کد خبر : 11188
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 16:22

طرح های قلاب بافی- مدل راه راه اریب/قلاب بافی

طرح های قلاب بافی- مدل راه راه اریب/قلاب بافی

  یا اولA یا دوم و B دو رنگ تعداد زنجیره ها مضربی از هشت به علاوه دو, یعنی مثلا هشت ضربدر سه میشود 24 تا به علاوه 2 میشود 26 تا رج اول: با رنگ اول یک پایه بلند در چهارمین زنجیره از قلاب بزنید. در دو زنجیره بعد هم هر کدام یک پایه

 

diagonalStripesLg یا اولA یا دوم و B دو رنگ

تعداد زنجیره ها مضربی از هشت به علاوه دو, یعنی مثلا هشت ضربدر سه میشود 24 تا به علاوه 2 میشود 26 تا

رج اول: با رنگ اول یک پایه بلند در چهارمین زنجیره از قلاب بزنید. در دو زنجیره بعد هم هر کدام یک پایه بلند بزنید. * با رنگ دوم  در هر کدام از چهار دانه ی بعد یک پایه بلند بزنید. با رنگ اول در چهار دانه ی بعد هر کدام یک زنجیره بزنید. از ستاره به بعد تکرار کنید. با رنگ دوم تمام میشه. یک پایه بلند در هر کدام از چهار دانه اخر بزنید.

رج دوم: با رنگ اول سه زنجیره بزنید( به عنوان یک پایه بلند). دانه اول را جا بیندازید. با رنگ دوم در هر کدام از چهار دانه ی بعد یک پایه بلند بزنید. با رنگ اول در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. از قسمت ستاره به بعد را تکرار کنید. با رنگ اول تمام میشود که  در دو دانه اخر پایه بلند بزنید. یک پایه بلند در بالای زنجیره سوم بزنید.

رج سوم: با رنگ اول سه زنجیره بزنید دانه اول را جا بیندازید. یک پایه بلند در دانه بعد بزنید. *با رنگ دوم در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. با رنگ اول در چهار دانه دوم پایه بلند بزنید. از قسمت ستاره به بعد را تکرار کنید. با رنگ اول تمام میشود. یک پایه بلند در اخرین دانه و یک پایه بلند در سومین زنجیره بزنید.

رج چهارم: با رنگ اول سه زنجیره بزنید.  در دو دانه ی بعد پایه بلند بزنید.* با رنگ دوم در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. با رنگ اول در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. اخرین تکرار با رنگ اول هست یک پایه بلند در سومین زنجیره بزنید.

رج پنجم: با رنگ دوم سه زنجیره بزنید. دانه اول را جا بیندازید. در سه دانه بعد پایه بلند بزنید. * با رنگ اول در چهار دانه بعدی پایه بلند بزنید. با رنگ دوم در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. از قسمت ستاره به بعد را تکرار کنید. با رنگ اول تمام میشود. در سه دانه اخر پایه بلند بزنید. یک پایه بلند در بالای زنجیره ها بزنید.
رج ششم: با رنگ دوم سه زنجیره بزنید. دانه اول را جا بیندازید با رنگ اول در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. با رنگ دوم در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. از قسمت ستاره به بعد را تکرار کنید. با رنگ دوم تمام میشود. در دو دانه اخر پایه بلند بزنید. یک پایه بلند در بالای زنجیره ها (زنجیره سوم) بزنید

رج هفتم: با رنگ دوم سه زنجیره بزنید. دانه اول را جا بیندازید. یک پایه بلند در دانه بعدی بزنید. * با رنگ اول در چهار دانه بعدی یک پایه بلند بزنید. با رنگ دوم در چهار دانه بعدی پایه بلند بزنید. از قسمت ستاره به بعد را تا انتها تکرار کنید. با رنگ دوم تمام می شود. یک پایه بلند در اخرین دانه بزنید. یک پایه بلند در بالای زنجیره ها بزنید.ا
رج هشتم: با رنگ دوم سه زنجیره بزنید. اولین دانه را جا بیندازید. در دو دانه بعد پایه بلند بزنید.* با رنگ اول در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید با رنگ دوم در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. قسمت بعد از ستاره را تا انتها تکرار کنید. با رنگ دوم تمام میشود یک پایه بلند بالای زنجیره ها بزنید.

رج نهم: با رنگ اول سه زنجیره بزنید. دانه اول را جا بیندازید. در سه دانه بعد پایه بلند بزنید. * با رنگ اول در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید با رنگ دوم در چهار دانه بعد پایه بلند بزنید. قسمت بعد از ستاره را تا انتها تکرار کنید. با رنگ دوم تمام میشود. در سه دانه اخر پایه بلند بزنید. یک پایه بلند بالای زنجیره ها بزنید.

رج 2 تا 9 را تکرار کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *