * را تا انتهای رج تکرار کنید. رج شما با یک دانه از رو و سه دانه از زیر تمام میشود.

READ
طرز بافت شال چند منظوره موجی/بافتنی

قسمت داخل پرانتز همان کم کردن دانه است.

رج یک تا هشت را تکرار کنید.

منبع :ذونه دونه .کام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *