کد خبر : 10431
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 20:46

آموزش دوخت کیف با پارچه/خیاطی

آموزش دوخت کیف با پارچه/خیاطی

کیف دستی یک از همراهان همیشگی خانم هاست . در واقع خانم ها عادت دارند که به محض خروج از خانه کیف دستی شان را بردارند . اگر دوست دارید که با هر رنگ لباسی که می پوشید یک نمونه کیف ست کنید و زیباییتان چند برابر شود دیگر نیازی به هزینه کردن مبالغ بالا

کیف دستی یک از همراهان همیشگی خانم هاست . در واقع خانم ها عادت دارند که به محض خروج از خانه کیف دستی شان را بردارند . اگر دوست دارید که با هر رنگ لباسی که می پوشید یک نمونه کیف ست کنید و زیباییتان چند برابر شود دیگر نیازی به هزینه کردن مبالغ بالا و خرید انواع مختلف کیف ها در رنگ بندی های مختلف نیست . . برای دوخت این کیف های دستی بهترین گزینه پارچه های توپ توپی است . اگر پارچه دیگر هم استفاده شود چیزی از زیبایی کار را کم نمی کند .

مدل کیف پارچه ای

به اندازه ای که دوست دارید کیف دستی تان بزرگ و کوچک باشد پارچه تهیه کنید . پارچه را دولا روی هم بگذارید و دو سر آزاد آن برای برای دوخت زیپ د ر مرحله های بعدی کار باز بگذارید و از دو طرف بدوزید .

دوخت کیف پارچه ای

شما برای چین دادن به پارچه کیف دستی  باید چهار طرف یک مربع را علامت گذاری کنید . اگر از پارچه های توپی استفاده میکنید که کار اندازه گیری برایتان ساده است . در غیر این صورت می توانید از یک الگو برای اندازه گیری دقیق استفاده کنید . سوزن را از زیر پارچه عبور دهید .

دوخت کیف پارچه ای

نخ را از یک گوشه مربع به گوشه ی دیگر ببرید و یک کوک کوچک در گوشه ی مربع بزنید .

دوخت کیف پارچه ای

برای گوشه های دیگر مربع هم همین کار را بکنید تا نخ باز هم به محل گره اولیه خود برسد .

دوخت کیف پارچه ای

حالا نخ را از زیر کار آرام بکشید که پارچه جمع شود .

دوخت کیف پارچه ای

شکل پایانی کار به این صورت است . یک گل زیبا از توپ توپی های پارچه ساخته اید . به تعدای که نیاز دارید از این گل های پارچه ای بدوزید و آخر سر روی پارچه با ظرافت اتو بکشید . طوری که هیچ کدام از چین ها باز نشود و همه ی چن های پارچه در سمت درست خود اتو شوند .

دوخت کیف پارچه ای

در آخرزیپ کیف را بدوزید و کیف دستی تان را آماده کنید .

دوخت کیف پارچه ای

حالا رنگ این کیف دستی را با لباستان ست کنید . شما دیگر یاد گرفته اید که چطور متوازن با رنگ لباستان یک کیف دستی خوشگل و شیک بسازید که برایتان کم هزینه تمام شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *