کد خبر : 11350
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 19:42

آموزش بافت ساق دست زنانه شیک /بافتنی

آموزش بافت ساق دست زنانه شیک /بافتنی

این مدل ساق دست زنانه بسیار ساده و در عین حال زیبا و شیک و مناسب خانمهای جوان است. برای بافت این ساق دست زیبا کافی است که طبق دستور العمل زیر عمل کنید. 30دانه با میل شماره 4 وبا کاموای برفی سر انداخته و کشیافت یکی رو یکی زیر ببافید وبعد ساده بافی کنید.بعد

آموزش بافتنی,مدل بافتنی,آموزش لباس بافتنی,آموزش انواع بافتنی,آموزش مدل بافتنی,این مدل ساق دست زنانه بسیار ساده و در عین حال زیبا و شیک و مناسب خانمهای جوان است. برای بافت این ساق دست زیبا کافی است که طبق دستور العمل زیر عمل کنید.

30دانه با میل شماره 4 وبا کاموای برفی سر انداخته و کشیافت یکی رو یکی زیر ببافید وبعد ساده بافی کنید.بعد از 11 سانتی متر ساده بافی شروع به زیاد کردن دانه برای انگشت شست کنید 6دانه بافته وبعد یک دانه زیاد کنید .زیاد کردن دانه فقظ در رج های رفت صورت می گیرد .دفعه بعد دودانه در طرفین دانه اضافه شده قبلی اضافه کنید دوبار این اضافه کردن را دارید. 7دانه برای اضافه کردن کافی می باشد . بعداز 15 سانتی متر ساده بافی 6 دانه اضافه شده انگشت را کور کنید. وطرفین دستکش را جداگانه ببافید ودر اخر با کاموای برفی کشباف ببافید . وکار را کور کنید.دوطرف دستکش را با قیطان به صورت ضربدری به هم وصل نمایید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *