کد خبر : 10936
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 22:49

راههای تناسب اندام بعد از زایمان/ورزش بانوان

راههای تناسب اندام بعد از زایمان/ورزش بانوان

یکی از بزرگترین دغدغه های خانم هایی که تازه صاحب فرزند شده اند از دست دادن تناسب اندام است که با حرکات این بخش تا حد قابل توجهی می توانند به اندام ایدئال خود باز گردند.    زمانی به خودم آمدم که بعد از تولد نوزادم دیگر مثل قبل راحت و با اندامی صاف نمی

 راههای تناسب اندام بعد از زایمان + تصاویر

یکی از بزرگترین دغدغه های خانم هایی که تازه صاحب فرزند شده اند از دست دادن تناسب اندام است که با حرکات این بخش تا حد قابل توجهی می توانند به اندام ایدئال خود باز گردند.

 

 زمانی به خودم آمدم که بعد از تولد نوزادم دیگر مثل قبل راحت و با اندامی صاف نمی توانم راه بروم . این اتفاق برای من بسیار عذاب آور بود چرا که من جوان بومدم و برایم در آور بود که سلامتی ام به خطر بیافتد تا اینکه با یک متخصص حرکت درمانی مشاوره کردم و با انجام این حرکات به سلامت قبلی خود باز گشتم.

اینها صحبت های خانمی بود که بعد از تولد نوزادش در اندام و سلامت حرکتی خود دچار مشکل و ضعف شده بود که با روزی 5 دقیقه انجام این حرکات به حالت طبیعی اندام خود باز گشت.
1-حرکت گربه:
دستان خود را روبروی هم بر روی زمین قرار در راستای شانه هایتان قرار دهید و بر روی زانوان خود با ایستید و بعد تا حد امکان شکم خود را به سمت بیرون هدایت کنید دقیقا مانند گربه.
ورزش
2-حرکت صخره به عقب:
در همان حالت به روی زانوها قرار بگیرید اما این بار به روی انگشتان تکیه کنید و شکم و کمر خود را به عقب و جلو حرکت دهدی درست مانند کودکی که تازه تصمیم به چهار دست و پا رفتن دارد و با بازی این حرکت را انجام می دهد.
ورزش
3- حرکت آرنج :
دوباره در همان حالت روی زانو قرار بگیرید یکی ازدستان خود را صاف و کشیده و دست دیگر را به زیر گردن گذاشته و کمی گردن را به سمت دست کشیده و صاف هدایت می کنیم اما نباید زیاد به گردن فشار آوریم. و در مرحله بعدی دست زیر گردن قرار گرفته را به همراه گردن به سمت بالا می بریم به طوری که بتوانیم به سمت بالا نگاه کنیم.
ورزش
ورزش
4- حرکت کیسه:
به کمر دراز بکشید و پا ها را 90 درجه قرار دهید دستها را هم به دیوار و یا مانعی تکیه دهید بعد به نوبت یکی از پاها را بلند کرده و داخل شکم جمع و باز کنید.
ورزش
5- حرکت مترسک زمینی:
در این حرکت بر روی زمین دراز می کشید و به سقف نگاه می کنید, پاها را به حالت 90 درجه قرار می دهید و بدون حرکت دادن پاها و سر دست ها را از زمین بلند کرده و چند ثانیه نگاه داشته و بعد به روی زمین قرار می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *